کدام کاغذ دیواری مناسب اتاق پذیرایی است؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فضای اتاق پذیرایی نسبت به فضاهای دیگر خانه رسمی‌تر است. از این رو در طراحی و دیزاین دکوراسیون آن باید حساسیت بیشتری به خرج دهیم.
انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه‌ای است که باید در طراحی آن نهایت دقت و تلاش خود را به‌کار گیریم. انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی یکی از مهم‌ترین مسائل در دکوراسیون اتاق پذیرایی است که احتیاج به توجه ویژه‌ای دارد. با مجله دلتا همراه باشید.

انتخاب رنگ کاغذ دیواری پذیرایی

برای انتخاب بهترین رنگ کاغذ دیواری باید ابتدا به رنگ دیگر وسایل پذیرایی توجه کنید ، اگر رنگ کاغذ دیواری با رنگ دیگر وسایل دکوراسیون هماهنگ نباشد ایجاد بی‌نظمی و آشفتگی می‌کند. برای افراد تنوع طلب رنگ‌ها و طرح‌های ساده مناسب هستند و نباید از طرح‌های شلوغ انتخاب کنند که زود از آن خسته شوند.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

انتخاب طرح کاغذ دیواری پذیرایی

طرح کاغذ دیواری باید با سبک دکوراسیون داخلی پذیرایی هماهنگ باشد. اگر سبک دکوراسیون داخلی منزل مدرن است باید طرح کاغذ دیواری ساده باشد و نقش و نگار زیادی نداشته باشد. برای خانه‌هایی که سبک کلاسیک دارند و از مبلمان سلطنتی و استیل استفاده می‌کنند طرح کاغذ دیواری‌ باید دارای نقش و نگار‌های برجسته باشد تا با دکوراسیون منزل ست شود.

انتخاب کاغذ دیواری پذیرایی

چند نکته مهم

  • اگر سقف خانه شما بلند است از کاغذ دیواری با طرح های افقی استفاده کنید تا خطای دید سقف را کوتاه‌تر نشان دهد و تعادل برقرار شود همچنین این طرح‌ها به فضا گرما و صمیمیت بیشتری می‌دهند.

نشیمن زیبا و شیک

  • اگر می‌خواهید فضای پذیرایی پرانرژی و شاد باشد از کاغذ دیواری با رنگ شاد و درخشان استفاده کنید و اگر می‌خواهید فضایی آرام و منظم داشته باشید کاغذ دیواری را از طرح‌های گلدار با رنگ خیلی ملایم انتخاب کنید.

پذیرایی با رنگ شاد

  • در انتخاب کاغذ دیواری به کفپوش‌های اتاق نیز توجه کنید. اگر کفپوش اتاق ساده است کاغذ دیواری را از طرح‌های گلدار و نسبتا شلوغ انتخاب کنید و اگر کفپوش طرح‌دار و شلوغ است کاغذ دیواری را از طرح‌های ساده انتخاب کنید تا تعادل برقرار شود و زیبایی بیشتری به دکوراسیون شما بدهد.

کاغذ دیواری گلدار

  • کاغذ دیواری که انتخاب می‌کنید باید دارای کیفیت مناسبی باشد تا برای چند سال قابل استفاده باشد و دچار آسیب دیدگی نشود و رنگ آن ثابت بماند. همچنین باید قابل شست و شو باشد. برای تمیز کردن کاغذ دیواری از اسپری‌های مخصوص استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب نکات طلایی در چیدمان اتاق خواب که نمی‌دانید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۵۵ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…