۹ اشتباه که چهره را پیرتر نشان می‌دهد!

۱۵
1
زمان مطالعه: 4 دقیقه
مدل موی مناسب این امکان را به شما می‌دهد که تمام نواقص و چروک‌های پوستی را از نظرها پنهان کنید.
مدل موی اشتباه

چیزهای به ظاهر کم اهمیتی مثل مدل موی اشتباه می‌تواند شما را پیرتر از چیزی که هستید نشان دهد و برعکس انتخاب یک مدل موی مناسب این روند را کندتر کرده و شما را جوان‌تر هم نشان دهد. همراه مجله دلتا باشید.

مدل موی اشتباه که شما را پیر نشان می‌دهد

لخت کردن موی صاف

یک فرق وسط قشنگ می‌تواند خیلی شیک باشد و در این مور شکی نیست. اگر در دهه ۵۰ باشید و فرق وسط بگذارید چندان جالب نیست. در عوض بهتر است حجم موهای خود را افزایش دهید. پیشنهاد می‌شود که با مدل مویی متفاوت (معمولا کوتاه‌تر)، تغییر در مسیر فرق مو یا یک محصولی مانند اسپری خشک بافت دهنده و برای افزایش مو، آن را بهتر کنید.

اشتباه آرایشی

دنباله موی بلند و خلوت

وقتی که سن بالا می‌رود موی بلندتر نازک‌تر به نظر می‌رسد و موی نازک‌تر، چهره را پیرتر نشان می‌دهد. کدامیک بهتر به نظر می‌رسند؟ اگر صورت کشیده‌ای دارید، یک مدل موی باب استایل می‌تواند آن را کوتاه‌تر نشان دهد و اگر صورت گرد دارید، می‌تواند آن را بلندتر نشان دهد.

مدل موی پیر کننده

قاب بندی نکردن صورت

برخی از خانم‌ها دقیقا نمی‌دانند که اولین بخش حالت‌دار مو باید از کجا شروع شود. یک راه حل وجود دارد که برای همه کاربرد دارد: مکان مناسب برای شروع اولین لایه مو، استخوان گونه است که یک بخش برجسته صورت است. قاب بندی، بدنه اطراف صورت را می‌سازد و با این تکه‌های کوتاه‌تر می‌توانید چتری‌های موی خود را به یک سمت یا هر دو طرف برش بزنید یا با آن روی صورت‌تان را بپوشانید.

مدل موی مناسب

مدل موی اشتباه با چتری‌های غلط

اگر موی شما خیلی نازک است و در مورد این‌که ظاهر کلی آن خوب به نظر نرسد نگران هستید، توصیه می‌شود که بلندی آن را از استخوان گونه انتخاب کنید.

جوان شدن

رنگ موی خیلی تیره

موی پر کلاغی خیلی زیبا به نظر می‌رسد ولی تمام توجهات را به چهره شما معطوف می‌کند. اگر دوست ندارید که لکه‌ها و چین و چروک صورت توی چشم باشد بهتر است که ترکیبی از سایه‌ها را برای به دست آمدن یک ظاهر درخشان ایجاد کنید. سایه‌های کاراملی، بلوطی و نسکافه‌ای روشن ‌می‌توانید تعادل زیبایی در موی تیره ایجاد کند.

رنگ موی خیلی تیره

برش‌های لایه‌ای که خیلی کوتاه است

به هنگامی که می‌خواهید به آرایشگاه بروید و موهایتان را کوتاه کنید، مطمئن شوید که این مدل مو به صورت شما می‌خورد و مدل موی اشتباه را انتخاب نکنید. صرف این‌که یک مدل موی کوتاه جدید است آن را انتخاب نکنید، چیزی که در اغلب خانم‌های امروزی مشاهده می‌کنیم.

برش‌های لایه‌ای

باز هم استفاده زیاد از حالت دهنده

اگر موهای ضخیم، فر و خشن دارید، یک حالت دهنده عمیق می‌تواند از وز موها جلوگیری کرده و ظاهری درخشان به آن‌ها بدهد. معمولا حالت دهنده‌های سبک توصیه می‌شود که با شستشوی مو پاک می‌شوند.

حالت دهنده

مدل موی اشتباه با سایه‌های خاکستری

هایلایت‌هایی با تن خاکستری باعث می‌شود چهره خسته به نظر برسد و شکل خاکستری مانند به آن‌ها بدهد. نور، تون‌های گرم‌تر را بهتر از تون‌های خنثی منعکس می‌کند که در نهایت موجب درخشش مو می‌شود.

مدل موی اشتباه با

گذاشتن فویل‌های هایلایت در جایی نادرست

هایلایت کردن مو یک هنر است. در هایلایت‌های بدون بعد یا خیلی سنگین، از رنگ اصلی به میزان زیادی استفاده می‌شود. با گذاشتن فضای کافی بین هر فویل به جای گذاشتن پشت سر هم آن‌ها، می‌توانید درون مو عمق بیشتری ایجاد کنید که ظاهری جوان‌تر و طبیعی‌تر دارد.

گذاشتن فویل‌های

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب چگونه ۱۰ سال جوان‌تر به نظر برسیم! را بخوانید.

۱۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۵ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۳ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۲ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۵ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۴۰ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۳۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۳۳ ب٫ظ

  11. آذر

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۳ ب٫ظ

    ممنون از مطالب جالب و مفیدی که ارسال میکنید.

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۴۲ ق٫ظ

      ممنون از شما

      پاسخ

  12. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۱ ب٫ظ

  13. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  14. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…