عاقبت مرد سریلانکایی که کرونا را با آب مقدس درمان می‌کرد!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
سرنوشت مردی که تلاش داشت تا با آب مقدس به همه گیری کرونا در سریلانکا و هند پایان دهد، سوژه رسانه‌ها شد.
مرد سریلانکایی

یک مرد سریلانکایی که تلاش داشت تا کرونا را با «آب مقدس» درمان کند، سرانجام به وسیله این بیماری جان خود را از دست داد. با مجله دلتا همراه باشید.

مرد سریلانکایی که تلاش داشت تا کرونا را با «آب مقدس» درمان کند

«الیانتا وایت» که ۴۸ ساله بود و پیش از این به درمان ستارگان ورزشی و سیاستمداران سریلانکا، از جمله نخست وزیر این کشور پرداخته بود، در ماه نوامبر مدعی شد که قادر است به همه گیری کرونا در سریلانکا و کشور همسایه یعنی هند با ریختن آب مقدس خود در داخل رود‌ها پایان بخشد.

در ابتدا «پاویترا وانیاراچی» وزیر بهداشت سریلانکا از ایده وی برای درمان با آب مقدس حمایت کرد؛ اما دو ماه بعد خود به بیماری کرونا مبتلا شد و کارش به بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه کشید.

الیانتا وایت در سال ۲۰۱۰ نیز توانست توجه‌های بین المللی را کسب کند. در آن سال «سچین تندولکر» کاپیتان سابق تیم ملی کریکت هند به شکل عمومی از وی بخاطر درمان جراحت زانو‌اش تشکر کرد و گفت این کار سبب شد تا وی بتواند در مسابقه‌ای که بین تیم‌های بین‌المللی کریکت برگزار می‌شود، به پیروزی برسد.

در سال ۲۰۱۰، این مرد سریلانکایی در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه گفت که از سن ۱۲ سالگی دارای قدرتی خاص بوده است. او همچنین به درمان دیگر ستارگان کریکت هند نیز پرداخته بود.

خانواده وی گفتند که وی از تزریق واکسن کووید- ۱۹ خودداری کرد. پس از مرگ وی بر اثر کرونا، جسد او در گورستان کلمبو بر طبق مقررات قرنطینه‌ای سوزانده شد. «ماهیندا راجاپاکسا» نخست وزیر کنونی سریلانکا که خود نیز از افرادی بود که از این الیانتا وایت مشاوره می‌گرفت، در سخنانی در حساب توییتری خود نوشت: میراث او در تمام زندگی ادامه خواهد یافت. او بیماری‌های مختلفی را شفا داده بود.

این در حالی است که پزشکان زیادی با وی مخالف بودند و او را فردی شیاد توصیف می‌کردند؛ تا جایی که پزشکان طب سنتی آیورودا (طب سنتی هند) نیز ادعا‌های او را رد می‌کردند.

درمان کرونا

پیشنهاد مطالعه: مطلب قبیله عریان و آدمخوار دانی! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۸ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۰۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…