خانه وحشت، ترسناک‌ترین جاذبه لندن!

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هالووین در راه است و ترس بهترین محصولی است که دنیای گردشگری این روزها به دنبال ارائه آن به علاقه‌مندان است. اما آیا با ترسناک‌ترین جاذبه انگلستان آشنایی دارید؟
خانه وحشت وایت چپل

خانه وحشت وایت چپل یک خانه ظاهرا جن‌زده است که تجربیاتی ترسناک را برای مهمانان خود تهیه و تدارک دیده است، تجربیاتی ترسناک که حتی برای درک بخش‌هایی از آن نیازمند امضای اسنادی خاص هستید. این جاذبه گردشگری ترسناک در شهرستان «اسکس» (Essex) افتتاح شده و هم‌اکنون مشغول ترساندن مشتاقان کابوس‌های ترسناک است. با ما در مجله دلتا همراه باشید.

فیلم یا واقعیت

در واقع ماجرای این خانه همانند یک فیلم ترسناک حقیقی با حضور بازیگران واقعی است که همچون مارپیچی از معماهای عجیب و مسائل روان‌شناسانه در هم تنیده شده و بازدیدکنندگان را هم درگیر خود می‌کند. در این میان ارواح بیدار می‌شوند و کابوس‌ها رنگ واقعیت به خود می‌گیرند و افراد را درگیر نبردی برای زنده ماندن می‌کنند. علاقه‌مندان در هر اتاق با ترسی تازه مواجه می‌شوند و حضور ارواح و شیاطین را احساس خواهند کرد. طراحی و اجرای هر مرحله به عهده بهترین‌ها بوده است و به همین خاطر همه‌چیز بسیار واقعی‌تر از آنچه تصورش را دارید، جلوه می‌کند.

«تا وقت هست در این مرحله خانه را ترک کنید!»

خانه وحشت در لندن

اتاق سیزدهم

از اتاق مرموز سیزدهم به‌عنوان اتاقی بسیار خاص یاد می‌شود و به همین خاطر پیش از ورود به آن از حاضران خواسته می‌شود تا فرمی مخصوص را امضا کنند. چون ظاهرا داخل این اتاق انواع شکنجه‌های فیزیکی و روانی در انتظار بازدیدکنندگان است که شاید همه تاب تحمل آن‌ها را نداشته باشند.

آیا هر کسی می‌تواند وارد این خانه شود؟

در نهایت به نظر می‌رسد خانه وحشت به اندازه‌ای ترسناک است که برگزار کنندگان به هر کسی اجازه تجربه آن را نداده و حتما وضعیت سلامتی افراد را قبل از ورود مد نظر قرار دهند. حتی اشاره شده که علاقه‌مندان حضور در این خانه حتما باید از آمادگی فیزیکی کافی برخوردار باشند. به همین خاطر به نظر نمی‌رسد این مکان مناسب افرادی باشد که دچار ترس از تاریکی یا مکان‌های بسته هستند. همچنین ورود به این مکان مملو از استرس و وحشت به افراد دارای مشکلات قلبی، افراد مبتلا به ناراحتی‌های اعصاب، صرع، خانم‌های باردار و افراد دارای مشکلات حرکتی توصیه نمی‌شود.

گردشگری وحشت خانه وایت چپل

خانه وحشت کجا قرار دارد؟

خانه وحشت وایت چپل در برنتوود (Brentwood) واقع شده است و از روز جمعه ۲۸ سپتامبر کار خود را آغاز کرده و تا روز ۳۱ اکتبر در زمان‌های مختلف فعال است. هزینه بلیت ورودی این خانه برای هر نفر ۳۷ پوند در نظر گرفته شده است.

نظر شما در مورد این جاذبه جدید چیست؟ آیا شما هم مایل به تجربه چالش‌های ترسناک این‌چنینی هستید؟ اتاق سیزدهم هم برای شما وسوسه‌انگیز هست یا ترجیح می‌دهید قید حضور در آن را زده و از ادامه مسیر انصراف دهید؟

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۳ مکان گردشگری سیاه که ترس به دل شما می‌اندازد را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۳۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۴ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…