جاده‌ای شاهکار که شما را به بهشت می‌رساند!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
چندین جاده‌‌ ترسناک در دنیا وجود دارد که اگر فهرستی از آن‌ها وجود داشت، قطعا خیابان به سوی بهشت در چین بالای این فهرست قرار می‌گرفت.
خطرناک ترین جاده ها در جهان

رانندگی در بسیاری از جاده‌ها ممکن است به دلیل شرایط بد جاده‌ یا وضعیت آب‌و‌هوایی نامناسب، مشکل و خطرناک باشد؛ حالا به همه‌ این شرایط، تسخیر شدن جاده توسط ارواح و اجنه را هم اضافه کنید، آن‌وقت سر و کارتان با ترسناک‌ترین جاده‌های جهان است.  با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با خطرناک ترین جاده ها در جهان آشنا شوید.

خطرناک ترین جاده ها در جهان

خیابان به سوی بهشت

عدد ۹ را در فرهنگ چینی عدد خوش‌شانسی می‌دانند، چون اعتقاد بر این است که بهشت ۹ جایگاه دارد. این جاده با ۹۹ پیچ برای چینی‌ها نمادی از بهشت است، و به همین دلیل آن را «خیابان پیوند با بهشت» یا «خیابان به سوی بهشت» می‌نامند.

جاده به سوی بهشت در چین

ساخت این جاده از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۶ به مدت ۸ سال طول کشید.

اگر این جاده کمی برایتان ترسناک است، برای طی کردن این مسیر، راه‌های جایگزین هم وجود دارد. یک ماشین کابلی از شهر ژانگجیاجی (Zhangjiajie) به بالای کوه تیانمن می‌رود. مسیر کابلی، به طول ۷۴۵۵ متر است که به ادعای چینی‌ها، طولانی‌ترین مسیر کابلی در جهان است.

مسیر ۲ ای

درباره‌ی این پل تسخیر شده که در ایالت مین قرار دارد، آهنگی نوشته شده است به نام «یک سنگ‌قبر در هر مایل». ماشین‌های بسیاری در این جاده‌ یخی از مسیر خارج‌شده و به کام مرگ فرو رفته‌اند و بسیاری از افرادی که از این جاده عبور کرده‌اند، ادعا می‌کنند که روح زنی را دیده‌اند که فریاد می‌زند شوهرش در ماشین به دام افتاده است.

جاده های خطرناک

جاده کلینتون

گفته می‌شود که این جاده واقع در شهرستان پاسایک در نیوجرسی، مقر انجام مراسم‌های شیطانی و دورهمی‌های جادوگران است! وقتی پیچ تندی به نام «پیچ مرد مرده» را رد کردید، به پل « روح پسر» می‌رسید؛ گفته می‌شود اگر از روی این پل یک سکه به داخل آب بیندازید، روح پسربچه‌ای از  زیر آب آن را دوباره به سمت خودتان پرتاب می‌کند.

جاده

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند تفریحات رایگان و هیجان‌انگیز در تهران که باید بدانید!

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۵ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…