شهرهای ارواح آمریکا کجاست؟

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در دنیا شهرهای زیادی هستند که ناگهان از سکنه خالی شده‌اند و اکنون هیچ‌کس در آن‌ها زندگی نمی‌کند شهرهای ارواح آمریکا نیز از این قضیه مستثنی نیستند.
شهرهای ارواح آمریکا

از قرن‌ها پیش داستان‌های ترسناک واقعی نسل به نسل به وسیله افسانه‌های محلی نقل شده است. شنیدن برخی از داستان‌ها و افسانه‌های محلی مربوط به شهرهای ارواح آمریکا مو به تن شما سیخ می‌کند. برای یک تجربه ترسناک با مجله دلتا همراه باشید.

 شهر ارواح آمریکا: باناک، مونتانا

زمانی که به شهرهای اشباح در فیلم‌های وسترن فکر می‌کنید به یاد مکان‌هایی مشابه باناک می‌افتید. باناک محلی پر از داستان‌های غم‌انگیز مخفی‌شده در میان ساختمانی با دیوارهای مخروبه و پوسیده است.

با کشف طلا در سال ۱۸۶۲، باناک احداث شد و امید برای رونق شهر پدیدار گشت. بااین‌حال، خیلی زود اوضاع به هم ریخت چون هنری پلومر، کلانتر شهر، یک خلاف‌کار مشهور و سردسته گروهی با بیش از صد جنایتکار بود.

مردم باناک که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دهه ۱۹۷۰ دست به ترک خانه‌های خود زدند. امروزه گردشگران می‌توانند از این شهر ارواح دیدن کرده و در ساختمان‌های متروکه در قالب بقایایی کاوش کنند که از محلی سیاه در تاریخ آمریکا باقی مانده است.

شهرهای ارواح آمریکا

 ایستس پارک، کلرادو

شهر ایستس پارک یکی از شهرهای ارواح آمریکا در میان کوه‌های شمال کلرادو است که در میان جاذبه‌های طبیعی یک ساختمان قرار دارد که چشم‌ها را به خود خیره کرده و وهم‌آور است: هتل استنلی افسانه‌ای.

طبق افسانه‌ها، اگر یک‌شب در این عمارت باشکوه اقامت کنید، با چشم خود ارواح زنده و مرده، از جمله روح فلورا استنلی همسر مالک هتل، را می‌بینید که در اینجا رفت‌وآمد می‌کند. اگر در هنگام شب خوب گوش‌های خود را تیز کنید، می‌توانید صدای نواختن پیانو توسط او را نیز بشنوید.

 شهر ارواح آمریکا: کارلستون، کارولینای جنوبی

کارلستون یکی از شهرهای ارواح آمریکا است. این شهر منطقه‌ای تاریخی با خانه‌های رنگارنگ است. اما کافی است تا کمی از این زیبایی‌ها فاصله بگیریم تا اینکه بخش تاریک این مقصد محبوب را درک کنیم.

زندان مشهور در بخش قدیمی شهر در گذشته خانه بسیاری از مجرمان خطرناک کارلستون نظیر اولین قاتل سریالی زن آمریکا، لاوینیا فیشر، بوده است. گفته می‌شود چند خانه آن‌طرف‌تر، قبرستان سنت فیلیپ به تسخیر روح سو هوارد درآمده است. هوارد زنی بود که مدت کوتاهی پس از زایمان در سال ۱۸۸۸ به طرز دل‌خراشی مرد.

 ساوانا، جورجیا

این شهر به لطف خزه‌های اسپانیایی که از درختان در سراسر ساوانا بالا می‌روند، به‌عنوان شهرهای ارواح ظاهری ترسناک به خود گرفته است؛ اما با کمی دقت بیشتر می‌توان فهمید که همه‌چیز به ظاهر این منطقه ختم نمی‌شود.

گردشگران با توقف در مقابل بیمارستان قدیمی و جن‌زده شهر، متوجه یک دالان متصل به سردخانه می‌شوند. این سردخانه توسط بیمارستان اداره شده و در زیر پارک مجاور قرار دارد. این مکان زمانی محل نگهداری اجساد قربانیان بیماری تب زرد از بسیاری از شهرها بوده است. امروزه گردشگران می‌توانند در قالب یک تور وارد این سردخانه شده و ترس در این زیرزمین را تجربه کنند.

شهرهای ارواح آمریکا

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتری از گردشگری سیاه ۳ مکان گردشگری سیاه که ترس به دل شما می‌اندازد را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۳:۴۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۵۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۹ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۲۹ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۴ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۰ ق٫ظ

  6. ناشناس

    ۳ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…