زباله‌هایی که تبدیل به ربات شدند!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جوانی با استفاده از قطعات هواپیما یک ربات غول پیکر تولید کرد که قادر است شعله‌ های آتش را به بالا پرتاب کند.
رباتی که از زباله ساخته شد

 شین ایوانز اهل دنور موفق شده تا از زباله‌ها و مواد دور ریختنی محصولی شگفت انگیز تولید کند. زندگی ما دائما تحت تاثیر ربات‌های بسیار پیشرفته قرار می‌گیرد که توسط نام‌های بزرگ در صنعت ساخته شده‌اند اما رباتی که به محیط زیست کمک کند و برای نسل‌های آینده مفید باشد، می‌تواند بسیار جذاب‌تر باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا با رباتی که از زباله ساخته شد آشنا شوید.

جزئیات رباتی که از زباله ساخته شد

مردم میشیگان، با دیدن یک ربات غول پیکر به ارتفاع ۹ متر در مسابقه ArtPrize شگفت زده شدند. این ربات منحصر به فرد از سر، بازو‌ها و سایر اعضای بدنش شعله‌های آتش را به سمت بالا پرتاب می‌کند و می‌تواند به دور خود بچرخد. این ربات بیشتر از قطعات هواپیما و سایر اجسام قابل بازیافت ساخته شده است. شین ایوانز این محصول خارق العاده را ساخته در حالی که هیچ آموزش رسمی در زمینه مهندسی ندیده است. او همچنین یکی از خلبانان ربات‌های غول پیکر است.

ایوانز گفت: ” ماجرا از آنجا شروع شد که یکی از دوستانم مرا به دیدن هواپیما‌ها برد. من برای ساخت ۹۰ درصد از این ربات، از قطعات هواپیما استفاده کردم. حرکات این ربات بسیار جالب است و شعله‌های آتش با روشی خاص کنترل می‌شود. آتش مورد نیاز توسط مخزن پروپان ۴۵ کیلوگرمی تامین می‌شود.” ربات رستاخیز چند سال پیش توسط ایوانز ساخته شد و در چندین رویداد نیز به نمایش درآمد و اخیرا برنده مسابقه ArtPrize شد و با اندازه و حرکات بی نظیرش جمعیت را به وجد آورد. ایوانز که علاقه زیادی به باز تولید اشیا و اماکن قدیمی از جمله موتورسیکلت و املاک دارد، با این کار نشان داد که چگونه می‌توان از دفن قطعات خودرو در اقیانوس یا محل دفن زباله جلوگیری کرد. او امیدوار است سایر هنرمندان جوان نیز به سمت بازیافت قطعات دست دوم حرکت کرده و به آن‌ها زندگی جدیدی ببخشند.

رباتی که از زباله ساخته شد

پیشنهاد مطالعه: مطلب آیا شبکه‌های اجتماعی باعث افسردگی می‌شوند؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۴۶ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…