بهترین کابینت برای آشپزخانه کوچک کدام است؟

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
یکی از مهم‌ترین تجهیزات در آشپزخانه کوچک مدل کابینت است. بنابراین شما باید در هنگام خرید و انتخاب مدل کابینت آشپزخانه، دقت لازم را به خرج دهید.
کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای محسوب می‌شود. در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه‌ها به لحاظ عملکردی بودن فضا باید حساسیت بیشتری به خرج داد، بخصوص آشپزخانه‌های کوچک که فضای چندانی برای مانور دادن و انجام امور روزمره در آن موجود نیست. در این مطلب از مجله دلتا مدل‌های مختلف کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک بررسی می‌شود.

استفاده از رنگ‌های خنثی

استفاده از رنگ‌های خنثی مثل سفید در طراحی آشپزخانه‌های کوچک می‌تواند این فضا را بزرگ‌تر از حالت معمول نشان دهد. بهتر است کابینت آشپزخانه کوچک را همانند تصویر یکسره در نظر بگیرید تا مرزهای آن چندان مشخص نباشد. با ایجاد این اختلالات بصری به سادگی می‌توانید آشپزخانه خود را بزرگ‌تر از اندازه واقعی خود نشان دهید.

کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک

استفاده از کابینت‌ های‌گلاس

استفاده از کابینت‌ های‌گلاس به‌عنوان کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک امروزه بسیار پر طرفدار شده است چرا این نوع از کابینت‌ها به دلیل انعکاس نور و روشن‌تر نشان دادن فضا سبب بزرگ‌تر دیده شدن فضای آشپزخانه شما می‌شوند و ظاهر شیک و مدرنی به دکوراسیون شما می‌بخشند.

کابینت مناسب برای آشپزخانه کوچک

استفاده از کابینت جزیره

شاید استفاده از کابینت‌های جزیره برای آشپزخانه‌های بزرگ در نظر گرفته شود. می‌توانید با قرار دادن یک جزیره کوچک و ساده در آشپزخانه‌های مربعی تعداد کابینت‌های آشپزخانه خود را افزایش دهید.

همچنین از آن به عنوان میز کار، فضای غذا خوری، سینک و یا گاز رومیزی استفاده کنید. حتی می‌توانید برای این منظور از جزیره‌های متحرک نیز استفاده کرده و فضای آشپزخانه خود را بزرگ‌تر جلوه دهید.

استفاده از جزیره

استفاده از لوازم توکار

برای آشپزخانه‌های کوچک بهترین راه‌حل بزرگ‌تر نشان دادن فضا استفاده از لوازم و وسایل تو کار است. با این روش به سادگی فضای آشپزخانه خود را چند برابر کنید، فراموش نکنید رنگ کابینت آشپزخانه کوچک را حتما روشن در نظر بگیرید.

استفاده از چوب

شاید خیلی از شما استفاده از رنگ‌های خنثی برای دکوراسیون داخلی خود را نپسندید، برای داشتن فضایی گرم‌تر می‌توانید چوب را برای کابیت‌های آشپزخانه شما انتخاب کنید. چوب به آشپزخانه کوچک فضایی گرم و حسی صمیمی می‌بخشید. همچنین می‌توانید برای استفاده بیشتر از فضای آشپزخانه‌های کوچک از شلف‌ها استفاده کنید و لوازم و وسایل خود را در آن جای دهید.

استفاده از چوب

استفاده از میز گرد

وقتی فضای آشپزخانه شما کانتر مناسبی برای انجام امور روزمره شما ندارد، بهترین راه‌حل انتخاب میز گرد کافی شاپی برای دکوراسیون آشپزخانه است. با این کار می‌توانید فضای مناسب برای انجام فعالیت‌های خود را به‌دست آورید. میزهای گرد فضای کمتری را از کف زمین و اطراف شما می‌گیرد و تداخلی برای رفت و آمد شما در فضای آشپزخانه به‌وجود نمی‌آورند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۹ اشتباهی که چیدمان نشیمن شما را زشت می‌کند! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۶ دی ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۵ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۲۴ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۹ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۱۴ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۲۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…