ترسناک‌ترین راه برای ورود پسران به دنیای مردانگی!

۸
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در این مطلب قصد داریم سنت‌های عجیب در نقاط مختلف دنیا را به شما معرفی کنیم که در طی آن‌ها یک پسربچه به یک مرد واقعی تبدیل می‌شود.
ورود پسران به دنیای مردانگی

یکی از سنت‌های عجیبی که در سراسر نقاط جهان اتفاق می‌افتد سنت عجیب برای ورود پسران به دنیای مردانگی است. در حالی که در یک سری از جوامع یک سری سنت‌های وحشیانه برای انتقال پسربچه‌ها از دوران کودکی به دنیای مردانگی وجود دارد که شاید باورشان برایتان سخت باشد. با مجله دلتا همراه باشید تا با سنت‌های عجیب و غریب و دردناک برای ورود پسران به دنیای مردانگی آشنا شوید.

مورچه گازی و دستکش

غم‌انگیز بودن این رسم عجیب و غریب مردانه نیز به خاطر درد زیاد نیش مورچه‌های گازی است. پسران قبیله‌ای به نام ساتار‌ماوه در برزیل مجبور هستند که در سنین بلوغ دستشان را درون یک دستکش پر از مورچه گازی کنند و ۱۰ دقیقه به همان حالت بایستند، بدون اینکه هیچ گونه صدایی از آن‌ها بلند شود.

این یکی از کار‌هایی است که برای ورود پسران به دنیای مردانگی انجام می‌شود گاهی اوقات مردان قبیله بعضی از این پسران را مجبور می‌کنند که این کار را بیش از یک بار انجام دهند تا بزرگ‌شدن آن‌ها را بپذیرند. حالا تصورش را بکنید که نیش یک عدد مورچه گازی به این اندازه درد زیادی دارد، این پسران طفلکی باید درد این تعداد مورچه گازی را تحمل کنند تا صرفا نشان دهند که بزرگ شده‌اند.

ورود پسران به دنیای مردانگی

خونریزی بینی

اگرچه خونریزی بینی اتفاق آزاردهنده‌ای است، اما آنقدرها هم سخت نیست و بدترین اتفاقی که برای یک نفر می‌افتد تلقی نمی‌شود و خیلی وقت‌ها بدون هیچ گونه دردی به صورت طبیعی برای آدم‌ها اتفاق می‌افتد. اما این بدین معنی نیست که سنت خونریزی بینی که مربوط به مردم قبیله سامبیا در پاپوا گینه نو است، سنت عجیب و غریب و آزاردهنده‌ای نیست.

خونریزی بینی در حالی اتفاق بدی نیست که طبیعی رخ داده باشد، نه اینکه از روی قصد کاری کنند که بینی دچار خونریزی شود. در این قبیله پسران را به یک درخت می‌بندند تا راه فراری نداشته باشند و بعد یک تکه از یک گیاه تیز مثل نی را آنقدری در بینی پسربچه‌ها فشار می‌دهند تا بینی‌شان به خونریزی بیفتد تا بالاخره بعد از این سنت عجیب و غریب به عنوان یک مرد واقعی توسط قبیله پذیرفته شوند.

مسابقه شلاق‌زنی

با اینکه این سنت کار ناخوشایند، وحشیانه و دردناکی به نظر می‌رسد، باید قبول کنیم که درک آن به عنوان سنتی برای تبدیل پسربچه‌ها به دنیای مردانگی نسبت به بعضی از روش‌های دیگر راحت‌تر است. مسابقه شلاق زنی در بین مردمان قبیله فولا در آفریقا مرسوم است. در طی آن دو پسر بچه با شلاق به جان یکدیگر می‌افتند و یک جنگ واقعی بین آن‌ها رخ می‌دهد تا بتوانند خودشان را به رخ مردمان قبیله بکشند و مردانگی خودشان را نشان دهند.

مسابقه شلاق‌زنی

پیشنهاد مطالعه: مطلب پشه‌ها چه کسانی را بیشتر دوست دارند‌؟ را بخوانید.

۸ دیدگاه

  1. امیر

    ۵ آبان ۱۴۰۱ در ۱۰:۱۷ ب٫ظ

    الهی ‘ ادم هیچوقت مرد نشه و همیشه کودک بمونه.

    پاسخ

  2. ناشناس

    ۴ مرداد ۱۴۰۱ در ۷:۰۳ ق٫ظ

    عااااالیی بود ازایننظرات بیشتربزارین لطفا

    پاسخ

  3. ناشناس

    ۲ مرداد ۱۴۰۱ در ۹:۳۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۱:۳۱ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۹ تیر ۱۴۰۱ در ۸:۵۸ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۱ ق٫ظ

  7. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۳ ق٫ظ

  8. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۲۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…