دکوراسیون پاییزی منزل با ۷ ایده گرم و جذاب!

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
زمانی که صحبت از پاییز می‌شود به یاد هوای خنک و برگ‌های رنگارنگ پاییزی می‌افتیم.حالا اگر بخواهیم یک دکوراسیون پاییزی داشته باشیم باید چه کار کنیم؟
ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل

پاییز فصلی با سایه‌های پارچه پشمی، رنگ‌های گرم و خنثی، وسایل قدیمی و  فضاهای دنج خصوصی است؛ که کم کم رنگ و بوی همه جا را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی، باید از المان‌های پاییز در خانه استفاده کرد. در اولین روزهای پاییز در مجله دلتا می‌خواهیم با هم ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل را مرور کنیم و با این ایده‌ و المان‌های خلاقانه تزئینات پاییزی را به خانه بیاوریم.

پاییز را با رنگ ها به دکوراسیون خانه بیاورید

پالت رنگی مناسب پاییز:

  • نارنجی
  • زرد
  • قهوه‌ای
  • زرشکی
  • سبز
  • کرم

اولین قدم و البته ساده‌ترین ایده‌‌های دکوراسیون پاییزی منزل تغییر رنگ‌ها هستند. با تغییرات کوچک شروع کنید، از پالت رنگی پاییز کمک بگیرید و ببینید در کمدهای منزل‌ خود چه چیزهایی پیدا می‌کنید. رنگ‌های تیره و گرم بهترین انتخاب برای دکوراسیون پاییز هستند. به عنوان مثال، یک شال مبلی نارنجی و یا کوسن‌های متضاد با رنگ زمینه مبلمان، مناسب‌ترین گزینه برای دکوراسیون پاییزی هستند.

ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل

استفاده از عنصرهای پاییزی در دکوراسیون

چه چیزهایی شما را یاد پاییز می‌اندازد؟ استفاده از عناصر خاطره انگیز و هویت بخش پاییز در دکوراسیون می‌تواند هر چه بیشتر روح این فصل زیبا را به عمق خانه بیاورد. کدو حلوایی، میوه‌های پاییزی، برگ‌های خشک شده، پارچه‌های پشمی، چوب، گندم معجره‌ای در دکوراسین پاییز است. به عنوان مثال برای استفاده از هر کدام از این عناصر می‌توانید، گوشه‌ای از خانه مانند روی میز، لب شومینه، روی دیوار، روی مبلمان، آشپزخانه و ورودی خانه را در نظر بگیرید.

ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل

تغییر روتختی در دکوراسیون اتاق ‌خواب

یکی از بهترین ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل تعویض روتختی و پتوها است. برای داشتن دکوراسیون پاییزه سریع‌تر روتختی به رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای یا قرمز تهیه کنید و پاییز را به اتاق خواب خود بیاورید. استفاده از پارچه‌های پشمی چهارخانه را فراموش نکنید.

روتختی پاییزی

از دکورهای تزئینی پاییز کمک بگیرید

تابلوهای نقاشی پاییزی، تغییر تابلوهای هنری و نقاشی های خانه است. با استفاده از تابلو نقاشی پاییز می‌توان حس و حال پاییزی به خانه بخشید و به دکوراسیون داخلی منزل کمک زیادی کرد.

دکوراسیون پاییز با سبدهای حصیری

استفاده از اکسسوری‌های کاربردی و زیبا مانند سبدهای حصیری، می‌تواند یکی از ایده‌ های دکوراسیون پاییزی منزل باشد. سبدهای حصیری با رنگ خاص و جنس منحصربه‌فرد، حس دلچسبی دارند که این روزها حتی به عنوان گلدان نیز بسیار ایده‌ کاربردی برای دکوراسیون هستند و زیبایی متفاوتی را ایجاد می‌کنند.

استفاده از رومیزی پاییزی در دکوراسیون

استفاده از رومیزی‌های ضخیم یا پشمی و با طرح و رنگ‌های پاییزی یکی از ساده‌ترین راه حل‌ها برای داشتن یک دکوراسیون پاییزی دلچسب است. حتی می‌توانید خودتان این این رومیزی‌ها را بسازید و ظاهری خاص و دوست داشتنی به فضا ببخشید.

رومیزی پاییزی

گیاهان پاییزی را در دکوراسیون فراموش نکنید

برای زینت بخشیدن به فضای داخلی خود و داشتن دکوراسیون پاییزی منحصربه‌فرد می‌توانید از گل‌های خشک و یا ساقه‌های گندم خشک شده استفاده کنید و گوشه و کنار فضای داخلی خود را با آن‌ها دکور کنید و جلوه خاصی به فضای داخلی خانه خود ببخشید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب اشتباهات رایج انتخاب پرده در دکوراسیون را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. مصی

    ۲۵ دی ۱۴۰۰ در ۶:۱۸ ب٫ظ

    من.تمام.مطالب.را.دوست.دارم.ولی.حیف.که.آنچنان.در.آمدی.نیست.که.بشود.دل.را.شاد.کرد

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۲۷ دی ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۱ ب٫ظ

      ممنونم از همراهی شما

      پاسخ

  2. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۰۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۲۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…