دیزنی‌لند ارمنستان، سرزمین شخصیت‌های کارتونی

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در کنار جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوان ارمنستان، پایتخت این کشور دیدنی یا همان شهر رویایی ایروان میزبان هیجان‌انگیزترین و بهترین شهربازی‌ها و پارک‌های موضوعی این کشور افسانه‌ای است.
پارک موضوعی ایروان

پارک ایروان (Yerevan Park) یک پارک موضوعی (Theme park) در ایروان ارمنستان است. پروژه ساخت پارک موضوعی ایروان یا تم پارک در سال ۲۰۱۷ آغاز شد و در ساخت وسایل آن از ۲۰ شرکت برتر اروپایی کمک گرفته شد تا تجهیزات پارک ایروان از بالاترین استانداردهای روز دنیا پیروی کند. این پارک به تازگی در سال ۲۰۲۱ به روی گردشگران افتتاح شده است و به‌عنوان بزرگ‌ترین پارک موضوعی منطقه شناخته می‌شود. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا این پارک را بهتر بشناسیم.

پارک ایروان در کجا واقع شده است؟

پارک ایروان همان‌طور که از نامش مشخص است در ایروان، پایتخت ارمنستان قرار دارد و به‌طور دقیق‌تر این پارک در ۱ کیلومتری موزه نسل‌کشی ارمنی‌ها دیده می‌شود.

تم پارک ایروان

ویژگی پارک ایروان

در پارک موضوعی ایروان سعی شده است محیطی جذاب برای هر کسی در هر سن و سالی فراهم شود. این پارک دو بخش روباز و سرپوشیده دارد که در فضای روباز آن بازدیدکنندگان می‌توانند از وسایل شهربازی نوساز و ایمن پارک استفاده کنند که علاوه بر آن در این فضا می‌توانیم شاهد دریاچه و محیط سبز زیبایی باشیم که توسط درخت‌های متراکمی پوشیده شده است. در فضای بسته پارک نیز فود کورت، مغازه‌های مختلف، اتاق‌های کاردستی برای کودکان دیده می‌شود.

پارک موضوعی ارمنستان

شخصیت‌های کارتونی خاص

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این پارک موضوعی، داشتن کاراکترهای مختص به خود است. به عبارتی همان‌طور که در دیزنی‌لند ما شاهد کاراکترهایی نظیر میکی‌ماوس هستیم، در پارک ایروان نیز می‌توانیم شاهد شخصیت‌هایی باشیم که تنها در این پارک دیده می‌شوند. البته معروفیت این کاراکترهای نوپا به هیچ عنوان مثل کاراکترهای دیزنی نیست، اما انجام یک اقدام خلاقانه بدونه تقلید از دیگر کمپانی‌ها، اقدامی تحسین‌برانگیز است.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر خانه وحشت، ترسناک‌ترین جاذبه لندن را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۴ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۶ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۱۸ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۰۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…