روسری طرح‌دار را چطور ست کنیم؟

۸
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای داشتن انتخاب درست در انتخاب روسری شیک باید به رنگ پوست، رنگ چشم و رنگ مو نیز توجه کنید.
روسری طرحدار

برای استفاده و خرید روسری ابتدا به ست کردن روسری با دیگر آیتم‌های استایل خود را فکر کنید. یکی از موارد پر‌طرفدار در بین خانم‌ها استفاده از روسری‌ طرحدار است و همه خانم‌ها حداقل یک روسری طرحدار در کمد لباس خود دارند. ست کردن روسری‌های طرحدار با لباس‌ها کمی سخت است و نیاز دارد که یک سری اطلاعات در رابطه با انواع روسری و نحوه ست کردن آن‌ها داشته باشید.

ست کردن روسری طرح دار با مانتوی ساده

رنگ تیره و مشکی

راحت‌ترین و شاید شیک‌ترین و بهترین گزینه به‌خصوص برای روسری‌های طرح شلوغ، ست کردن روسری‌های رنگی و طرحدار با مانتوی مشکی است. هر زمان که گزینه‌ای برای انتخاب نداشته باشید، مانتوهای مشکی و تیره به شما کمک می‌کنند. به همین علت است که رنگ مشکی بسیار پرطرفدار است و قسمت بزرگی از کمد لباس‌های ما را به خود اختصاص می دهد. (روسری های طرح شلوغ مانند سنتی و طرح گل ریز را با مانتوی مشکی ترکیب کنید).

دیگر رنگ‌­های خنثی

راه دیگر برای ست کردن روسری‌های طرحدار ساده و شلوغ ست کردن روسری با دیگر رنگ‌های خنثی است. شما می‌توانید از رنگ‌هایی مانند طوسی، سفید، سورمه‌ای، زیتونی، قهوه‌ای، کرم و حتی بژ استفاده کنید. در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید.

استایل مونوکروم

شما می‌توانید روسری‌های طرحدار را در استایل‌های مونوکروم خود استفاده کنید. به طوری که رنگ شاخص روسری هم طیف با رنگ استایلتان باشد. به عنوان مثال استفاده از روسری طرح بربری و یا پلنگی در استایل‌های کرم و شتری و یا استفاده از روسری‌های طرح مارک هم طیف با دیگر آیتم‌های استایل.

ست کردن روسری طرحدار

استفاده از رنگ های مشابه

در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ مجاور خود به راحتی ست می‌شود که به این رنگ‌ها تن رنگی مشابه می‌گویند. مانند ترکیب رنگ‌های سبز و زرد (روسری نخ پاییزه بربری را با مانتوهای سبز خود ترکیب کنید) .

ست کردن رنگ های مکمل یا متضاد

در دایره رنگ‌ها هر رنگ با رنگ روبروی خود ست می‌شود . به آن رنگ مکمل یا متضاد می گویند. ترکیباتی مانند زرد و بنفش یا آبی و نارنجی در این دسته جای می‌‍­گیرند. (روسری ابریشم توییل رنگی، روسری ابریشم ژاکارد).
استفاده از روسری‌های فانتزی می‌تواند انتخاب خوبی برای استایل‌های جیغ و متضاد باشد.

روسری طرحدار را با چی بپوشیم

ست کردن روسری طرح دار با مانتوی طرح دار

در حالت کلی نباید روسری‌های طرحدار را به‌خصوص روسری‌هایی که طرح شلوغ دارند را با مانتوهای طرحدار ست کرد. اما گاهی استثناهایی وجود دارد. اگر شما هم می‌خواهید روسری طرحدار را با مانتوی طرحدار ست کنید باید یک سری اصول را یاد بگیرید و در استایل سازی خود رعایت کنید:

  • یکسان بودن طرح مانتو و روسری: ست کردن مانتوهای چهارخانه با روسری مجلسی به طرح چهارخانه و با رنگ سفید و مشکی.
  • توجه به ترکیب رنگ‌ها: حتما نباید طرح مانتو و روسری یک شکل باشد، شما باید در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید. برای یک مانتوی سبز ارتشی از یک روسری طرحدار با تناژ سبز روشن و فسفری یا کرم استفاده کنید. (روسری نخی طرحدار)

ست کردن روسری

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۹ اشتباه که چهره را پیرتر نشان می‌دهد! را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۵ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۴۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۸ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۳۴ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۲۱ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۶ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۸ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۵۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…