جذاب‌ترین مدل‌های بوت زنانه

۷
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
بوت‌های زنانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های استایل هر خانمی هستند که نه تنها از نظر شیک پوشی بلکه از نظر راحتی و کاربردی بودن هم جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند با یک بوت راحت و زیبا شما استایلی جذاب خواهید داشت.
انواع مدل بوت زنانه

با شروع فصل پاییز خانم‌های شیک پوش و خوش لباس به دنبال این هستند تا جدیدترین مدل‌های بوت زنانه و لباس‌های پاییزی شیک زنانه را بشناسند و استایل این فصل خود را بر اساس آن‌ها شکل دهند. بوت‌ها هم مثل هر نوع کفش دیگری، ترندهای مخصوص به خود را دارند و در هر دوره و هر سال به روز می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا محبوب‌ترین انواع مدل بوت زنانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

انواع مدل بوت زنانه، مدل‌های محبوب

 بوت‌های مدل کوهنوردی:

این روزها روند دنیای مد به سمتی است که چیزهای کاربردی جنبه شیک پوشانه پیدا کرده‌اند و در واقع راحتی به عنوان یکی از اصول شیک پوشی و خوش لباسی مطرح می‌شود. در این شرایط بوت‌های مدل کوهنوردی با بند و سگک و زبانه و کفی استوک‌دار می‌توانند شیک‌ترین انتخاب شما باشند علاوه بر این که راحتی کامل شما را نیز فراهم می‌کنند.

بوت زنانه

بوت‌های پاشنه فرانسوی:

پاشنه فرانسوی به نوع خاصی از پاشنه گفته می‌شود که نسبتا بلند است و در قسمت میانی باریک‌تر از دو قسمت انتهایی آن است. کفش‌هایی که پاشنه فرانسوی دارند نسبت به کفش‌های معمولی گران‌تر هستند اما ساختار کلاسیک و زیبای آن‌ها ارزش هزینه کردن را برای علاقمندان خواهد داشت.

مدل های بوت زنانه

بوت‌های گاوچرانی از جدیدترین مدل‌های بوت زنانه :

بوت‌های گاوچرانی از هر نوع آن جزو جدیدترین انواع مدل بوت زنانه هستند پس فرقی نمی‌کند اگر قصد خرید یک بوت ساق کوتاه یا نیم بوت یا بوت بلند را داشته باشید چون در هر صورت می‌توانید از بوت‌های گاوچرانی زیبای این فصل استفاده کنید.

انواع مدل بوت

بوت‌هایی با گیره زیپ بزرگ:

بیشتر بوت‌ها با زیپ بسته می‌شوند، بوت‌هایی که زیپ دارند تطبیق پذیری بیشتری خواهند داشت چون نیازی به بستن بند و کشیدن کش و … برای پوشیدن بوت نیست. در هر صورت زیپ از مهم‌ترین جزئیات در بوت‌های زنانه است که تاکنون طراحان کفش روی آن مانور زیادی نداده بودند. اما امسال بوت‌هایی مد روز هستند که گیره زیپ آن‌ها بزرگ است و جلب توجه می‌کند.

بوت و نیم بوت

بوت‌های کمرنگ مایل به سفید:

همان طور که می‌دانید بوت‌های سفید چند سالی است که در دنیای کفش‌های زنانه حرف اول را می‌زنند و این ترند همچنان پابرجا است. اما بوت‌هایی در رنگ‌های روشن نزدیک به سفید مثل استخوانی و کرم و … را هم می‌توان دنباله این ترند عنوان کرد که این روزها بسیار پرطرفدار شده‌اند.

بوت‌های کمرنگ

بوت‌های پارچه‌ای:

بوت‌ها معمولا از جنس چرم، جیر و مواد مصنوعی مثل چرم و جیر مصنوعی هستند. اما چند سالی است که بوت‌های پارچه‌ای به یکی از ترندهای مهم دنیای مد تبدیل شده‌اند. بوت‌هایی از جنس مخمل، مخمل کبریتی، ساتن و حتی پارچه‌های معمولی را می‌توان این روزها در ویترین بسیاری از مغازه‌ها مشاهده کرد.

بوت‌های پارچه‌ای

بوت‌های برفی از کاربردی‌ترین مدل‌های بوت زنانه :

بوت‌های برفی و زمستانی به بوت‌هایی گفته می‌شود که مخصوص هوای سرد و برفی طراحی شده‌اند و در ساخت این نوع بوت‌ها، هدف اصلی این است که پاهای شما گرم و خشک بماند و راحت‌تر بتوانید روی سطوح لغزنده و برفی راه بروید.

بوت‌های برفی

بوت رایلی از برند کلوئه:

نکته خاص در مورد بوت رایلی، نیمه باز بودن آن است یعنی قسمت‌هایی از میانه این بوت مثل صندل باز است و تمام پا را پوشش نمی‌دهد. واضح است که چنین بوتی نمی‌تواند یک بوت کاربردی برای زمستان باشد و تنها از نظر استایل و شیک پوشی و البته لاکچری بودن مطرح است چون هر جفت از آن هزار پوند ارزش دارد.

بوت رایلی

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ روش ست کردن کیف با کفش برای شیک پوشان! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۴:۵۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۳۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۴۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۴۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…