جادوی رنگ‌های پاییزی در تزیین خانه

۴
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
پس از پایان فصل تابستان، پاییز جهان را به نظاره رنگ‌های زیبا دعوت می‌کند. از دیگر راهکارهایی که می‌توانید از رنگ‌های پاییزی در دیزاین خانه استفاده کنید.
metaldoorart.com 38003 جادوی رنگ‌های پاییزی در تزیین خانه

آیا تاکنون به استفاده از رنگ‌ های پاییزی در دکوراسیون خانه خود فکر کرده‌اید؟ پاییز هزار رنگ، با رنگ‌های ناب و دلپسند خود، بسیاری از افراد را مسحور کرده و کم‌تر کسی پیدا می‌شود که به این فصل و رنگ‌های آن علاقه‌مند نباشد. با مجله دلتا همراه باشید.

نکات مهم در خصوص انتخاب رنگ‌های پاییزی

رنگ‌هایی که در فصل پاییز دیده می‌شوند، رنگ‌هایی هستند که به‌طور طبیعی در زمین دیده می‌شوند و بسیاری از افراد از دیدن آن‌ها در تمامی فصول لذت می‌برند. دلیل این امر حس آرامشی است که استفاده از این رنگ‌ها در افراد ایجاد می‌کند.

رنگ‌ های پاییزی در دکوراسیون خانه

در کنار این رنگ‌ها استفاده از رنگ‌های خنثی را فراموش نکنید. به این منظور می‌توانید از طیف‌های مختلف رنگ خاکستری استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های پاییزی در انواع سبک‌های طراحی از ترکیبی گرفته تا مدرن، سنتی و روستیک می‌توانند تاثیرگذار باشند.

طراحی خانه با استفاده از رنگ‌های پاییزی

تم رنگی و غالب

بسیاری از رنگ‌های گرم زمین در فصل پاییز دیده می‌شوند. در کنار این رنگ‌ها استفاده از رنگ‌های غالب و رنگ چوب می‌تواند نمای زیبایی ایجاد کند. در طبیعت پاییزی ترکیب رنگی بی‌نظیری دیده می‌شود. حال برای استفاده از این رنگ‌ها چه ایده و راهکارهایی وجود دارد؟ یکی از ایده‌هایی که می‌توانید در این زمینه به‌کار گیرید، رنگ‌آمیزی دیوار اصلی با یکی از رنگ‌های پاییزی غالب است.

رنگ‌ های پاییزی در دکوراسیون خانه

طراحی فضایی چشم نواز

رنگ‌ های پاییزی در دکوراسیون خانه همچون قهوه‌ای، سبز، زرد و طلایی و بژ جزو جدایی ناپذیر طراحی سبک کلاسیک است. از دیگر راهکارهایی که می‌توانید از رنگ‌های پاییزی در دیزاین خانه استفاده کنید، به‌کارگیری کوسن و گل‌های این فصل در دیزاین خانه است.

طراحی فضایی چشم نواز

همچنین می‌توانید از یک فرش زیبا که در آن ترکیب رنگ‌های پاییزی به‌کار رفته است، استفاده کرده و علاوه بر انسجام بخشی به فضای خانه از جادوی رنگ‌ها استفاده کنید.

دعوت طبیعت به خانه

شاید تصور عامه مردم این است که طبیعت تنها در بیرون از خانه است و نمی‌توان از زیبایی آن در فضای داخلی خانه استفاده کرد. اما به واقع این چنین نیست. همان‌طور که تغییر رنگ‌ها در بیرون از خانه می‌تواند تاثیرگذار باشد، به‌کارگیری متریال طبیعی هم چون چوب، سنگ و دیگر المان‌های طبیعی نیز می‌تواند در فضای داخلی خانه تاثیرگذاری بالایی داشته باشد.

استفاده از رنگ های پاییزی در تزیین آشپزخانه

اگر آشپزخانه شما دارای قفسه یا شلف دیواری است، می‌توانید ظروفی با رنگ‌های قرمز، زرد، نارنجی، خردلی و قهوه‌ای را در این قسمت قرار دهید. استفاده از سبدهای چوبی و حصیری و قرار دادن آن‌ها در گوشه‌ای از آشپزخانه می‌تواند ایده جالبی باشد.

رنگ های پاییزی در تزیین آشپزخانه

بر روی میز ناهارخوری می‌توانید از رومیزی‌های کتان با طیف رنگ‌های پاییزی استفاده کنید. اکسسوری‌های دکوراتیو مانند گلدان‌های حصیری و سفالی که با گل‌های پاییزی پر شده است، می‌تواند ایده جذابی برای تزیین جزیره آشپزخانه یا اپن محسوب شود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چه پرده‌ای مناسب خانه‌های کوچک است؟ را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۳ اسفند ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲ آذر ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۵ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۱ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…