چه رنگی رو با چه رنگی ست کنیم؟

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در سال‌های اخیر، می‌بینیم که بسیاری از پارچه‌ها، رنگ‌های متفاوتی را به خود گرفته‌اند. سوال اینجاست چطور آن‌ها را با هم ست کنیم؟
چه رنگی

در دنیای مد و فشن، خیلی مهم است که بدانیم چه رنگ‌هایی را نباید با هم بپوشید، و چه رنگی را باید با چه رنگی ست کرد. اتفاقاً این قسمت مهمی از روند ایجاد سبک شخصی، در لباس پوشیدن است. موضوعی پیچیده که لازم بود تا آن را در مجله دلتا تولید کنیم.

طراحان مد، هر فصل رنگ‌های کلیدی جدیدی را معرفی می‌کنند. اما گاهی آنچه که ما در استایل‌مان به آن‌ها اضافه می‌کنیم چندان جالب نخواهد بود و همخوانی موفقیت‌آمیزی با هم نخواهند داشت.

همه کلاسیک‌ها به هم نمی‌آیند

گاهی اوقات، مد جدید تبدیل می‌شود به یک اشتباه وحشتناک! مثلاً چند سال پیش یکی از طراحان مد، یک کت قرمز را روی یک پیراهن بنفش به تن مگان مارکل پوشاند، وَ ترکیب این دو رنگ کلاسیک در کنار هم، چشم را می‌زد.

ست کردن رنگ‌ها

چه رنگی باشد مهم نیست

این که شما کدام رنگ را انتخاب کنید مهم نیست اما باید بدانید. هر رنگی که باشد با تُن تیره و روشن خودش زیباست. برای مثال، شما معمولاً یک بلوز صورتی روشن را می‌توانید با صورتی تیره تر از خودش و دستمال گردنی همان رنگ ست کنید. یا مثلا بلوز آبی آسمانی با شلوار جینِ رنگ جین.

رنگ های متضاد را ست کنید

هماهنگ کردن موفقیت‌آمیز رنگ‌های متضاد و مکمل بارها و بارها ثابت شده است. رنگ آبی و نارنجی یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که به راحتی پاسخ سوال «چه رنگی بپوشم» شما را خوهد داد.

رنگ‌ها

از تیپ تک ‌رنگ اجتناب کنید مگر کت و شلوار باشد

در واقع، یک تیپ تک‌رنگ سر تا پا مشکی یا سر تا پا سفید می‌تواند یک کابوس باشد! بنابراین سعی کنید در  استایل کلی‌تان، حتماً از رنگ استفاده کنید. اما گاهی ممکن است . تیپ تک رنگ هم خیلی جذاب نباشد. بنابراین می توانید فقط کت شلوار تک رنگ را امتحان کنید. چه رنگی سرد داشته باشد چه رنگی گرم.

چه رنگی را اصلا نباید با چه رنگی پوشید

لیستی از ترکیبات رنگی که بهتر است از کنار هم قرار دادن آن‌ها اجتناب کنید را با شما به اشتراک می‌گذاریم. اما همچنان باید بگویم در دنیای مد هرچه عجیب و غریب‌تر باشید جذاب‌تر هستید.

  • قهوه‌ای با مشکی
  • قهوه‌ای با خاکستری
  • آبی تیره با مشکی
  • سبز با نارنجی
  • سبز با قرمز
  • قرمز با نارنجی
  • قرمز با بنفش

مد ترند سال

پاییز امسال چه رنگی بپوشیم؟

در مطلب به رنگ زرد و خاکستری امسال بپیوندید راجع به رنگ پاییز که از سوی کمپانی پنتون معرفی شده‌اند، مفصل صحبت کردیم اما! رنگ‌های خنثی و خاکی همیشه ظاهری باکلاس دارند و طیف‌های مختلفی از نارنجی و آبی، قهوه‌ای گرم و شتری، خردلی و زرد تنباکویی ملایم، سبز خزه‌ای و قرمزهای ملایم برای پاییز مناسب هستند. 

پیشنهاد مطالعه: مطمئناً مطلب با کلاس بودن فقط با ۷ فاکتور زیبایی برایتان جذاب خواهدبود.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…