بهترین رنگ قابل استفاده برای اتاق نشیمن چیست؟

۵
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فرقی نمی‌کند چه دکوراسیونی در خانه خود داشته باشید. شما با انتخاب یک رنگ خاص می‌توانید باعث بشوید فضای نشیمن شما کاملا خاص و متفاوت به‌نظر برسد.
رنگ مناسب در اتاق نشیمن

رنگ اتاق نشیمن و پذیرایی تأثیر زیادی بر روحیه استفاده‌کنندگان از فضا می‌گذارد. اما رنگ مناسب در اتاق نشیمن کدام است؟ چگونه می‌توانیم رنگ سالن نشیمن خود را به‌درستی انتخاب کنیم؟ در ادامه این مطلب از مجله دلتا با ۵ رنگ مورداستفاده برای نشیمن آشنا خواهید شد.

رنگ سبز

رنگ سبز از رنگ‌های تکرارشونده و دارای هارمونی متفاوت است. به دلیل اینکه رنگ سبز انعکاسی از رنگ‌هایی است که در طبیعت بسیار دیده می‌شود و یکی از بهترین انتخاب‌های برای رنگ فضای نشیمن منزل است.

اگر نشیمن منزل شما از فضای کافی برخوردار نیست چیزی که این فضای نشیمن احتیاج دارد دیوارهایی در طیف رنگ‌های سبز است. چون رنگ سبز می‌تواند یک تازگی و لطافت خاصی را به فضای شما بدهد و یکی از رنگ‌های خنثی است که می‌تواند فضا را از یکنواختی و کسل‌کننده بودن دربیاورد.

رنگ مناسب در اتاق نشیمن

رنگ خاکستری

انتخاب رنگ خاکستری برای دیوارها باعث می‌شود فضای منزل شما بزرگ‌تر دیده بشود. رنگ خاکستری در دکوراسیون مدرن خیلی پرکاربرد است چون به فضای منزل شما یک چشم‌انداز شیک و درعین‌حال آرام می‌دهد.

رنگ خاکستری یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها است که در تمام فضای خانه می‌توان از آن استفاده کرد را این رنگ به فضای نشیمن شما یک چشم‌انداز خاص و متفاوت می‌دهد.

رنگ مناسب در اتاق نشیمن

رنگ بژ یک انتخاب همیشگی برای دیوارها

در دکوراسیون‌داخلی رنگ بژ یک رنگ مناسب در اتاق نشیمن است. رنگ بژ یک رنگ نزدیک به رنگ پایه است و برای همین جز رنگ‌های قابل‌اعتماد برای دیوارها بوده است. برای کسانی که علاقه‌مند به دکوراسیون مینیمال هستند، رنگ بژ جز رنگ‌های انتخابی است. درواقع برای داشتن یک دکوراسیون خیره‌کننده می‌توان از سایه‌هایی از رنگ سفید تا بژ استفاده کرد.

رنگ آبی یک انتخاب همیشگی

رنگ آبی دیوارهای نشیمن باعث می‌شود این فضا آرام و رسمی به‌نظر برسد تا شاد و دوستانه. انواع طیف رنگ از آبی برای دیوارها وجود دارد که همه را می‌توان بارنگ طبیعی چوب و کرم ست کرد.

اگر کف اتاق نشیمن شما پارکت است، انتخاب رنگ آبی دیوارها می‌تواند یک فضای بسیار زیبا و خاص را به شما دهد که فضای شما کاملا تمیز و بانظم دیده می‌شود.

رنگ آبی یک انتخاب همیشگی

دیوارهای اتاق نشیمن به رنگ مشکی

رنگ مشکی شاید جز رنگ انتخابی همیشگی برای دیوارها نباشد. اما جز یکی از بهترین انتخاب‌ها است. دیوارهایی به رنگ مشکی باعث می‌شود فضای نشیمن شما غیرمنتظره و رمانتیک به نظر برسد.

درواقع جزئیات معماری منزل می‌تواند در دیوارهایی به رنگ مشکی بیشتر دیده بشود. همچنین اگر فضای اتاق نشیمن شما نورگیر است رنگ مشکی برای دیوار باعث می‌شود که این نور بیشتر و طبیعی‌تر دیده بشود. و تا جایی که دلتان بخواهد می‌توانید فضای نشیمن خود را با دیوارهای مشکی دکور کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه یک خانه زیبا اما ساده داشته باشیم؟ را بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۴ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۰ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۳۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…