عروسک‌‌های مکزیکی در جزیره ترسناک روح سرگردان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
جزیره عروسک‌ها در شبکه گسترده‌ای از کانال‌ها در جنوب مکزیکوسیتی قرار دارد و یکی از وحشتناک‌ترین جاذبه‌های توریستی مکزیک است. در این جزیره در میان شاخه‌ها و درختان مرده صدها عروسک کهنه و خراب آویزان است.
مکان های عجیب وحشت

همه ما کسانی را می‌شناسیم که گاهی داستان‌های باورنکردنی از مکان های عجیب وحشت برای‌مان تعریف می‌کنند. برخی از آن‌ها ادعا دارند که در طول شب، صداهای عجیبی شنیده‌اند و حتی گاهی در مورد ارواح گذشتگان خود با ما صحبت می‌کنند که در بعضی روزها به آن‌ها زل زده‌اند. باور کردن این ادعاها خیلی سخت است، اما به این فکر کنید که اگر در مورد مکانی داستان‌های عجیبی تعریف شود، باز هم باور کردن این حرف‌ها برای شما سخت است؟ با ما در مجله دلتا همراه باشید تا درباره یکی از این مکان‌های ترسناک با هم بخوانیم.

چه به داستان‌های ماورالطبیعه اعتقاد داشته باشید و چه نداشته باشید، یک سری مناطق متروکه وجود دارند که داستان‌های ترسناکی در مورد آن‌ها گفته می‌شود. برخی از این داستان‌ها در مورد ارواحی است که سال‌ها سرگردان هستند و حتی شکنجه شده‌اند.

جزیره عروسک‌ها (The Island of the Dolls)

بین تمام انسان‌های قرن حاضر، ترس مشترکی از دلقک‌ها، عنکبوت‌ها و حتی پرواز وجود دارد که شاید در میان این موارد عجیب‌ترین آن، ترس از عروسک‌هاست. تصور راه رفتن با چشمانی بی‌روح، تلوتلو خوردن و تمایل به کشتن انسان‌ها در خواب، جزو لیست مواردی است که عروسک‌ها را ترسناک می‌کند و مکان های عجیب وحشت را تداعی می‌کند. حالا به جای یک عروسک به گروهی از عروسک‌ها فکر کنید! اینکه این عروسک‌ها در گوشه‌ای از خانه یا در اتاق زیر شیروانی یا حتی آویزان از درختان به فکر کشتن شما هستند. ترسناک شد، نه؟

مکان های ترسناک گردشگری

جزیره ترس در مکزیک

بد نیست بدانید جزیره‌ای در مکزیک به نام شوچیکالکو Xochimilco وجود دارد که در آن عروسک‌های پلاستیکی به درختان آویزان هستند. خوشبختانه این عروسک‌ها قرار نیست به دنبال شما بیفتند. بنابراین از این بابت جای نگرانی نیست. اما دلیل حضور این عروسک‌ها کمی ترسناک است. بر اساس افسانه‌ها، مرد جوانی به نام جولیان سانتانا باررا به این جزیره نقل مکان می‌کند. وی بعد از مدتی، بدن دختری را در یک کانال نزدیک محل زندگی خود پیدا می‌کند که در کنار او عروسک شناوری وجود داشته است. جولیان عروسک را به یاد آن دختر از نزدیک‌ترین درخت آویزان می‌کند.

جزیره عروسک ها

صداهای عجیب

او ادعا کرده بعد از آویزان کردن عروسک از درخت، صدای قدم‌ها و زمزمه‌ها و حتی گاهی فریادهای دختری را می‌شنیده است. جولیان با آویزان کردن عروسک‌های بیشتری تلاش می‌کند که آن دختر را آرام کند اما موفق نمی‌شود. می‌گویند صداهای آن دختر تا زمانی که جولیان در جنگل جان باخته، ادامه داشته است. جالب اینجا است که گفته می‌شود جولیان توانسته بوده با روح دختر ارتباط برقرار کند. در حال حاضر این جزیره یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود و گردشگران ادعا می‌کنند که چشمان عروسک‌های آویزان هر جا که می‌روند، آن‌ها را دنبال می‌کنند.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر هتلی که هر سال آب می‌شود را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۱ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۲۶ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…