استایل شیک و خاص دخترانه در پاییز

۷
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بسیاری بر این باورند که پاییز پادشاه فصل‌ها است. در این صورت، با وجود دنیایی از رنگ‌ها، به نظر می‌رسد این پاییز رنگارنگ پادشاه فصل‌ها باشد. اما نکته‌ای که این فصل را منحصربه‌فرد و زیباتر می‌کند، حضور لباس‌های پاییزه با رنگ‌های جذاب است.
مدل لباس پاییزه دخترانه

لباس و استایل کودکان نیز شامل جزئیات جذاب و چشمگیر است و این روزها طراحان مد و فشن به آن توجه ویژه‌ای دارند. اگر شما نیز به استایل دخترانه علاقه دارید و می‌خواهید بهترین و زیباترین مدل لباس پاییزه دخترانه را تهیه کنید، به ادامه مطلب در مجله دلتا توجه نمایید تا با چند استایل جذاب و به‌روز آشنا شوید و به نکات استایل پاییزه دخترانه توجه بیشتری کنید.

نکات مهم در مدل لباس پاییزه دخترانه

لباس‌ دخترانه را به‌درستی ست کنید

معمولا استایل پاییزه از چند لایه لباس همچون کت بچگانه، پیراهن دخترانه و شلوار تشکیل می‌شود که مدل هر یک باید با لباس‌های دیگر هماهنگ باشد. برای مثال اگر می‌خواهید مدل لباس مجلسی دخترانه پاییزه فراهم کنید، ظاهر تمام لباس‌ها باید مجلسی یا رسمی باشد. همچنین اگر می‌خواهید لباس‌ اسپرت دخترانه برای فرزندتان تهیه کنید، ظاهر لباس‌ها باید کژوال یا اسپرت باشند و کاربرد مشخصی برای آن‌ها تعیین گردد.

از رنگ‌های پاییزه استفاده کنید

یکی از روش‌های ساده ست کردن مدل لباس پاییزه، استفاده از رنگ‌های روشن و جذاب پاییزه است. معمولا طراحان و استایلیست‌های برندهای شناخته شده و معروف دنیا، از رنگ‌های طبیعت فصل پاییز الهام می‌گیرند و در طراحی، تولید و ست لباس‌ها استفاده می‌کنند.

رنگ‌های مناسب مدل لباس دخترانه اسپرت و مجلسی پاییزه عبارت است از: نارنجی، قرمز، قهوه‌ای، طوسی، زرد، سبز زیتونی، گلبهی، بژ، کرم، شتری، صورتی، زرشکی، آبی تیره، سرخابی و هم خانواده این رنگ‌ها که انتخاب مناسبی برای مدل لباس اسپرت و مجلسی دخترانه نیز محسوب می‌شوند.

رنگ‌هایی همچون خاکستری، طوسی، آبی کاربنی، سبز زیتونی، کرم و بژ همیشه رنگ‌های خنثی، مکمل و مناسبی برای تمام فصول سال محسوب می‌شوند. در این صورت شما می‌توانید رنگ‌های روشن و شاد پاییزه را در کنار این رنگ‌ها استفاده کنید.

در واقع ترکیب رنگ‌های روشن و شاد با رنگ‌های خنثی بسیار ساده است. این یک ایده جذاب برای استایل پاییزه دخترانه است که تجربه خرید لباس دخترانه را نیز برای شما ساده می‌کند. به بیان دیگر، توجه به جزئیات، استایل را جذاب‌تر می‌نماید.

مدل لباس پاییزه

کت جین، یک انتخاب بی‌نظیر برای فصل پاییز

توصیه می‌کنیم در خرید کت جین دخترانه تردید نکنید، چرا که انتخاب جذابی برای استایل پاییزه خواهد بود. همچنین ضخامت کت جین به‌گونه‌ای است که فرزندتان از سرمای پاییز در امان می‌ماند.

کت جین دخترانه نه تنها برای کودکان کم سن و خردسال، بلکه برای دخترهای نوجوان نیز انتخاب جذاب و منحصربه‌فردی خواهد بود. چرا که این مدل لباس دخترانه را می‌توانید به سادگی با لباس‌های دیگر ست کنید و استایل پاییزه جذابی داشته باشید.

لباس پاییزه دخترانه

استایل پاییزه را با کلاه و شال ‌گردن دخترانه جذاب کنید

اکسسوری‌های جذاب پاییزه، کلاه و شال‌ گردن دخترانه است که تاثیر بسزایی در زیبایی استایل دارد.

اگر در استایل دخترانه تنها از رنگ‌های پاستلی (رنگ‌های کم رنگ) یا خنثی بهره‌مند می‌شوید، با رنگ‌های شاد و روشن کلاه و شال‌ گرد، استایل دخترانه را جذاب‌تر کنید. توصیه می‌کنیم از خرید ست کلاه و شال‌ گردن دخترانه تیره یا مشکی برای فرزندتان خودداری کنید، چرا که رنگ‌ها‌ تاثیر مستقیم در روحیه و انرژی کودکان خردسال و نوجوان دارند.

انواع مدل

قدم‌های بزرگ با بوت دخترانه

معمولا مدل کفش دخترانه در فصل پاییز متفاوت با فصل‌های دیگر است و گرما و ضخامت بیشتری به دلیل تغییر دما و بارش باران دارد. از این رو بهترین مدل کفشی که می‌توانید برای فرزندتان تهیه کنید، بوت دخترانه است.

در صورتی که فرزندتان امسال به مدرسه می‌رود، خرید بوت دخترانه، یک خرید به‌صرفه نیز خواهد بود، چرا که معمولا بوت بچگانه ضخامت و کیفیت بالایی دارد و می‌تواند در سرما از پای فرزندتان محافظت کند. بنابراین پیش از خرید به کیفیت آن نیز توجه نمایید.

رنگ مشکی و قهوه‌ای از رنگ‌های پرفروش بوت بچگانه محسوب می‌شود، اما اگر می‌خواهید استایل متفاوتی در پاییز امسال برای فرزندتان فراهم سازید، انتخاب بوت رنگی، بسیار هوشمندانه خواهد بود. در این صورت لیست رنگ‌های پاییزه را نیز می‌تواند در انتخاب و خرید بوت دخترانه به شما کمک کند.

قدم‌های بزرگ

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر مد وزیبایی، مطلب انواع مدل مانتو دانشجویی دخترانه، که باید بشناسید! را بخوانید.

۷ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

    بد نیست🙂

    پاسخ

    • مونا غریبی

      ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۴ ق٫ظ

      ممنون از شما، خوشحال می‌شیم نظرات شما همراه عزیز را درباره مطالب بدانیم.

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۴۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۴۱ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۲۲ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…