همه چیز در مورد دکوراسیون دیوار پذیرایی

۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
دیوارها اگر ساده باشند کسل کننده می‌شوند. تزیین و رنگ دیوار یک راه‌حل برای برطرف کردن این مشکل است. برای تزیین و رنگ کردن دیوار ابتدا سبک دکواسیون داخلی منزل را مشخص کنید.
دکوراسیون دیوار پذیرایی

اتاق پذیرایی یکی از مکان‌های پر رفت و آمد است که بیشترین مساحت خانه را به خود اختصاص داده است. از آنجا که مهمانی‌ها در این مکان برگزار می‌شود دکوراسیون دیوار پذیرایی اهمیت زیادی پیدا می‌کند و یکی از مهم‌ترین مراحل طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی پذیرایی است. با مجله دلتا همراه باشید

انتخاب رنگ دیوارها بر اساس سبک دکوراسیون داخلی

رنگ دیوارها بر اساس سبک دکوراسیون داخلی منزل نوع تزیینات و رنگ دیوار اتاق پذیرایی مشخص می‌شود. اگر شما به سبک کلاسیک و سنتی علاقه‌مند هستید می‌توانید از رنگ‌های پرطرفدار مثل کرم، خاکستری، آبی، سبز و قرمز استفاده کنید این رنگ‌ها کاربرد زیادی در دکوراسیون‌های سنتی و کلاسیک دارند.

دکوراسیون دیوار پذیرایی

اگر به سبک دکوراسیون مدرن علاقه دارید رنگ‌های زیبا و امروزی زیادی هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. رنگ‌های خنثی، سفید، طلایی، نقره‌ای و برنزی از جمله رنگ‌های مدرن و مناسب برای دکوراسیون اتاق پذیرایی هستند.

دکوراسیون دیوار پذیرایی

برای کسانی که دوست دارند اتاق پذیرایی رسمی باشد، رنگ‌های مات مناسب هستند و برای آن‌هایی که می‌خواهند فضا گرم و صمیمی باشد، رنگ‌های نیمه براق می‌توانند مناسب باشند.

تزیین دیوار پذیرایی

برای تزیین دیوار پذیرایی باید اصول و قواعد خاص این کار را بدانیم و آن‌ها را اجرا کنیم. برای تزیین دیوارها باید با توجه به مساحت و اندازه دیوار این کار را انجام دهید.

برای دیوارهایی که کوچک هستند و فضای کمی دارند باید از طرح‌های ساده استفاده کنید و آن‌ها را شلوغ نکنید. طرح‌هایی که نقش زیادی دارند و شلوغ هستند برای این دیوارها مناسب نیستند و اتاق را شلوغ و آشفته می‌کنند.

تزیین دیوار پذیرایی

طرح هایی که برای تزیین دیوار استفاده می‌کنید باید متناسب با رنگ دیوار اتاق باشد و با آن همخوانی داشته باشد ولی باید رنگ آن همرنگ با دیوار نباشد تا زیبایی خود را نشان دهد.

استفاده از استیکر برای تزیین دیوار پذیرایی

به جای استفاده از کاغذ دیواری می‌توانید از استیکر برای تزیین دیوار پذیرایی استفاده کنید. انتخاب نوع استیکر بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد. استیکرها فضای پذیرایی را مدرن و جدید نشان می‌دهند و برای فضاهایی با سبک مدرن مناسب هستند.

در استفاده از استیکرها دقت کنید برای دیوارهای کوچک طرح‌های پر نقش و شلوغ انتخاب نکنید و از استیکر با طرح‌های ساده استفاده کنید و همچنین طرح‌های ساده و بی‌رنگ را برای دیوارهای بزرگ انتخاب نکنید.

استیکرهای دیواری

رنگ مناسب برای دیوار پذیرایی

انتخاب رنگ دیوار پذیرایی یکی از دغدغه‌های افراد است و باید در انتخاب مناسب این رنگ دقت کافی داشته باشید. برای انتخاب رنگ دیوار پذیرایی به رنگ دیگر وسایل اتاق دقت کنید و رنگ دیوار را هماهنگ و ست با رنگ دیگر وسایل انتخاب کنید.

رنگ زیبای اتاق

پیشنهاد مطالعه: مطلب کدام کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب شماست؟ را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۱۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۶ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۳۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…