چگونه یک خانه زیبا اما ساده داشته باشیم؟

۶
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
خانه محلی است برای آرامش که از استرس و خستگی به آن پناه می برید بنابراین باید به بهترین نحو چیدمان شود و برای طراحی آن وقت صرف کنید.
دکوراسیون ساده خانه

برخی از افراد دکوراسیون ساده خانه را با خالی کردن خانه از وسایل تزئینی اشتباه می‌گیرند و وسایل تزئینی خود را از خانه جمع می‌کنند. در حالی که برای داشتن یک خانه ساده باید از اصولی پیروی کنید که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم داشت. این مطلب از مجله دلتا به شما کمک می‌کند با وسایل ساده و مقرون‌به‌صرفه یک خانه پر از آرامش داشته باشید.

استفاده از گل‌ها و میوه‌های طبیعی

دوره استفاده از گل‌های مصنوعی و میوه‌های پلاستیکی به پایان رسیده است پس از به‌کارگیری آن‌ها برای طراحی دکوراسیون خانه ساده جدا خودداری کنید. برای آن که منزل شما در عین سادگی زیبا باشد از گل های طبیعی فصل بر روی میز جلو مبلی یا میز ناهارخوری استفاده کنید. گل‌ها همیشه حال خوب را به خانه منتقل می‌کنند و منزل شما را به زیباترین و ساده‌ترین شکل ممکن می‌آرایند.

دکوراسیون ساده خانه

 

استفاده از مبلمان و صندلی‌های راحتی

یکی از اصلی‌ترین اصولی که در طراحی دکوراسیون خانه ساده باید رعایت شود، استفاده از مبلمان راحت است. صندلی‌ها و مبلمانی که شما را مجبور کنند در حالت‌های نه چندان راحت بنشینید، از طراحی به سبک ساده فاصله زیادی دارند.

صندلی‌های میز ناهارخوری و مبلمان نشیمن شما باید حس راحتی و در عین حال سادگی را القا کند. می‌توانید یک گوشه دنج برای آرامش گرفتن درست کنید و در آن صندلی راک قرار داده تا در سکوت به استراحت بپردازید.

دکوراسیون ساده خانه

کتاب‌ها را دست کم نگیرید

بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که کتابخانه‌ای که در پذیرایی منزل قرار می‌گیرد باید درب داشته باشد تا حس بی‌نظمی به فضا القا نکند. در حالی که چنین نیست و شما می‌توانید با خیال راحت کتابخانه خود را در معرض دید بگذارید.

کتاب‌های خود را در دکوراسیون خانه ساده از دید عموم پنهان نکنید. یک کتابخانه ساده و کوچک در بخشی از منزل خود تعبیه کنید تا مهمانان شما در صورت تمایل سری به آن بزنند.

دکوراسیون مینیمالیست

استفاده از وسایل حصیری

یکی از ابزارهایی که با آن می‌توانید دکوراسیون خانه ساده داشته باشید، سبدهای حصیری و کنفی هستند. چنین المان‌هایی به صورت ناخوداگاه حس سادگی را به خانه می‌دهند. سبدهای حصیری استفاده‌های زیادی دارند؛ شما می‌توانید از آن‌ها را عنوان سبد میوه یا سبدی برای شال مبل های خود استفاده کنید.

لوسترهای پر زرق و برق ممنوع

اگر طرفدار سادگی هستید از لوسترهایی با آویز بلند و پر زرق و برق استفاده نکنید. شما می‌توانید حباب‌های ساده بازار یا لوسترهای اسپرت را جایگزین لوسترهای پر زرق و برق کنید. به یاد داشته باشید اصل در دکوراسیون خانه ساده، حس راحتی است.

لوسترهای پر زرق و برق

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ ایده جذاب و کم‌هزینه تزیین منزل با کوسن را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۵۵ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۱۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۲ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۵۳ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۲۶ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۱ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…