این روتختی‌ها زیبایی اتاق خواب را دوچندان می‌کنند!

۱۱
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
انتخاب روتختی مناسب تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دارد، از این رو لازم است به هنگام انتخاب روتختی توجه و دقت لازم را در این زمینه داشته باشید.
روتختی مناسب برای اتاق خواب

مدل روتختی به سلیقه افراد و طراحی اتاق خواب بستگی دارد. روتختی از آن دسته لوازمی است که نقش بسیار مهمی را در زیبایی اتاق خواب ایفا می‌کند. در این مطلب از مجله دلتا مجموعه‌ای از جدیدترین و زیباترین مدل‌های روتختی مناسب برای اتاق خواب را معرفی نموده و شما را با جدیدترین طرح‌های روتختی آشنا می‌سازیم.

روتختی مناسب برای اتاق خواب

رنگ و مدل روتختی روی زیبایی و جذابیت چیدمان اتاق خواب تاثیر زیادی دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب روکشی مناسب برای تخت خواب دقت و حساسیت لازم را به خرج دهید. در ادامه به معرفی این مدل‌ها می‌پردازیم.

روتختی‌های رنگارنگ و جذاب

سرویس خواب با رنگ‌های گرم و شاد معمولا به دلیل انرژی و جذابیت، محبوبیت بالایی دارند. آن‌ها همچنین گزینه خوبی برای ایجاد کنتراست در اتاق خواب‌های خنثی و بی‌رنگ هستند و بیدار شدن را راحت می‌کنند.

روتختی مناسب برای اتاق خواب

روتختی با پارچه‌های نرم و راحت، روتختی مناسب برای اتاق خواب

تختخواب مهم‌ترین مبلمان برای استراحت و خواب راحت شماست، بنابراین انتخاب ملحفه و روتختی نرم و راحت برای آن بسیار مهم است. بهتر است هنگام انتخاب روتختی از جنس‌های پنبه‌ای، نخی و نرم استفاده کنید تا احساس راحتی بیشتری داشته باشید. برای انتخاب یک سبک خاص نیازی نیست که ملاک نرم بودن را کنار بگذارید.

روتختی مناسب برای اتاق خواب

روتختی‌های گل برجسته و متالیک

این روتختی‌ها از طرح‌ها و رنگ‌های برجسته‌ای برخوردار هستند و هنگام قرار گرفتن در معرض نور با خطوط متالیکی خود درخشش و جذابیت خاصی ایجاد می‌کنند.

روتختی‌ های گل برجسته

روتختی قلاب بافی و بافتنی

یکی از جدیدترین مدل‌های روتختی که اغلب خانم‌های هنرمند و باسلیقه سعی دارند با هنر دست خود آن را تهیه نمایند روتختی‌های بافتنی و قلاب بافی است.

روتختی قلاب بافی

روتختی مدرن، روتختی مناسب برای اتاق خواب

روتختی‌های‌ مدرن می‌توانند روتختی مناسب برای اتاق خواب باشند که اغلب طرح‌های بسیار ساده‌ای دارند و در صورت استفاده از شکل، اشکال ساده بر روی‌ آن‌ها به‌کار می‌رود اما همین میزان کم هم در اکثر طرح‌های مدرن وجود ندارد. روتختی‌های مدرن ضخامت کمتر و در نتیجه وزن کمتری نسبت به مدل‌های کلاسیک دارند.

روتختی مدرن

روتختی کلاسیک

در دکوراسیون اتاقی به سبک کلاسیک، معمولا ‌روتختی‌ بافتی گل‌دار و پیچیده دارد و دررنگ‌های لطیفی از قبیل طلایی، بژ، قهوه‌ای، سفید و کرم تولید می‌شود. مدل بالش‌ها نیز همین‌طور است و شکل‌های گل و غنچه مانند، روی‌ آن‌ها به‌کار می‌رود. برای اینکه چیدمان زیباتری در اتاق خواب داشته باشید به مطلب تزیین اتاق‌‌ خواب با وسایل ساده و دور ریختنی سر بزنید.

روتختی کلاسیک

روتختی به سبک بوهو

روتختی‌های سنتی به سبک بوهو به دلیل طرح‌ها و رنگ‌های شاد و جذاب از محبوبیت بالایی برخوردار هستند. آن‌ها احساس راحتی خاصی به تختخواب و اتاق خواب می‌دهند و برای اینکه بتوانید از این سبک برای تختخواب استفاده کنید بهتر است سایر اجزای دکوراسیون اتاق خواب خود را با رنگ‌های این سبک زیبا ترکیب کنید.

روتختی به سبک بوهو

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گیاهان آپارتمانی سمی و خطرناک هستند را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ در ۲:۳۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۴:۰۱ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در ۳:۳۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ آذر ۱۴۰۰ در ۰:۳۷ ق٫ظ

    جالب وکاربردی تشکر

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۴ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ق٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

    • ناشناس

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۴۵ ق٫ظ

    • ناشناس

      ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در ۶:۴۵ ق٫ظ

      عالی

      پاسخ

  5. ناشناس

    ۴ آذر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۲ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۴۴ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۷ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۳۹ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…