چگونه خانه خود را لوکس و شیک نشان دهیم؟

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید که چه چیز باعث می‌شود که برخی خانه‌ها شیک‌تر به نظر برسند؟ برای پاسخ سوال خود تا انتهای مطلب همراه ما باشید.
نکات شیک شدن خانه

عناصر زیادی در طراحی و دکوراسیون خانه مورد استفاده قرار می‌گیرند اما شاید همه آن‌ها به اندازه رنگ‌ها مهم نباشند. شاید تمامی وسایل این قدرت را نداشته باشند که فضایی همسو با شخصیت افراد را ایجاد کنند و تاثیر طولانی مدتی بگذارند در صورتی که این کار از عهده رنگ‌ها بر می‌آید. در این مطلب از مجله دلتا به بیان نکات شیک شدن خانه می‌پردازیم.

دکوراسیون استخوانی با رنگ زرد

اگر طرفدار فضای گرمتری هستید، می‌توانید از ترکیب استخوانی با رنگ‌های دیگر استفاده کنید. یکی از این رنگ‌های فوق العاده زرد است که رنگی شاد و درعین حال لوکس به حساب می‌آید. بدون اینکه هزینه‌ زیاد و قابل توجهی را صرف کنید به وسیله‌ رنگ‌ها چیدمان فوق‌العاده‌ای برای خانه‌ خود ایجاد کنید.

نکات شیک شدن خانه

به کل خانه نگاه کنید

قبل از آنکه چیدمان خانه را آغاز کنید دوباره به پایه‌های اصلی چیدمان خانه‌ خود نگاه کنید. ممکن است بسیاری از فضاهای خانه‌ شما به رنگ‌های کرم و سفید باشند اما نه آنقدر جذاب و تمیز که حسی پر نشاط را القا کنند.

جالب است بدانید که بسیاری از افراد در مقابل رنگ آمیزی خانه از خود مقاومت نشان می‌ دهند این در حالی است که بعد از اتمام کار متوجه می‌ شوند که رنگ آمیزی خانه بسیار مهم بوده است و چه تأثیر شگرفی را در فضا ایجاد می کند.

نکات شیک شدن خانه

یک قالیچه کرم رنگ یا عاج فیلی به اتاق اضافه کنید

یک از نکات شیک شدن خانه استفاده از قالیچه کرم رنگ است. اگر شما در خانه‌ای اجاره‌ای زندگی می‌کنید دست شما برای اینکه پایه‌ریزی خانه را تغییر دهید کمی بسته است به همین منظور راه‌حل‌هایی نیز برای رفع این مشکل وجود دارند که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به استفاده از قالیچه‌ها پناه برد. افزودن یک قالیچه به رنگ استخوانی می‌تواند رنگ اتاق نشیمن شما را فوق‌ العاده کند.

این فرش‌ها می‌توانند نور منعکس کننده‌ای را مهیا سازند در نتیجه اتاق لوکس‌تر و زیباتر به‌نظر می‌آید. پوشاندن کف و سطح وسیعی از خانه با رنگ استخوانی می‌تواند راهی عالی برای روشن کردن فضا باشد.

قالیچه کرم رنگ یا عاج فیلی

از مبلمانی استفاده کنید که روکش قابل تعویض دارند

مسلما یکی از مشکل‌های اساسی استفاده از مبلمان به رنگ روشن کثیف شدن آن‌ها است. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود که حتما از مبل‌هایی استفاده کنید که روکش دارند و پس از کثیف شدن می‌توانند به راحتی تعویض یا شسته شوند. برای این منظور از پارچه‌هایی استفاده کنید که بسیار محکم و مقاوم باشند تا بتوانید از آن‌ها برای مدت زمان زیادی استفاده کنید.

خانه زیبا و شیک

حباب لامپ‌ها را تعویض کنید

بزرگ‌ترین اشتباه افراد هنگام تزئین مبلمان و وسایلی به رنگ‌ استخوانی، کرم و سفید انتخاب نور است. در این حالت بهتر است از نورهایی که کمتر دارای رنگ زرد بوده و متناسب با فضا هستند، استفاده کنید تا اتاق را همانگونه که هست نشان دهد. یکی از روش‌های ساده این است که حباب‌های لامپ را به رنگ‌هایی که در فضا نیاز داریم، انتخاب کنیم.

خانه لوکس و شیک

پیشنهاد مطالعه: مطلب هرگز از این مبلمان برای خانه کوچک استفاده نکنید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۰:۰۸ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۵۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…