با این پرده‌ها دکور خانه خود را شیک و خاص کنید!

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
با انتخاب مدل پرده‌ای مناسب برای قسمت‌های مختلف منزل شما می‌توانید تغییرات زیادی را در دکوراسیون داخلی ایجاد نمایید.
پرده های گلدار در دکوراسیون

آیا پرده گلدار می‌تواند انتخاب مناسبی برای منازل ما باشد؟ یکی از اجزای اصلی دکواسیون پرده است. برای پرده می‌توانیم از رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده کنیم. یکی از انواع پرده‌هایی که امروزه مورد استفاده قرار می‌گیرد پرده‌های گلدار است. با استفاده از پرده های گلدار در دکوراسیون می‌توانید شادابی و طراوت قابل توجهی به فضا ببخشید. با مجله دلتا همراه باشید.

از چه رنگی، به چه دلیلی، برای کدام قسمت استفاده کنیم؟

پرده گلدار سفید

با یکی از پرطرفدارترین و پراستفاده‌ترین رنگ‌ها این بحث را آغاز می کنیم. این رنگ فضا را بازتر نشان می‌دهد و این رنگ مثل بقیه رنگ‌های خنثی می‌توانند در کنار تمام رنگ‌های دیگر قرار می‌گیرد. این رنگ باعث می‌شود جزئیات بیشتری نمایش داده شود. پارچه‌های حریر گلدار سفید یک نمونه بسیار بارز از این دست محصولات هستند که می‌توان در اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس بهداشتی، نشیمن، کف و دیواره‌ها استفاده کرد.

پرده های گلدار در دکوراسیون

پرده قرمز گلدار

اگر بخواهیم درمورد استفاده از این رنگ در دکوراسیون سخنی به میان آوریم خواهیم دید که  این رنگ به عنوان منبعی برای انرژی و نشانه اعتمادبه‌نفس است. با توجه به اینکه دیدن این رنگ در انسان موجب ترشح آدرنالین می‌شود استفاده از آن برای اتاق خواب توصیه نمی‌شود. برای استفاده از پرده های گلدار در دکوراسیون می‌توانید از پرده‌های زبرا مانند پرده زبرا گلدار قرمز می‌توان در اتاق غذاخوری و نشیمن استفاده کرد؛ چرا که باعث افزایش میل به گفتگو نیز می‌شود.

پرده های گلدار در دکوراسیون

پرده آبی

رنگ آبی یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها بین مردم است. از این رنگ آسمانی و آرامش‌بخش بیشتر در اتاق خواب استفاده می‌شود؛ یکی از بهترین انتخاب‌ها پرده گلدار آبی با پارچه پرده‌ای ضخیم مانند مخمل است که هم نمای زیبایی دارد و هم احساس راحتی و امنیت را در اتاق خواب شما بیشتر می‌کند. اما اگر بخواهیم از آبی به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون داخلی استفاده کنیم بهتر است برای اجزایی دیگر از دکوراسیون از رنگ‌های گرم استفاده کنیم تا سردی رنگ آبی فضا را بی روح نکند.

پرده آبی

انتخاب طرح پرده گلدار

همان‌طور که برای انتخاب کفپوش و رنگ دیوار یا کاغذ دیواری، انرژی زیادی صرف می‌کنیم از اهمیت طرح پرده نیز نباید غافل باشیم. پرده‌های گلدار یکی از پر طرفدارترین پرده‌های طرح‌دار موجود در بازار هستند و از آن‌ها می‌توان در تمامی فضاها استفاده کرد.

اینکه گل‌های پرده از چه رنگ‌هایی تشکیل شده باشند، از چوب پرده استفاده بکنیم یا نکنیم و اینکه در فضای نزدیک به پرده بخواهیم کوسن هم داشته باشیم، مسائلی هستند که می‌توانند روی تصمیم ما اثرگذار باشند.

انتخاب طرح پرده گلدار

پیشنهاد مطالعه: مطلب ۵ راز حرفه‌ای برای چیدمان منزل که نمی‌دانید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۹ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۲۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۴۴ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…