لباس بارداری معضل نیست، کافی‌است این مطلب را بخوانید

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
طبیعی‌است که نمی‌توانید شلوار‌های قبلی خود را به تن کنید. شکم شما هم آن‌چنان بزرگ نیست که شلوار‌های بارداری خوب روی اندام شما بنشیند، خب چاره چیست؟
لباس بارداری

متاسفانه یکی از دغدغه‌های همیشگی زنان باردار، انتخاب لباس بارداری مناسب است. در ماه‌های اول بارداری که اندام شما تغییر چندانی نکرده، این انتخاب خیلی راحت‌تر است؛ اما پس از گذشت شش ماه چطور؟ با صفحه مد و زیبایی مجله دلتا همراه باشید.

بارداری برای هر خانمی یکی از زیباترین و حساس‌ترین دوره‌های زندگی اوست. از این جهت است که انتخاب لباس مناسب برای این دوران اهمیت زیادی دارد.

لباس بارداری

در کل باید بدانید لباس‌هایی انتخاب کنید که در بخش میانی بدنتان انعطاف‌پذیرند. از الیاف شق و رق اجتناب کنید و به دنبال الیافی نرم با خاصیت کش‌سانی باشید. لگینگ‌ها به خصوص شلوار‌های یوگا می‌توانند بهترین دوستان شما در این دوران باشند.

میان 9 لباس بارداری معضل نیست، کافی‌است این مطلب را بخوانید

انتخاب های درست

این خیلی خوب است که شما خودتان می‌دانید در انتخاب لباس بارداری راحتی حرف اول را می‌زند. اما برخی از نکات هستند که توجه به آن‌ها می‌تواند استایل شما را جذاب‌تر از دوران جذاب بارداری نشان دهد.

  • کفش‌های تخت بپوشید

پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند به هیچ‌وجه توصیه نمی‌شوند. گذشته از آنکه تعادل‌تان را به‌هم می‌زند، ریسک تشدید مشکلات کمر، در پی افزایش وزن را هم در پی خواهدداشت.

کفش‌های راحت و حتی گشاد‌تر، به دلیل ورم پا در این دوران می‌تواند کمک‌کننده باشد. تهیه‌ کفی‌های طبی نیز می‌تواند راحتی و آسایش شما را افزایش دهد.

  • انتخاب پیراهن‌ها و دامن‌ها

اول آنکه در دوران بارداری به دلیل افزایش حجم اندام‌ها، پوشیدن لباس‌های پوشیده‌تر بهتر است. دوم از پیراهن‌ها و دامن‌های کوتاه اجتناب کنید، انتخاب لباس‌هایی با بلندی تا قوزک پا بسیار توصیه می‌شود.

میان 2 7 لباس بارداری معضل نیست، کافی‌است این مطلب را بخوانید

  • همراه لباس بارداری اکسسوری‌ داشته باشید

گردنبند‌های چند لایه و چشم‌گیر، روسری‌های طرح‌دار و شلوغ، عینک‌های آفتابی بزرگ و اکسسوری‌های مشابه، می‌تواند چشم‌ها را به جای میان‌تنه، به سمت بالا هدایت کند.

  • استفاده از کمربند یا باند دوران بارداری

طبیعی‌است که نمی‌توانید شلوار‌های قبلی خود را به تن کنید. اگر شکم شما آن‌چنان بزرگ نیست که شلوار‌های بارداری خوب روی اندام شما بنشیند، این کمربند‌ها به شما کمک می‌کنند تا این شلوار‌ها را به خوبی، ثابت نگه‌دارید.

  • لباس های اور سایز به جای لباس بارداری

برخی از خانم‌ها کلاً اندام ریزی دارند. در دوران بارداری ممکن است پیدا کردن لباس برایشان کمی سخت باشد. نگران نباشید. می‌توانید از لباس‌های اورسایز استفاده کنید. به مطلب شما چاق نیستید، اور سایز هستید در همین مجله مراجعه کنید تا لباس مناسبی برای خود بیابید.

پیشنهاد مطالعه: اگر موی لخت می خواهید این کارها را انجام دهید. این مطلب برایتان جذاب خواهد بود.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۰۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۰۹ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۱:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…