ایده‌هایی برای جذاب‌تر کردن دیوارهای خانه شما

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیوارهای خانه نقش موثری در زیبایی دکوراسیون منزل دارند. بیشتر اوقات دیوارها رنگ‌های خنثی دارند. اگر دیوارها با رنگ خانه و بافت وسایل همخوانی داشت باشند جذاب‌تر به‌نظر می‌رسند.
ایده‌ هایی برای تزیین دیوارهای منزل

جذاب کردن دیوارها کاری است که تاثیر زیادی بر روی زیبایی دکوراسیون خانه می‌گذارد. دیوارهای ساده به رنگ سفید، خاکستری یا رنگ‌های تکراری، بسیار خسته کننده هستند. در این مطلب از مجله دلتا به بیان ایده‌ هایی برای تزیین دیوارهای منزل می‌پردازیم.

استفاده از برش کاغذ: جذابیت در عین سادگی

برش کاغذ یک روش ساده و ارزان برای جذاب کردن دیوارها است. کاغذ علاوه بر اینکه ارزان بوده، رنگ‌های متنوعی هم داره و به روش‌ها و الگوهای مختلف، میشه به اون شکل داد.

ایده‌ هایی برای تزیین دیوارهای منزل

برای برش کاغذ بهتر است که از ۳ تا ۵ رنگ استفاده کنید و رنگ‌هایی را به‌کار برید که رنگ اصلی دیوار را تکمیل کرده و با آن همخوانی داشته باشند. از ایده‌هایی که در سایت‌های مختلف هستند استفاده کنید و از آن‌ها ایده بگیرید و طرح‌های جذاب خلق کنید.

فلز: سخت اما ظریف و چشم نواز

فلز و هنرهای فلزی برای جذاب کردن دیوارها گزینه‌های خوبی هستن. هنرهای فلزی میتوانند ظاهر مدرن و یا کلاسیک برای دیوار ایجاد کنند. گالری‌ها، عتیقه فروشی‌ها و فروشگاه‌های وسایل تزئینی جاهایی هستن که میتونی اونجا آثار هنری فلزی رو پیدا و خریداری کنید.

می‌توانید از یک شیء بزرگ فلزی، در مرکز دیوار استفاده کنید و اطراف آن را فلزهای کوچک‌تر قرار دهید. سعی کنید هماهنگی ایجاد کرده  و خلاقیت به خرج دهید.

ایده‌ هایی برای تزیین دیوارهای منزل

بوم پارچه‌ای: منعطف و متنوع

از بوم‌های پارچه‌ای استفاده کنید. با این روش می‌توانید پارچه‌های بدون استفاده را به دیوار بچسبانید. از باقی مانده پارچه‌های زیبا استفاده کنید و به آسانی دیوارها را جذاب‌تر کنید. مزیت این کار این است که هر وقت که خواستید، به راحتی قابل تعویض هستند.

بوم پارچه‌ای: منعطف و متنوع

برش‌های چوبی دست ساز

یکی از روش‌هایی که می‌توانید از برش‌های چوبی دست‌ساز استفاده کنید این است که در ابتدا قاب‌های چوبی که داخل آن خالی است را بسازید و روی دیوارها نصب کنید. با تعدادی تخته چوبی ساده و میخ می‌توانید این نوع قاب‌ها را درست کنید. داخل آن‌ها را هم با شاخه‌های خشک شده و یا تزئینات دیگر پر کنید. این کار حس طبیعت را به خوبی تداعی می‌کند.

برش‌های چوبی دست ساز

ملیله یا پرده‌های نقش‌دار

آویزهای ملیله از ایده‌ هایی برای تزیین دیوارهای منزل بوده که باعث جذابیت دیوار خانه می‌شوند. این نوع آویزها می‌توانند زیبایی منحصربه‌فردی را به دیوار بدهند و ظاهر خانه را کاملا تغییر بدهند. می‌توانید از مدل‌های آویز استفاده کرده و از دیوارکوب‌های ملیله هم می‌توانید استفاده کنید و دیوار را جذاب‌تر نمایید.

ملیله یا پرده‌ های نقش‌ دار

پبشنهاد مطالعه: مطلب ۷ اصل چیدمان که باید در خانه‌ خود رعایت کنید! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۴۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…