۵ میز جلومبلی زیبا و خاص برای خانه شما

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
میز جلو مبلی در کنار مبلمان منزل قرار گرفته و می‌توان گفت جزئی جدایی ناپذیر و مهم در دکوراسیون خانه است.
انتخاب میز جلومبلی مناسب

بدون شک هر مبلی به یک جلو­مبلی خاص و زیبا احتیاج دارد. جلو­مبلی­‌ها انواع مختلفی دارند و با طرح­‌ها و رنگ‌­های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکاتی برای انتخاب میز جلومبلی مناسب و انواع مدل‌های آن می‌پردازیم.

جلو­مبلی­‌ها­ی چوبی

میزهای جلو­مبلی تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارند. برای انتخاب میز جلومبلی مناسب می‌توانید نوع چوبی را انتخاب کنید. جلومبلی‌های چوبی جزو زیباترین میزها هستند. این میزها با اکثر مبل­‌ها ست می‌شوند.

انتخاب میز جلومبلی مناسب

بعضی از این جلو­مبلی‌ها از جنس ام‌­دی‌­اف هستند که قیمت ارزان‌­تری نسبت به نوع چوبی دارند. به همین دلیل استفاده از آن­‌ها رایج‌­تر است. اما خب کیفیت و زیبایی جلو­مبلی چوبی خیلی بیشتر از بقیه مدل‌ها است.

جلو­مبلی‌های گرد

جلو­مبلی­‌ها علاوه بر رنگ­‌ها و جنس‌های متفاوت و متنوعی که دارند، از طرح‌­های مختلفی نیز برخوردار بوده و همین موضوع دست ما را در انتخاب باز می‌گذارد. میزهای جلو­مبلی گرد، هیچ­وقت از مد نمی‌افتند و یک فضا­ی مدرن را به چیدمان خانه هدیه می‌دهند.

مساحت میزهای گرد بستگی به انتخاب شما دارد، اما در حالت عادی از مساحت استانداردی برخوردار بوده و خیلی چیز­ها را می‌توانید بر روی آن­‌ها قرار بدهید.

انتخاب میز جلومبلی مناسب

جلو­مبلی‌های چند تکه

جلو­مبلی­‌های چند­تکه، از تکه­ های نسبتا کوچکی ساخته شده و با وصله­‌های فلزی به هم متصل می‌شوند. مساحت این جلو­مبلی‌ها به تنهایی، خیلی زیاد نیست اما وقتی به هم متصل می‌شوند و در کنار هم قرار می‌گیرند، یک مساحت استاندارد و خوب پیدا میکنن. جلو­مبلی­ های چند­تکه شکل­های هندسی متنوعی دارن، از چند­ضلعی گرفته تا دایره و مستطیل.

جلو­مبلی‌ های چند تکه

بعضی از جلو­مبلی­ های چند­تکه با وصله­ ها به هم متصل نمیشن و به صورت جدا­گانه باید از اون­ها استفاده کرد. جلو­مبلی­ های چند تکه خیلی رایج هستن و از قدیم مورد استفاده قرار میگرفتن.

جلو­مبلی‌های آینه‌ای

یکی دیگه از خاص‌ترین جلو­مبلی­‌ها، جلو­مبلی‌های آینه­‌ای هستند. شیشه ­این جلو­مبلی­‌ها به‌طور کامل از جنس آینه است. این نوع از جلومبلی‌ها در خانه­‌های لوکس زیاد دیده می‌شوند. اگر به فضا­های ساده و اسپورت بیشتر علاقه دارید، این طور جلو­مبلی‌ها مناسب شما نیستند. در واقع شما با خرید این جلو­مبلی‌ها یک آینه به آینه­‌ها­ی خانه خود اضافه می‌کنند.

جلو­مبلی‌ های آینه‌ای

جلو­مبلی‌های فانتزی

جلومبلی‌های فانتزی بیشتر مخصوص مکان­‌هایی با طراحی فانتزی هستن و جنبه­ تزئینی آن­‌ها خیلی زیاد هست. برای خرید جلو­مبلی فانتزی، می‌توانید طبق سلیقه خودتان مدل را انتخاب کنید و سفارش بدهید تا آن را برایتان بسازند.

در این صورت کاملا بر اساس سلیقه شما طراحی می‌شود. اکثر جلو­مبلی­‌های فانتزی، با فضا­های ساده و اسپورت هماهنگ می‌شوند.

جلو­مبلی‌ های فانتزی

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۹ اشتباهی که چیدمان نشیمن شما را زشت می‌کند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۴ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۰۹ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…