با این ۷ مبل اتاق پذیرایی خود را زیباتر کنید!

۱۳
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
برای دکوراسیون اتاق پذیرایی باید وقت بیشتری را اختصاص دهید و چیدمان و دکوراسیون درست آن حتی می‌تواند نشان دهنده سلیقه شما هم باشد.
مبلمان خاص و شیک برای پذیرایی

مبل یکی از اجزای اصلی دکوراسیون منزل و دکوراسیون اتاق پذیرایی است. برای اینکه یک انتخاب درست داشته باشید باید با انواع مبل و سبک‌های مختلف آن آشنایی داشته باشید. مبل‌ها دارای سه سبک اصلی راحتی ، کلاسیک و سلطنتی بوده و هر کدام دارای انواع مختلفی هستند. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مبلمان خاص و شیک برای پذیرایی شما می‌پردازیم.

مبلمان مدرن

مبل مدرن یکی از انواع مبلمان راحتی است که دارای مدل‌های مختلفی است و یکی از ویژگی‌های آن سادگی و دوری از تجملات است. این نوع مبل برای دکوراسیون‌های امروزی و مدرن مناسب است. در سبک مدرن رنگ‌های خنثی کاربرد زیادی دارند و باعث می‌شوند بتوانید به راحتی وسایل دکوراسیون منزل را با هم ست کنید.

مبلمان خاص و شیک برای پذیرایی

مبل انگلیسی

مبل انگلیسی نوعی از مبل راحتی است که دارای دسته‌های کوتاه‌تر از حد استاندارد است که می‌توانید دست‌های خود را روی آن‌ها قرار دهید. پشتی این نوع مبل بلند است و باعث می‌شود فضا کوچک‌تر به‌چشم بیاید که برای رفع این مشکل می‌توانید تعداد کوسن بیشتری را بر روی آن قرار دهید.

مبلمان خاص و شیک برای پذیرایی

مبل لاوسن

مبل لاوسن یکی از مدل‌های بسیار راحت است که جزو مبلمان راحتی محسوب می‌شود. این نوع مبل دارای ساختاری کوسن مانند است و می‌توانید ارتفاع آن را با کوسن‌ها تنظیم کنید. قسمت نشیمن مبل لاوسن نسبت به مدل‌های دیگر پهن‌تر است و فضای بسیار راحتی را برای استراحت فراهم می‌کند.

مبل لاوسن

مبل لاوست

مبل لاوست در دو سبک راحتی و کلاسیک تولید می‌شود و به شکلی است که فضای کافی برای نشستن دو نفره را دارد و فضایی عاشقانه و رمانتیک در اتاق‌های کوچک ایجاد می‌کند. می‌توانید در بخش‌های مختلف منزل از این مبل استفاده کنید. هنگامی که مهمانان زیادی دارید مبل لاوست را در کنار مبلمان دیگر قرار دهید تا فضای بیشتری برای نشستن ایجاد شود.

مبل لاوست

مبل نیمکتی

مبل نیمکتی نوعی از مبل راحتی است که فاقد پشتی و تکیه گاه است. این مبل برای استراحت و مطالعه مناسب است و حتی برای خوابیدن نیز می‌توانید از آن استفاده کنید. می‌توانید این مبل را در فضای نشیمن و کنار مبلمان اصلی قرار دهید و یا اینکه از آن در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنید. مبل نیمکتی به دلیل اینکه بدون دسته و تکیه‌گاه است به راحتی در هر گوشه‌ای از فضای منزل قرار می‌گیرد و برای فضاهای کوچک گزینه مناسبی است.

مبل نیمکتی

مبلمان استیل با طرح‌های زیبا و شیک

مبلمان سلطنتی یا استیل به مدل مبلمانی گفته می‌شود که در طراحی آن‌ها کلاف چوب و منبت کاری روی تاج مبلمان و چوب به چشم می‌خورد و این طرح مبلمان زیبایی چشمگیری را دارند و در اندازه‌های بزرگ طراحی می‌شوند و دارای پشتی‌های صاف و بلندی هستند و به دلیل فرم شیک و مجلسی که دارند اغلب در سالن‌های پذیرایی بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مبلمان استیل با طرح‌های زیبا و شیک

مبل شزلون

مبل شزلون یکی از مبلمان خاص و شیک برای پذیرایی بوده و از مدل‌هایی است که در هر سه سبک راحتی، کلاسیک و سلطنتی تولید می‌شود. طراحی این نوع مبل به شکل نامتقارن است و از یک طرف و یا دو طرف دارای دسته است. مبل شزلون نوعی مبل لوکس است و می‌توان از آن در اتاق خواب، اتاق مطالعه، سالن پذیرایی و … استفاده کرد.

مبل شزلون

مبل کوهان شتری

مبل کوهان شتری نوعی مبل کلاسیک بوده که طراحی آن به شکلی است که پشتی آن به شکل کوهان شتر درآمده است و به همین دلیل به این نام معروف است. قسمت میانی و تکیه‌گاه آن به شکل قوس بوده و قسمت وسط آن بلندتر از قسمت‌های دیگر است. دسته‌های این نوع مبل به شکل گرد و یا مربع شکل هستند و پایه‌های آن قابل رویت است.

مبل کوهان شتری

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ اصل برای داشتن خانه‌ای شیک و خاص را بخوانید.

۱۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۴۴ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

    خوبه

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  7. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۱۳ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۲۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۸ ب٫ظ

    خیلی مفید. بود اصلا اسم کوهان شتری را نشنیده بودم ممنون ۰۹۱۲۱۰۲۰۴۹۶

    پاسخ

    • الهام الهامی

      ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما دوست عزیز

      پاسخ

  10. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۴۹ ب٫ظ

  11. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…