کفش صندل با جوراب مد شده! حتما بپوش

۶
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بزرگ‌ترین اشتباهاتی که افراد می‌توانند در هنگام لباس پوشیدن و استایل مرتکب شوند را fashion faux pas می‌گویند. آیا پوشیدن صندل با جوراب اشتباه است؟ خیر
کفش صندل

دنیای فشن قواعد خاص خودش را دارد. مثلاً تا سال گذشته، پوشیدن کفش صندل با جوراب، نشان دهنده بی سلیقگی بود! اما امروز پوشیدن صندل با جوراب غوغا کرده‌است. مد شده و حتی تبدیل به راهی برای تکمیل کردن استایل است. با مجله دلتا بمانید.

پوشیدن صندل با جوراب در پاییز ۲۰۲۱

پوشیدن صندل با جوراب راه حلی مناسب برای روزهای پاییز است. فقط در این استایل باید جوراب هایتان را با وسواس بیشتری انتخاب کنید؛ مثل جوراب‌هایی با حاشیه چین دار توری، جوراب‌های تای دای و یا حتی برای مثال طرح فانتزی پیتزا و قهوه برای بیرون رفتن با دوستانتان به یک کافه.

میان 5 کفش صندل با جوراب مد شده! حتما بپوش

نحوه ست کردن جوراب با کفش صندل

  • جوراب‌ هایتان را با لباس‌های طرح‌دار ست کنید

جوراب‌ها را با تناژ رنگ و طرح لباس‌هایتان ست کنید. به نقش پیراهنتان توجه کنید برای تکمیل استایل به همان رنگ هم جوراب‌ها را انتخاب کنید که می‌تواند نوعی هارمونی و هماهنگی در استایل ایجاد کند.

  • از رنگ‌های روشن خجالت نکشید

برای پوشیدن کفش صندل همراه جوراب می‌توانید از بازی با رنگ‌ها استفاده کنید. برای این کار بهتر است آیتم‌های استایل‌تان را در ترکیبات رنگی هماهنگ در کنارهم قرار دهید. حتی با کیف دستی‌تان ست کنید. جوراب زرد را با صندل‌ طلایی نسکافه‌ای و کرم و طوسی روشن تجربه کنید.

  • جوراب ساق بلند با صندل

جوراب‌های بلند تا زانو به همراه صندل‌ها راهی برای بلندتر نشان دادن ساق پا است. برای ست کردن دامن‌ میدی با صندل، جوراب شلواری ضخیم بپوشید تا پای شما را کشیده‌تر نشان دهد و اینگونه صندل‌تان برای پاییز هم کاربردی محسوب می‌شود.

میاننن کفش صندل با جوراب مد شده! حتما بپوش

پیشنهادی برای انتخاب کفش صندل

  • صندل Flip Flop یا لا‌انگشتی

کفش‌ صندل لاانگشتی به همراه جوراب تابی پوشده می‌شود. در واقع این جوراب به خاطر داشتن دوخت میانی بین انگشت شصت و سایر انگشتان دقیقا مناسب صندل‌های لاانگشتی است.

  • استایل جوراب و کفش صندل Fisherman

یکی از صندل‌های ترند ۲۰۲۱ که با جوراب گزینه‌ مناسبی است، صندل‌های fisherman (به اصطلاح ماهیگیری) است که در استایل‌های خیابانی ۲۰۲۱ از محبوبیت زیادی برخوردار است.

  • ست کردن جوراب و صندل‌های Strappy

صندل‌های بنددار چسبی به صورت پارچه‌ای و چرمی، اگر به همراه جوراب پوشیده شود تفاوت را در ظاهر شما ایجاد می‌کند. به همراه شلوار جین راسته یا آیتم‌های کلاسیک و کژوال، شما را حتی خاص‌تر نشان می‌دهد.

میاااان 1 کفش صندل با جوراب مد شده! حتما بپوش

  • کفش صندل پاشنه بلند با جوراب

این نوع صندل کلاسیک پاشنه‌دار از بهار تابستان ۲۰۲۱ در کالکشن‌ها دیده می‌شود. چنان حضورش در این فصل پررنگ بود، که باید در استایل پاییز حتماً آن را مَدّنظر داشته باشید.

پیشنهاد مطالعه: حتما مطلب جذابیت دو چندان با یک اکسسوری زنانه شیک  در زیبایی شما تاثیر خواهد داشت.

۶ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۲:۴۹ ب٫ظ

  2. هلیا

    ۳۰ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۴۲ ب٫ظ

    سلام به خاطر مطالب عالیتون واقعا ممنونم❤ فقط یه خواهش داشتم اگه بشه یه مطلب هم د مورد شیک پوشی کودکان ۸ تا ۱۴ سال بنویسید ممنون🤍🤍🤍🤍❤❤❤❤🌺🌺🌺🌺 ا

    پاسخ

    • مونا اصفهانی

      ۱ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۲ ق٫ظ

      مرسی از همراهی و نظر شما دوست عزیز، حتما پیشنهادتون رو بررسی می‌کنیم

      پاسخ

  3. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۵:۳۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۲۱ ق٫ظ

    جورابِ سوراخ مد نشده؟ منتظرماا🥱😂

    پاسخ

    • گلزار دقیقی

      ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ در ۸:۵۴ ق٫ظ

      خوشبختانه در مطلب هم عرض کردم
      در دنیای مد هرچه چالش برانگیزتر باشد جذاب تر هستید.
      شما بپوشین. شاید مد شد 🙂
      ممنونم از توجهتون :)))))

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…