پیاده‌روی در میان ابرها، تجربه‌ای باورنکردنی!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
پیاده‌روهای شیشه‌ای در ارتفاع زیاد، در سراسر دنیا وجود دارد، ولی پیاده‌رو شیشه‌ای که بر روی کوه‌های تیامن در چین قرار دارد، یکی از منحصربه‌فردترین نمونه‌ها است که تنها افراد شجاع جرئت پا گذاشتن بر روی آن رادارند.
پیاده روی شیشه ای در چین

نزدیک‌ترین مکان به ابرها کجا است؟ در چه مکانی انسان می‌تواند حس قدم زدن روی ابرها را داشته باشد؟ شاید این امر در واقعیت غیرممکن باشد، ولی قدم زدن بر روی پیاده‌روی شیشه‌ای کوه تیانمن در چین همین حس را در شما به وجود می‌آورد. پیاده‌روی شیشه‌ای کوه تیانمن در ارتفاع بسیار زیادی از زمین قرار دارد و حین قدم زدن بر روی آن می‌توانید زیر پای خود را مشاهده کنید، چون در ساخت پیاده‌رو فقط از شیشه استفاده  شده است. این پیاده‌رو در اوت ۲۰۱۶ افتتاح شد. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با پیاده روی شیشه ای در چین آشنا شوید.

پیاده روی شیشه ای در چین

اگر روزی قصد رفتن به این پیاده‌رو را داشتید، باید بدانید که از چیزی که فکر می‌کنید بسیار ترسناک‌تر است و اگر فردی ترسو هستید، زحمت رفتن به چین را به خود ندهید! این پیاده‌رو در ارتفاع ۴۶۰۰ پایی از زمین قرار دارد، کمترین ارتفاع این پیاده رو چیزی حدود ۱ کیلومتر بالاتر از سطح زمین است و هرچه جلوتر می‌روید، ارتفاع بیشتر می‌شود تا جایی که از بالا همه چیز را شبیه به نقطه می‌بینید!

0sp پیاده‌روی در میان ابرها، تجربه‌ای باورنکردنی!

در مسیر پیاده‌رو شیشه‌ای پیچ و خم‌های زیادی وجود دارد و این چرخش‌های زیاد ممکن است باعث سرگیجه شود. خوشبختانه یک سمت شما کوه وجود دارد و در صورتی‌که دیگر طاقت نداشتید و از ترس نمی‌دانستید چه کنید، می‌توانید از سمت کوه حرکت کنید و کمی احساس امنیت کنید.

امنیت پیاده‌روی شیشه‌ای

اولین مسئله‌ای که ممکن است ذهن هر فردی را درگیر کند، امنیت این پل یا پیاده‌رو است. بدون شک قبل از این که من و شما به این فکر بیفتیم، مقامات چینی در حین تاسیس این پیاده‌رو به فکر امنیت افتاده‌اند. شیشه‌های استفاده‌شده در این پیاده‌رو نشکن و ضدضربه هستند و درصورتی‌که فشار زیادی به آن‌ها وارد شود، خرد نمی‌شود و می‌توانند وزنی برابر با یک ماشین را تحمل کنند.

0t پیاده‌روی در میان ابرها، تجربه‌ای باورنکردنی!

با توجه به حفظ تمام نکات ایمنی، بازدید توریست‌ها از این پیاده‌رو با دقت زیادی انجام می‌شود و از آن‌ها خواسته می‌شود تا از کاور کفش در حین پیاده‌روی استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند جویباری که انسان را می‌بلعد!

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۳ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…