با هرآنچه در کمد لباستان دارید شیک بپوشید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پوشیدن لباس‌های ساده مزایای زیادی از نظر شیک پوشی دارد، این لباس‌ها تطبیق پذیری زیادی دارند، به همه می‌آیند و با ترکیب لباس مناسب می‌توان از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.
شیک پوشی با لباس‌ ساده

لباس‌های ساده در هر کمد لباسی پیدا می‌شوند و خرید لباس ساده‌ای که اندازه شما باشد و رنگ مناسب و مورد علاقه شما را داشته باشد نسبت به لباس‌های دیگر دردسر کمتری دارد. لباس‌هایی مثل تیشرت بدون طرح، دامن ساده، شلوار پارچه‌ای و … در دسته لباس‌های ساده قرار می‌گیرند و همه ما به آن‌ها نیاز داریم. اما نکته مهم در مورد لباس‌های ساده، استایل مناسب آن‌ها است. در این مقاله اختصاصی از مجله دلتا با معرفی نمونه‌هایی از ساده‌ترین و پرکاربردترین لباس‌های زنانه و روش پوشیدن آن‌ها، شیک پوشی با لباس‌ ساده را به شما آموزش خواهیم داد.

شیک پوشی با لباس‌ ساده مثل تیشرت زنانه سفید

تیشرت زنانه سفید در هر کمد لباسی پیدا می‌شود. اما بسیاری از خانم‌ها روش مناسب استفاده از این لباس را نمی‌دانند و معمولا به عنوان یک لباس راحتی داخل منزل از آن استفاده می‌کنند. در ادامه سه روش جالب برای استفاده از تیشرت سفید را به شما آموزش خواهیم داد که احتمالا تاکنون امتحان نکرده‌اید.

تیشرت سفید با دامن زنانه و دستمال گردن

یکی از روش‌های عالی برای پوشیدن تیشرت سفید استفاده از دامن همراه با آن است. این بلوز و دامن را با یک کمربند باریک و خوشرنگ و یک دستمال گردن تزئینی هم کامل کنید و استایلی شیک و زیبا مناسب مهمانی‌های دوستانه و دورهمی‌ها برای خودتان بسازید.

شیک پوشی

تیشرت سفید با کت و شلوار مجلسی زنانه

وقتی نوبت به پوشیدن کت و شلوار و یا کت و دامن زنانه می‌رسد شما به یک بلوز یا پیراهن مناسب برای پوشیدن زیر کت خود نیاز خواهید داشت تا پوشیده‌تر باشید و تیپ خود را کامل کنید.

 

تیشرت سفید با تاپ بندی و شلوار جین

تاپ بندی جزو لباس‌هایی است که در هر کمدی پیدا می‌شود اما چون پوشیدگی چندانی ندارد فقط در موقعیت‌های خاص و در فصول گرم می‌توان از آن استفاده کرد. اما شما با اضافه کردن یک تیشرت سفید ساده زیبا زیر این تاپ‌های بندی می‌توانید پوشیدگی لازم را به وجود آورده و تیپی متفاوت و جذاب به وجود آورید.

 

بهترین دامن لنگی برای هر فرم اندام

دامن لنگی یکی از انواع پرکاربرد دامن زنانه است که روش پوشیدن آن بسیار ساده است و همین مساله باعث محبوبیت دامن مدل لنگی شده است.

دامن لنگی برای خانم‌هایی که باسن چاقی دارند

خانم‌هایی که در قسمت پایین تنه چاق هستند و به اصطلاح اندام گلابی شکل (و یا ساعت شنی از نوع چاق) دارند به دامن‌هایی نیاز دارند که قسمت پایین تنه را لاغرتر نشان دهد. برای این کار بهتر است از انواعی از دامن لنگی استفاده کنید که خطوط ساده و تمیزی دارند و تزئینات محدودی در آن‌ها به کار رفته است.

دامن لنگی برای خانم‌هایی که باسن لاغری دارند

اگر پاهای شما لاغر است (فرقی نمی‌کند بقیه اندام شما لاغر تا متوسط یا حتی چاق باشد) و می‌خواهید با پرتر نشان دادن پاها اندامی متعادل‌تر و جذاب‌تر داشته باشید بهتر است سراغ مدل‌هایی از دامن لنگی بروید که کمی چین‌دارتر هستند و خطوط منحنی و گرد به مقدار زیاد در آن‌ها به کار رفته است.

خوش استایل

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ اشتباه رایج که اکثر خانم‌ها در انتخاب لباس انجام می‌دهند! را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…