اگر موی سفید دارید در دنیای مد می‌درخشید

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
درست است رد پای گذشت زمان به شکل‌های مختلفی ظاهر شده و موی سفید یکی از آن‌هاست. اما گاهی عده‌ای دچار سفیدی موی زودرس می‌شوند و ممکن است از داشتن موهای خاکستری احساس شرم کنند. چرا؟ موی سفید ترند شده!
موی سفید

در گذشته می‌دیدیم که خیلی‌ها سعی می‌کنند به هر شکل ممکن موی سفید خود را با رنگ بپوشانند، آن‌ها را از کف سر می‌چینند و یا حتی سراغ لیزر می‌روند. در مجله دلتا به شما می‌گوییم اخیراً مو سفیدها نه‌تنها از به نمایش گذاشتن موهای خاکستری خود هیچ ترسی ندارند، بلکه ترند شدن موی سفید در بین این افراد باعث توجه بسیاری هم به آن‌ها شده‌است.

ترند موی سفید به فرش قرمز هم رسید

موهای خاکستری رفته‌رفته به یک مدل موی جذاب تبدیل شده‌است به طوری که روز به روز افراد بیشتری اجازه می‌دهند رنگ طبیعی موهایشان ظاهر شود.

این مساله تا به آنجا پیش رفته که موی طبیعی نقره‌ای یا خاکستری تبدیل به یکی از ترندهای رنگ مو در سال ۲۰۲۱ شده است. تا سرانجام در فرش قرمز نیز ظاهر شد.

ستاره‌های هالیوودی با اعتماد به نفس، با موهای سفید بلند تابدار، مدل موهای پیکسی و یا موهای فر خاکستری در مراسم فرش قرمز ظاهر می‌شوند.

میان 1 5 اگر موی سفید دارید در دنیای مد می‌درخشید

چطور از موی طبیعی خاکستری خود مراقبت کنیم؟

با کاهش ملانین (رنگدانه مو) در موها، مو شفاف و بی‌رنگ (سفید) می‌شوند. علاوه بر این، جنس موها نیز شکننده‌تر، خشک‌تر و وز خواهد شد. بنابراین نیاز است که از این موها به درستی مراقبت شود.

  • برای موی سفید مکمل‌ استفاده کنید

گاهی کنار خاکستری شدن مو، مشکل ریزش و کم پشت شدن موها را نیز خواهیم داشت. می‌توان به راحتی با کمک گرفتن از یک مشاور پوست و مو، مکمل‌های مختلفی برای ضخامت و سرعت رشد تارهای مو انتخاب کرد. این کار ضروری‌ست.

میان 2 4 اگر موی سفید دارید در دنیای مد می‌درخشید

  • از مو در برابر آفتاب محافظت کنید

می‌دانستید موهای خاکستری زیر نور آفتاب می‌سوزند و رنگ آن‌ها کدر می‌شود؟ بنابراین وقتی در فضای باز هستید حتماً در آفتاب مستقیم نباشید و یا آن‌ها را ببافید و بپوشانید تا دربرابر آفتاب محافظت شنود. این کار باعث می‌شود که رنگ خاکستری براق موهای شما از بین نرود.

  • از موی سفید در برابر گرما محافظت کنید

هنگام حالت دادن موهای خاکستری، باید بیشتر احتیاط کرد. آن‌ها راحت می‌سوزند. بهتر است از وسایل حرارتی دارای کنترل دما استفاده کنید تا  دمای آن بالاتر از ۳۵۰ درجه  نشود. و هرگز بیش از چند ثانیه وسیله حرارتی را روی یک محل از موهای خود نگه ندارید.

میان 3 5 اگر موی سفید دارید در دنیای مد می‌درخشید

  • موی سفید روبالشی ابریشم یا ساتن می خواهد

نکته نهایی برای حفظ سلامت موهای سفید این است که موهای خود را در طول خواب شب محافظت کنید. ابریشم یا ساتن اصطکاک کمتری با مو ایجاد کرده و از مو در برابر شکستگی، موخوره و الکتریسیته ساکن محافظت می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: لک صورت دشمن زیبایی ظاهری ، درمانش کن! این مطلب را از دست ندهید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱:۲۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۳:۱۴ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۰ مهر ۱۴۰۰ در ۷:۲۲ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۴:۲۵ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…