راهنمای خرید ساعت مچی

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
تلفن همراه با تمام مزیت‌هایی که به همراه دارد، اعتیاد استفاده از دنیا مجازی را نیز شدت می‌بخشد. برای مثال چند بار برایتان پیش آمده که می‌خواستید تنها ساعت را ببینید، اما وارد دنیای دیگری در تلفن همراه خود شدید و ساعت‌ها زمان ارزشمندتان را هدر دادید؟
ساعت مچی

این روزها خرید ساعت مچی زنانه و مردانه می‌تواند کمی چالش‌ برانگیز باشد. چرا که این اکسسوری به ظاهر کوچک، تاثیر بسزایی در ظاهر شما دارد. قیمت یک ساعت حتی می‌تواند از دستمزد ماهیانه شما هم بالاتر باشد، از این رو به نظر شما چه مدل ساعتی بخریم که کاملا مناسب استایل باشد و سال‌ها عمر کند؟ برای دیدن پاسخ این سوالات همراه مجله دلتا باشید.

انواع ساعت مچی

ساعت مچی عقربه‌ای یا آنالوگ

اگر به دنیای تکنولوژی علاقه ندارید، ساعت مچی عقربه‌ای بهترین انتخاب ممکن است.

افرادی که به استایل کلاسیک یا ساده علاقه دارند یا می‌خواهند سال‌ها از یک مدل ساعت استفاده کنند و از مدل آن خسته نشوند، ساعت مچی عقربه‌ای یا آنالوگ، بهترین انتخاب ممکن است. با این حال اگر درباره جنس بند ساعت تردید دارید، توصیه می‌کنیم به ادامه مقاله توجه کنید.

ساعت مچی زیبا

ساعت مچی خلبانی (Aviator)

این ساعت کاملا حرفه‌ای، علاوه بر تعیین دقیق زمان، سنجش ارتفاع، قطب‌نما و سایر مزیت‌های دیگر را دربر دارد. با این حال، این مدل ساعت تنها مخصوص خلبان‌ها نیست. افرادی که به ورزش‌هایی همچون اسکی، بدن‌سازی، قایقرانی و… علاقه دارند، ساعت مچی خلبانی، یک انتخاب منحصربه‌فرد است که در زیبایی استایل نیز تاثیر بسزایی دارد.

ساعت مچی مردانه و زنانه

ساعت مچی دیجیتال

در سال ۱۹۷۲، برند همیلتون برای اولین بار ساعت دیجیتال خود را ارائه کرد. در آن زمان بسیاری از نوجوانان به این مدل توجه بسیاری نشان دادند، چرا که این ساعت نشان‌دهنده پیشرفت تکنولوژی در جوامع بود.
با گذشت زمان ساعت دیجیتال پیشرفته‌تر شد و اکنون علاوه بر زمان و آلارم، دیگر مزیت‌هایی نیز به همراه دارد. از این رو اگر به دنیای دیجیتال علاقه دارید، خرید ساعت دیجیتال، انتخاب مناسبی است.

معمولا افرادی که استایل کژوال دارند، ساعت دیجیتال را به مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند، چرا که ظاهری کاملا اسپرت دارد. اگر لباس ورزشی یکی از لباس‌های مورد علاقه شما محسوب می‌شود و استایل اسپرت یا روزمره را به استایل رسمی ترجیح می‌دهید، ساعت دیجیتال انتخاب مناسبی است.

ساعت مچی هوشمند (Smartwatch)

قرن ۲۱، انتظارات فیلم‌سازان و علاقه‌مندان به فیلم‌های علمی و تخیلی را برآورده ساخت، چرا که ساعت هوشمند همان تخیل بشر از تکنولوژی و زمان است.

GPS، شمارش ضربان قلب، شمارش قدم‌هایی که در طول روز برمی‌دارید، نمایش پیام تلفن همراه و نمایش متن، تنها بخشی از این کامپیوتر مچی است. به نظر می‌رسد با پیشرفت تکنولوژی، این ساعت هوشمند پیشرفته‌تر نیز شود و کاربردهای بسیاری به همراه داشته باشد.

ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی با بند چرم یا فلزی؟

سوال آخری که ممکن است مطرح شود این است که ساعت را با بند چرم بخریم یا با بند فلزی؟ معمولا ساعت فلزی وزن سنگین‌تری دارد و در تغییر دمای فصل‌ها، سرد یا گرم می‌شود. از این رو اگر پوست حساسی دارید، ساعت با بند فلزی را توصیه نمی‌کنیم.

با این حال بند فلزی ظاهر کاملا رسمی دارد و آقایان و خانم‌هایی که به استایل رسمی علاقه دارند، ساعت با بند فلزی را توصیه می‌کنیم. بند فلزی باعث می‌شود که ساعت در دستان شما بدرخشد و ظاهر چشمگیر و جذاب‌تری داشته باشد.

اگر جزو افرادی هستید که به استایل کلاسیک علاقه دارند و همیشه کفش یا کیف چرم را به مدل‌های دیگر ترجیح می‌دهند، ساعت با بند چرم انتخاب مناسبی است. بند چرم ماندگاری بالایی دارد و شما می‌توانید در استایل کژوال و نیمه رسمی از زیبایی ساعت مچی‌تان به همراه بند چرم بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب مد و زیبایی مطلب ۵ آیتم ضروری که باید به کمدتان اضافه کنید را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۳۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۰۲ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…