شما چاق نیستید، اور سایز هستید

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اصلی‌ترین چیزی که برای شروع این مطلب باید بگویم همین است. شما چاق نیستید، اورسایز هستید. بسیار هم شیک.
اور سایز

همه‌چیز در حال تغییر است و جهان مد نیز از آن مستثنی نیست. درواقع تغییرات زیادی در این حوزه اتفاق افتاده است اما، تغییر رویه تولید انواع لباس اور سایز می‌تواند یکی از جذاب‌ترین و درعین حال، پر سر و صداترین آن‌ها باشد! مجله دلتا امروز به استایل اورسایز پرداخته است.

اور سایز از آنجا آمد که مدل‌ها نمی‌توانند نماینده ۹۵ درصد از مردم باشند. چون آن‌ها با مردان و زنان واقعی بسیار فاصله دارند! بنابراین، اگر مدل‌ها شبیه اکثر مردم نیستند، باید چیزی اینجا اشتباه شده باشد! در نتیجه اورسایزها روی کار آمدند.

اورسایز

طراحان هم به سوی استایل اور سایز می‌روند

زنانی که در رسانه‌ها یا مراسم مد می‌بینید، دور، نخواستنی و فاقد احساسات‌اند. درواقع اصلاً ایده‌آل نیستند. در چند سال اخیر برندها سعی دارند تا بیش از پیش به تصویر زن واقعی نزدیک شوند.

درنتیجه آن‌ها اقدام به طراحی و تولید لباس‌هایی با سایز بزرگ‌تر می‌کنند و در نتیجه نیاز دارند تا مدل‌هایی را با اندام‌ متفاوت به خدمت بگیرند. برندهایی نظیر اسمارت گلیمور، چیزی را در هفته‌های مد روی صحنه می‌برند که پیش‌تر جهان مد شاهد آن نبوده است: لباس اور سایز !

مردان و زنان با لباس اور سایز

یکی از نکته‌های جالبی که درمورد تغییر زاویه دید نسبت به مدل‌ها و اضافه وزن وجود دارد این است که، تنها منحصر به زنان نیست و جامعۀ مردان را نیز دربردارد. مدل‌هایی که امروزه توسط برندهای لباس‌های مردانه به خدمت گرفته می‌شوند، حدود ۷۴ تا ۷۷ کیلوگرم وزن دارند. با این توصیفات، تولید انواع لباس اور سایز برای مردان نیز یک تغییر مهم است.

استایل اورسایز

دیگر خیالتان راحت باشد

نمی‌توان این موضوع را نادیده گرفت که هنوز راه زیادی باقی مانده تا داشتن اضافه وزن به یک موضوع عادی در صنعت مد تبدیل بشود. به همین دلیل است که هنوز پیدا کردن لباس اور سایز برای کسانی که اضافه‌وزن دارند، کار چندان راحتی نیست. اما روند تغییر سایز به اورسایز کار را ساده کرده است تا شما با هر سایز و اندام، در اسرع وقت هر نوع لباسی را که دوست دارید، به راحتی تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعه: ست کردن لباس به سبک مینیمال ها را هم در مجله دلتا بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۷:۵۹ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…