رویدادهای باورنکردنی و عجیب که تنها در هند اتفاق می‌افتد!

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
در کشور هند می‌توان چیز‌های بسیار عجیب و غریبی از تی شرت‌های رنگ و رو رفته‌ ۲۰۰۰ دلاری تا فلفل تند‌های کشنده و حتی فیل‌های انتقام جو ببینید.
موضوعات عجیب در هند

در سال‌های اخیر هند خود را به عنوان یکی از اقتصاد‌های نوظهور موفق جهان معرفی کرده است، اما جمعیت غیر قابل کنترل و اقتصاد رو به رشد این کشور باعث شده که هند با چالش‌های جدید و عجیبی در زمینه زیرساخت‌ها و حتی جرائم کوچک و بزرگ مواجه شود که به شدت فرهنگ منحصربه‌فرد و البته متنوع این کشور را تحت تاثیر قرار داده‌اند. با ما در مجله دلتا همراه باشید تا با موضوعات عجیب در هند بیشتر آشنا شوید.

انتقام به سبک فیل‌ها

بعد از اینکه یک قطار با یک فیل برخورد کرد و باعث مرگ وی شد، فیل‌ها در محل تجمع کرده و قصد ترک جسد فیل مرده را نداشتند. مسئولین راه آهن نتوانستند فیل‌ها را فراری دهند و تیم تعقیب و شکار فیل‌ها از بنگال به محل فراخوانده شدند. این تیم موفق شدند که فیل‌ها را متفرق سازند، اما بعد از مدتی فیل‌ها برگشته و به روستای محل کشته شدن فیل حمله کردند. در نتیجه‌ این شورش فیل‌ها به بیش از ۱۰ خانه آسیب شدید رسید.

استخدام کارآگاهان

از دیگر موضوعات عجیب در هند این است که قبل از مراسم عروسی کارآگاهانی را استخدام می‌کنند تا زوایای پنهان زندگی گذشته‌ عروس و داماد مورد نظر را برای آن‌ها کشف کند. این کار چنان پردرآمد است که آژانس‌های کارآگاهی قبل از عروسی بسیاری در کشور هند تاسیس شده‌اند.

در هند درب ورودی برخی بانک‌ها قفل ندارد

در دهستانی کوچک در ایالت ماهاراشترا خانه‌های آن درب و قفل ندارند، زیرا ساکنان آن بر این باورند که خانه‌های آن‌ها توسط خدای شانی (Lord Shani) محافظت می‌شود. اولین بانک این دهستان که در سال ۲۰۱۱ و با نام یو سی او بانک (UCO Bank) افتتاح شد نیز هیچ قفلی بر درب ورودی خود نداشت.

در هند مردم برای درمان آسم ماهی‌های زنده قورت می‌دهند

خانواده گود (Goud) در هند ادعا می‌کند که درمانی خانگی را برای درمان بیماری آسم ابداع کرده است. در این روش درمانی، فرد مبتلا به آسم یک ماهی زنده که دارویی خاص در شکم آن قرار داده شده را می‌بلعد.

در هند از فلفل تند به عنوان اسلحه استفاده می‌شود

ارتش هند از تندترین فلفل دنیا به نام «بهوت جولوکیا» (bhut jolokia) یا «فلفل شبح» (ghost chili) به عنوان گلوله در یکی از اسلحه‌های خود استفاده می‌کند.

پیشنهاد مطالعه:  مطلب با امپراطور آدمخوار آشنا شوید! را بخوانید.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۱۸ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۳۹ ب٫ظ

    چقدر عجیب و جالب بود ممنونم ازتون💐🌻🌼🌹⚘🌺🌸🌷🙏🏻😁😀🙂😊

    پاسخ

  4. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۵ ق٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

  6. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۰۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…