دانشجوها بخوانند، استایل آقایان دانشجو

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانشگاه‌ هم آداب خاص خود را دارد، هم استایل مخصوص به‌خود. بنابراین، مهم است که دانشجوها حداقل‌ترین نکات تیپ دانشجویی را مدنظر قرار‌دهند. البته این بار نوبت آقایان دانشجوست.
دانشجوها

درست است که دانشگاه یک مکان اجتماعی‌ست و هرکسی طبق رفتار اجتماعی شخصی‌اش در آن ظاهر می‌شود اما! آداب خاص خود را هم دارد بنابراین، مهم است که دانشجوها حداقل‌ترین نکات را مدنظر قراردهند. مجله دلتا در این راه با شما خواهدبود تا به بررسی تیپ دانشجویی البته برای آقایان بپردازد.

مهم، مهم، مهم: شلوارهای جین زاپ‌دار و شلوارهای کتان کوتاه جایی در مراکز آموزشی رسمی ندارند! این نکته را جدی بگیرید.

نکات طلایی تیپ دانشجویی آقایان

  • استایل دانشجویی با هودی را جدی بگیرید!

هودی‌ها یکی از انواع لباس‌های پاییزه هستند. بسیار پرکاربرد و بسیار هم پرطرفدارند. برای ست کردن استایل دانشجویی با هودی، کفش اسپرت و شلوار جین یک گزینه مطمئن است.

میانیی دانشجوها بخوانند، استایل آقایان دانشجو

  • پیراهن انتخابی مناسب برای دانشجوها

پوشیدن یک پیراهن به رنگ روشن در کنار یک شلوار از جنس کتان تیره و یک جفت کفش کژوال چرمی می‌تواند ظاهر شما را جذاب، مردانه و شیک کند.

  • به‌جای تیشرت از پولوشرت استفاده کنید

برای آقایان دانشجو، پولوشرت‌ها جایگزینی مناسب برای تیشرت هستند. همان راحتی تیشرت را دارند، اما به دلیل داشتن یقه و همچنین جنس متفاوت، رسمی‌ترند.

میانیییییی دانشجوها بخوانند، استایل آقایان دانشجو

  • شلوارهای رسمی هم گزینه بدی نیست

چند شلوار جین ساده و کتان تهیه کنید. شلوار‌های جین، بهتر است راسته، ساده و تیره‌رنگ باشند. (بدونِ زاپ) شلوارهای جین‌ طرح‌دار، گلدوزی و یا زاپ‌دار به‌هیچ‌وجه مناسب محیط دانشگاه نیستند.

  • دانشجوها به انتخاب کفش دقت کنید

با این که پوشیدن کفش‌ راحتی می‌تواند همیشه بهترین گزینه باشد، اما از نظر ظاهر همیشه برای استایل آقایان دانشجو مناسب نیستند. لازم است در انتخاب کفش دقت بیشتری داشته باشید. کفش‌های کژوال چرمی هم فرم مناسبی برای دانشگاه دارد و هم کاملاً راحت است.

تیپ دانشجویی

  • حواستان به مدل ریش و موی خود باشد

توجه داشته باشید که مدل ریش و مدل مویی که بیشتر به شما بیاید هم در بین دانشجوها حائز اهمیت است. چراکه داشتن مدل مو و ریش بهم ریخته چیزی نیست که کسی به آن توجه کند.

  • استفاده از خوشبوکننده‌ها را فراموش نکنید!

بی‌شک یکی از جذابیت‌های مهم آقایان دانشجو، بوی خوش آن‌ها است. پس حتماً، قطعاً، لطفاً استفاده از عطر و ادکلن را فراموش نکنید و اصلاً به مام‌ها یا اسپری‌های ضد عرق بی‌تفاوت نباشید!

پیشنهاد مطالعه: اصلاً رنگ سال چی هست؟ از کجا می آید؟

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در ۱۰:۴۹ ق٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۲ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۲ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۳۱ ق٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۱۱ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…