چگونه ۱۰ سال جوان‌تر به نظر برسیم!

۱۱
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اگر در رفع چروک صورت دچار مشکل شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید و شوکه شوید!
ماساژ صورت

این که چین و چروک‌های صورت چه زمانی و به چه شکلی روی صورت ظاهر می‌شوند، بستگی زیادی به نحوه نگهداری شما از پوستتان دارد و البته این موضوع تنها به عوامل بیرونی بستگی ندارد. غذایی که مصرف می‌کنید، آب و هوا یا کیفیت آن، میزان استرس روزانه یا عاداتی مثل مصرف الکل و سیگار از عوامل موثر در چروک صورت هستند. روش‌های طبیعی مثل از بین بردن چروک با ماساژ از روش‌های تهاجمی موثرتر و در عین حال ارزان‌تر هستند. بهترین روش ماساژ صورت را در مجله دلتا بخوانید.

نگاهی به فواید ماساژ صورت

ماساژ خاصیت جوانسازی و ضد پیری برای پوست دارد اما همه‌چیز به اینجا ختم نمی‌شود و از دیگر فواید ماساژ صورت می‌توان به کاهش فشار در سینوس‌ها (درنتیجه کاهش احتمال عفونت)، کاهش جوش‌ها روی پوست صورت (آکنه‌ها)، بهبود اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ)، بهبود خون‌رسانی به سلول‌های پوستی و براق شدن سطح پوست، جوانسازی پوست و بهبود جای زخم‌ها اشاره کرد.

روش‌های از بین بردن چروک با ماساژ

اغلب به این موضوع آگاه هستیم که این روش برای رفع چروک‌ها روشی موثر به حساب می‌آید اما روش انجام ماساژ صورت نکته‌ای است که اغلب افراد یا از آن آگاه نیستند یا این‌که چندان به آن توجه ندارند. به همین دلیل، ما آموزش ماساژ پیشانی و انواع روش‌ها برای از بین بردن چروک پیشانی با ماساژ را هم در این مطلب آورده‌ایم.

از بین بردن چروک

خواص ماساژ روغن نارگیل برای چروک صورت

این روغن با حفظ رطوبت پوست، طراوت آن را حفظ کرده و از بروز چین و چروک‌های پوستی جلوگیری به عمل می‌آورد. مقداری روغن نارگیل اصل و خالص تهیه کنید و با آن برای چند دقیقه صورت خود را ماساژ بدهید و بگذارید تا در طول شب روی پوست بماند تا به طور کامل جذب شود. توجه داشته باشید که اگر پوست چربی دارید، از این روش استفاده نکنید، چراکه جوش‌های پوستی را افزایش خواهد داد.

بهترین ماساژ صورت

ماساژ با روغن کرچک برای از بین بردن چروک

روغن کرچک با خاصیت آنتی‌اکسیدان، رادیکال‌های آزاد را مهار کرده و از پیر شدن پوست جلوگیری می‌کند. نوک انگشتانتان را به این روغن آغشته کنید و با حرکات ضربه‌ای و نرم، روی پیشانی بزنید و بگذارید در طول شب روی پوستتان باقی بماند. می‌توانید روزانه این روش را انجام بدهید.

ماساژ صورت آسان

تاثیر روغن بادام در کاهش چروک

این نوع روغن، پوست را هیدراته و مرطوب نگه می‌دارد و از این طریق به رفع چین و چروک صورت کمک می‌کند. چند قطره از آن را روی پوست بچکانید و با نوک انگشتان ماساژ بدهید، سپس بگذارید تا جذب شود. این کار را هر شب تکرار کنید.

روش صحیح انجام ماساژ

قبل از شروع، روی پوست با نوک انگشتان به طور ممتد ضربه بزنید. بعد روغنی که می‌خواهید با آن صورت و پیشانی را ماساژ بدهید، روی پوست پخش کنید و بعد از بین دو ابرو به سمت بالا و بیرون ماساژ بدهید. یا بند انگشتان را درست بالای دو ابرو بگذارید و تا محل رویش موهای سر بکشید. این حرکت را ۵ بار تکرار کنید. این کار نه‌تنها چروک را باز می‌کند بلکه تنش‌ها را هم از روی این قسمت بدن بر می‌دارد.

روش صحیح

از بین بردن چروک با ماساژ یخ!

یک قطعه یخ را مستقیم روی چروک‌ پیشانی بگذارید و ماساژ بدهید. این یکی از بهترین روش‌های ماساژ صورت است اما نکته این‌جاست که هر زمان احساس ناراحتی کردید، قطعه یخ را از روی پوست بردارید و دیگر این‌که هرگز یخ را برای زمانی بیش از ده دقیقه روی پیشانی نگه ندارید!

از بین بردن چروک

استفاده شبانه از روغن زیتون برای داشتن پوست صاف!

خواص شگفت‌انگیز در نرم کردن پوست، سالم نگه داشتن آن و جلوگیری از بروز چین و چروک بهره می‌گیریم. روغن زیتون، از آن نوع درمان‌هاست که هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند و ماساژ صورت برای رفع خطوط با این روغن می‌تواند در بهبود چین و چروک‌های پوستی تاثیر زیادی داشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب روش‌های جلوگیری از جوش صورت پس از اصلاح را بخوانید.

۱۱ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۴ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۶ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۴ ق٫ظ

    سلام عالی خیلی عالی

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۴۳ ب٫ظ

      سلام، ممنون از همراهی شما

      پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۴۳ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۴۲ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۶ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۸ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۵ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۳ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…