ترس و هیجان را در پل خودکشی تجربه کنید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برای کسی که به پایان خط رسیده، پریدن از پل یک انتخاب منطقی برای پایان دادن به تمامی مشکلات است. ظاهرا پل خودکشی پاسادنا، مکانی ایده‌آل و منطقی برای این دسته است که البته جاذبه گردشگری نیز محسوب می‌شود.
پل خودکشی در پاسادنا

تاکنون در دنیای گردشگری وحشت با شماری از پل‌های معروف و تسخیرشده جهان آشنا شدیم. پل‌هایی که ظاهرا در مسیرهای ارتباطی دنیای زنده‌ها، که جهان ما را به جهان ارواح پیوند داده‌اند. مقصد ترسناک امروز ما باز هم یک پل ساخته دست بشر است که به دلیل وقوع حوادثی، با عنوانی ناخوشایند به شهرت رسیده است. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با پل خودکشی در پاسادنا آشنا شوید.

پل خودکشی در پاسادنا

داستان امروز ما پیرامون پلی زیبا در امتداد خیابان کلرادو است که برفراز بستر رودخانه ساخته شده است. تاریخ احداث این پل در پاسادنا به سال ۱۹۱۲ بازمی‌گردد، در آن زمان این پل با هزینه ۱۹۱ هزار دلار و زیر نظر شرکت مهندسی «وادل و هرینگتون» ساخته شد. اما به نظر می‌رسد سازندگان آن هرگز تصور نمی‌کردند که روزی این دست ساخته زیبا و با شکوه‌شان، با لقبی خاص و نه چندان خوشایند شناخته شود.

بله این پل دست کم از سال ۱۹۳۲ تاکنون اسم مستعار «پل خودکشی» (Suicide Bridge) را یدک می‌کشد.

پل خودکشی پاسادنا

این پل در اصل با نام پل خیابان کلرادو شناخته و روی بستر رودخانه ساخته شده است، همین امر باعث شده شاهد شکل‌گیری یک پرسپکتیو خاص و تماشایی باشیم، به ویژه زمانی که افراد در حال رانندگی روی پل هستند.

به لطف این چشم‌انداز سحرانگیز و البته قرارگیری چراغ‌هایی در فواصل منظم، این پل از حال و هوای رمانتیک و عاشقانه برخوردار است، به ویژه وقتی بیننده از فاصله‌ای دور به آن نگاه می‌کند، اسیر جادوی دلفریب و کلاسیک آن می‌شود. اما این ساختار خاص و منحصربه‌فرد دست کم تاکنون صحنه‌ خودکشی بیش از صد انسان بوده که از بالای آن به پایین پریده و به زندگی‌شان خاتمه دادند.

متاسفانه به خاطر ارتفاع بالای پل، این پریدن‌ها اغلب به تکه تکه شدن اجساد منتهی شده و صحنه‌ای زشت و ناخوشایند را برجای می‌گذارند.

جاذبه های ترسناک

ارواح سرگردان

البته خودکشی به تنهایی تنها عامل شهرت این پل نبوده است. به هر حال وقتی افرادی افسرده و رنج دیده که به آخر خط رسیده‌اند، با پریدن از این پل به رنج‌های عمیق زندگی خود پایان می‌دهند، ارواح و اشباح هم آرام آرام از گوشه و کنار سر برآورده و باعث شکل‌گیری انواع داستان‌های ترسناک از تسخیر ارواح و مشاهده‌ اشباح می‌شوند. به طوری که امروزه گفته می‌شود پل خودکشی دست کم توسط چندین روح تسخیر شده است.

از جمله این ارواح می‌توان به روح مردی با عینکی با قاب سیمی و زنی اشاره کرد که ظاهرا لباس بلندی به تن دارد. او اغلب ایستاده برفراز یکی از نرده‌های پل مشاهده شده است و به محض آنکه خود را از پل به پایین می‌اندازد، در هوا ناپدید می‌شود.

حتی زیر پل، ارواح هنوز هم روی بستر رودخانه این سو و آن سو می‌روند. بارها صداهای عجیب و انعکاس گریه و ناله‌ها در تاریکی شب به گوش مردم رسیده است، اشکالی مه گرفته و شبح مانند مشاهده شده و حیوانات اغلب در این منطقه رفتارهایی عجیب و غیر عادی از خود نشان می‌دهند.

پیشنهاد مطالعه: شما را دعوت می‌کنیم به مطالعه مطلب ارزشمند روستایی با مردمان اروپایی در نزدیکی تهران!

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۴۰ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۵۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۴۲ ب٫ظ

    عالی

    پاسخ

    • ملیکا وحیدی فر

      ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۵۵ ق٫ظ

      سپاس از همراهی شما.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…