۷ نقطه دیدنی که قبل از مرگ باید ببینید!

۵
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که عاشق سفر کردن نباشد، آن هم سفر به مکان‌های دیدنی و شگفت‌انگیزی که عظمت و زیبایی آن‌ها شما را به فکر فرو می‌برد و حالتان را عوض می‌کند.
جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان

یکی از بهترین اتفاقات زندگی هر انسانی سفر کردن است. اگر بودجه مالی تامین شود جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان که باید قبل از مرگ ببینید را حتما تجربه کنید. برای این تجربه با مجله دلتا همراه باشید.

پیاده‌روی در کنار آبشارهای خیره‌کننده ایگوازو آرژانتین، پاراگوئه و برزیل

در این منطقه زیبا بهترین جایی که می‌توان رفت آب‌های «گلوی شیطان» است که یکی از جاهای دیدنی شگفت انگیز است که قبل از مرگ باید ببینید. قطعا شما از دیدن این آبشارهای زیبا لذت خواهید برد. طبیعت بکر منطقه انسان را به فکر فرو می‌برد.

پیمایش قله کوه کلیمانجارو- جاهای دیدنی شگفت انگیز تانزانیا

برف همیشه بر روی قله وجود دارد و در ماه‌های گرم سال مقداری از آن کم می‌شود. چشم‌انداز زیبای بالای این کوه تجربه‌ای بی‌نظیر برای شما خواهد بود. این تجربه یکی از جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان است را از دست ندهید، زیرا کلیمانجارو مرتفع‌ترین کوه قاره آفریقا است.

قله کوه کلیمانجارو

شهر مرتفع آکروپولیس- جاهای دیدنی شگفت انگیز  یونان

آکروپولیس به معنای «شهر مرتفع» است، ولی آکروپولیس یونان با بقیه متفاوت است. هزاران سال است که «سنگ مقدس» آتن برای پاسداشت خدایان یونان باستان ساخته شده است. برای درک شکوه و عظمت آن بهتر است اول صبح به آنجا بروید تا گردشگران مانع لذت شما نشوند.

خرسواری در گرند کلیون- آمریکا

گرند کنیون یک دره است که در میان آن رود کلرادو جریان دارد. این دره بزرگ در ایالت آریزونای آمریکا واقع شده است. بر روی یک الاغ بنشینید و گرند کنیون را بپیمایید. نگران نباشید، آن‌ها کار خودشان را بلد هستند.

جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان

تاج محل هند

هر گام که به تاج محل نزدیک‌تر می‌شوید، عظمت و شکوه آن بیشتر موجب حیرت و شگفتی شما خواهد شد. طراحی زیبایی تاج محل به شکلی است که تقریبا تمام سال گردشگران را جذب می‌کند و شلوغ است.

دیواره بزرگ مرجانی

اگر می‌خواهید ترکیب رنگ‌های جدید و متنوع را در کنار هم ببینید، حتما دیواره بزرگ مرجانی را امتحان کنید. می‌توانید با قایق‌هایی که در کف آن اتاقک شیشه‌ای تهیه شده، بزرگترین آبسنگ‌های مرجانی را از نزدیک ببینید. همچنین می‌توانید کپسول تنفسی را بردارید و خودتان در آنجا غواصی کنید. اصلا نترسید، ماهی‌ها با شما دوست خواهند بود.

کارست آهکی در خلیج هالونگ جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان ویتنام

فرقی نمی‌کند که از رستوران ساحلی این منظره را می‌بینید یا سوار یک اتوبوس قراضه شده‌اید و از دیدن این منظره لذت می‌برید، در هر حال باید چندین بار به اینجا بیایید تا رنگ‌های متنوع سنگ‌های آهکی را ببینید؛ چون ارزشش را دارد!

جاهای دیدنی شگفت انگیز در جهان

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتری از مجله گردشگری دیزنی‌لند ارمنستان، سرزمین شخصیت‌های کارتونی بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۵۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۸ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۲ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…