انواع مدل مانتو دانشجویی دخترانه، که باید بشناسید!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چه دانشگاه‌ها و مدارس برقرار باشند یا نه، در هرصورت افراد به لباس مناسب برای رفتن به محیط‌‌های آموزشی و فرهنگی نیاز دارند.
مانتو دانشجویی

در این مطلب قصد داریم تا شما را با انواع مدل مانتو دانشجویی دخترانه در سال ۱۴۰۰ و دیگر لباس‌هایی که دخترخانم‌ها برای رفتن به دانشگاه به آن‌ها نیاز دارند بپردازیم. پس در ادامه این مقاله همراه مجله دلتا باشید.

انواع مدل مانتو دانشجویی دخترانه

مانتوها بخش جدانشدنی پوشش خانم‌ها و دختران ایرانی به حساب می‌آیند. برای هر رویدادی مانتوهای مخصوص به آن هم به بازار عرضه شده است. مانتوهای دانشجویی هم از قواعد خاصی پیروی می‌کنند که باعث می‌شود بتوان همه آن‌ها را در یک دسته جای داد. مانتوهای دانشجویی معمولا حالتی اداری و نیمه‌رسمی دارند، چراکه فرد باید بتواند آن را به همراه مقنعه بپوشد و ترکیب مانتو و مقنعه نباید با هم ناهمگون باشد.

مدل مانتو دانشجویی دخترانه اسپرت

مانتوهای دانشجویی اسپرت عموما جنسی از کتان دارند. این نوع پارچه علاوه بر این که بسیار بادوام است، ظاهری مناسب مکان‌های اداری و دانشگاه‌ها هم دارد. مدل مانتوهای دانشجویی عمدتا پارچه‌های ساده‌‍‌ای دارند و چند جیب برای کاربرد بهتر در آن‌ها تعبیه می‌شود. مانتوهایی از این دست، معمولا تا کمی بالای زانو یا روی زانو هستند و می‌توان آن‌ها را با شلوارهای جین کشی و کفش اسپرت ست کرد.

مانتو دانشجویی

مدل مانتو جلو باز

مانتوهای جلوباز چند سالی است که به مد ایرانی راه پیدا کرده‌اند و حالا شما می‌توانید آن‌ها را همه‌جا ببینید. مانتوهای دانشجویی جلوباز نیز عمدتا ساده‌اند و در رنگ‌های روشن یا تیره در دسترس هستند. طول این قبیل مانتوها می‌تواند بسیار بلند باشد و تا مچ پا برسد یا کوتاه باشد. پوشیدن کفش‌های کالج و استفاده از کیف‌های بزرگ با این نوع مدل مانتو دانشجویی رایج است.

مدل جلو بسته

مدل مانتوهای جلوبسته که دخترخانم‌ها بیشتر آن‌ها را طی تابستان به تن می‌کنند هم یکی دیگر از انواع مرسوم مانتوهای دانشجویی است. آن هم از نظر طول بسیار متنوع هستند و گاهی به شکل سارافون هم دیده می‌شوند. سارافون‌ها روپوش‌های بدون آستینی هستند که زیر آن بلوزهای آستین‌بلند می‌پوشند. مانتوهای جلوبسته ترکیب خوبی را با مقنعه دانشجویی ایجاد می‌کند.

مانتو دانشجویی

مدل مانتو کلاسیک دکمه‌دار

مانتوهای دکمه‌دار هم یکی از انواع کلاسیک مانتوهای دانشجویی به حساب می‌آیند. بسیاری از دخترخانم‌ها هم این نوع مانتو را بدون بستن دکمه‌ها استفاده می‌کنند و از این نظر مانتوهای دانشجویی دکمه‌دار می‌توانند دو مدل مختلف داشته باشند. به نوعی این استایل، مدل مانتو دانشجویی ۱۴۰۰ به حساب می‌آید.

مدل مانتو کلاسیک دکمه‌دار

به دیگر عناصر استایلتان اهمیت بدهید

  • داشتن چند دست مانتوی زیبا و مناسب برای دانشگاه قطعا ضروریست اما این را به خاطر داشته باشید که این شرط لازم است اما کافی نیست! توجه به دیگر اجزا و عناصر استایل شما هم کاملا ضرورت دارد.
  • پس از این‌که مدل مانتو مناسب خود را انتخاب کردید، به این فکر کنید که چه نوع کیف و کفشی را می‌توان با آن ست کرد. اهمیت این موضوع هم زیاد است.
  • کفش دانشجویی دخترانه هم باید ساده، زیبا و راحت باشد.

استایل مونوکروم، شیک

یکی از نکات مهم این است که رنگ‌ها را درست و هوشمندانه انتخاب کنید. استایل مونوکروم که نوعی ست کردن لباس با رنگ‌های یکسان است، می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن مانتو دانشجویی در سال ۱۴۰۰ باشد. اما اگر تازه از دبیرستان فارغ‌التحصیل شده‌اید و دوست ندارید فعلا چیزی شما را به یاد یونیفرم مدرسه بیاندازد، پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه این نوع استایل کمی صبر به خرج بدهید!

استایل مونوکروم

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر مد وزیبایی، مطلب استایل خردلی دقیقاً رنگ پاییز است را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۰۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۰۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…