اتاق فرار، جاذبه‌ای هیجان‌انگیز

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
اتاق فرار یک بازی ماجراجویی فیزیکی است که در آن بازیکنان مجموعه‌ای از پازل‌ها و معماها را با استفاده از سرنخ‌ها، راهنمایی‌ها و استراتژی حل می‌کنند تا به اهداف دست یابند.
اتاق های فرار

برای بعضی از افراد و سلیقه‌ها، تفریح و آرامش از طریق ریلکس کردن و آرامش محیطی به دست می‌آید و برای بعضی دیگر هم روبه‌رو شدن و حل یک چالش، معما یا تجربه هیجانی تمام‌عیار می‌تواند خستگی را از تن آن‌ها بیرون کند. اگر شما از دسته دوم افراد هستید و به چالش، حل معما و تجربه هیجانی واقعی علاقه دارید، این مطلب دقیقا برای شما است. اتاق های فرار جزء جدیدترین گردشگری‌های هیجان‌انگیز و معمایی محسوب می‌شوند که ایده آن از ژاپن آمده است. در این مطلب قصد داریم دو تا از ترسناک‌ترین اتاق های فرار تهران را به شما معرفی کنیم. اگر شما هم به دنبال اتاق فرار ترسناک می‌گردید، با ما در مجله دلتا همراه باشید.

اتاق فرار

در بازی اتاق‌های فرار شما به تنهایی و یا به همراه دوستان و تیم خود وارد یک اتاق با معما و داستانی مشخص می‌شوید و طی مدت زمانی مشخص باید معمای بازی را حل کنید و در نهایت از اتاق فرار کنید. البته این بازی‌ها اکثرا از طریق هوش و خلاقیت حل می‌شوند و نیازی به زور و توان فیزیکی ندارند.

اتاق فرار اره، مجموعه رپیتون؛ تهران

این اسکیپ روم یا اتاق فرار ترسناک یکی از ترسناک‌ترین اتاق فرارهای ایران است که بر اساس مجموعه فیلم‌های معروف اره نوشته شده است. اگر یکی از فیلم‌های اره را دیده باشید، متوجه خواهید شد که ترس و هیجان در این اتاق فرار موضوعی عادی محسوب می‌شود.

اتاق فرار اره مجموعه ریپتون

در این بازی شما در خانه‌ای متروکه و قدیمی با قاتلی سریالی روبه‌رو می‌شوید و این قاتل سریالی قصد دارد شما را با تزریق سم به قتل برساند. پس حتما حواس خود را جمع کنید که وقت زیادی برای فرار از دست این قاتل سریالی ندارید. او قصد دارد دست و پای شما را ببندد و سپس سم مورد نظر را تزریق کند.

نهایتا ۶۰ دقیقه فرصت دارید، اگر این قاتل سم را به شما تزریق کرد، با دست و پای بسته، سم را از هر طریق خنثی کنید و جان خود را نجات دهید.

اتاق فرار مجموعه کوروش

اگر به دزدی از یک بانک علاقه دارید و فیلم‌های دزدان مسلح بانک‌ها شما را به وجد می‌آورد، این اتاق فرار ترسناک برای شماست. شما و گروه خود به‌عنوان سارقینی حرفه‌ای و سابقه‌دار وارد یکی از معتبرترین بانک‌های ارزی خاورمیانه می‌شوید.

اتاق فرار مجموعه کوروش

این بانک موجودی ۱۵ شمش طلا، ۱۰۰۰ دلار و ۷۰۰۰ یورو را در اختیار دارد. شما و گروه‌تان فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی پنهان بانک را پیدا کنید و آن را بدزدید. اگر در هنگام ورود شما اشتباهی مرتکب شوید، نتیجه آن روشن شدن آژیر بانک است؛ شما از لحظه ورود تنها پانزده دقیقه فرصت دارید که آژیر خطر را قطع کنید و به سرقت خود ادامه دهید.

در غیر این صورت پلیس وارد بازی می‌شود و شما و گروه‌تان را دستگیر می‌کند، ولی در صورت خاموش کردن آژیر، تا سر رسیدن پلیس شما چهل و پنج دقیقه بیشتر فرصت خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر عروسک‌‌های مکزیکی در جزیره ترسناک روح سرگردان را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۲۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…