۶ مدل فرش که چیدمان خانه شما زیبا و شیک می‌کند!

۲
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
فرش می‌تواند به عنوان عنصری که در خانه اکثر ایرانی‌ها نقش پررنگی دارد موضوعی جذاب باشد، چراکه به نوعی نماینده هویت ایرانی در خانه‌های ماست.
مدل‌ های فرش در دکوراسیون خانه

ما همیشه به دنبال راه‌های ساده برای ایجاد تغییرهای بزرگ در چیدمان خانه هستیم. اگر بتوان با اضافه کردن یک وسیله تغییر بزرگی در خانه ایجاد کرد، آن وسیله قطعا می‌تواند فرش باشد. مناسب‌ترین فرش برای بخش نشیمن و پذیرایی فرشی است که ترکیبی از رنگ‌های غالب خانه شما را داشته باشد. در این مطلب از مجله دلتا به معرفی مدل‌ های فرش در دکوراسیون خانه می‌پردازیم.

با انتخاب فرش آبی فضای ساحلی ایجاد کنید

با خرید یک فرش جدید و چند وسیله جانبی می‌توانید فضای ساحلی را در خانه خود ایجاد کنید. یک فرش با ترکیبی از رنگ آبی دریا و رنگ‌های خنثی مثل بژ، خاکستری یا سفید انتخاب کنید. فرش‌های راه راه یا آن‌هایی که طرح گل و گیاه دارند هم می‌توانند برای این کار مناسب باشند.

مدل‌ های فرش در دکوراسیون خانه

با قالیچه‌های صورتی رنگ سبک خانه را تغییر دهید

اگر سبک بوهو ار دوست دارید و نمی‌خواهید که دیوارهای خانه را صورتی کنید، انتخاب قالیچه‌های رنگی رای می‌تواند بسیار مفید باشد. رنگ‌های روشن وقتی روی زمین باشند به چشم زیباترند و به خانه رنگ زیبایی می‌دهند. با این تغییر جزئی می‌توانید فضای داخلی خانه خود را شاداب کنید.

مدل‌ های فرش در دکوراسیون خانه

از فرش‌های طبیعی استفاده کنید

فرش‌هایی که اصطلاحا به آن‌ها mineral rug می‌گویند، می‌تواند جلوه فوق‌العاده‌ای به هر خانه دهد. شما حتی می‌توانید رنگ دکوراسیون خانه خود را کاملا به این رنگ درآورید. با خرید این فرش‌ها که این روزها بسیار باب شده‌اند، جلوه فوق العاده‌ای به خانه خود بدهید.

فرش‌ های طبیعی

با قالیچه‌ها حال و هوای خانه خود را عوض کنید

آیا می‌خواهید بدون استفاده از قلم رنگ به خانه‌ای که اجاره کرده‌اید رنگ دهید؟ یکی از مدل‌‌های فرش در دکوراسیون خانه قالیچه‌های رنگی بوده که در کنار کاناپه رنگی ترکیب فوق العاده‌ای به خانه شما می‌دهد. با ایجاد این تغییر ساده، خانه شما از سادگی و یکرنگی بیرون می‌آید.

فرش در دکور خانه

ترکیب فرش سنتی با سبک مدرن

یک مدل چیدمان می‌تواند در طول زمان خسته کننده شود. اگر می‌خواهید خانه خود را طوری بچینید که هیچ موقع از مد نیفتد، به آن حال و هوای مدرن دهید، حتی اگر چیدمان خانه شما سنتی باشد. ایجاد یک تفاوت جزئی در سبک غالب خانه اضافه کردن اشیای سنتی به سبک مدرن یا بالعکس فضای جالبی به خانه شما می‌بخشد. ایده تلفیق طرح‌های مدرن با رنگ‌های سنتی هم می‌تواند جالب باشد.

ترکیب فرش سنتی با سبک مدرن

دکوراسیون سیاه و سفید خانه شما را منحصربه‌فرد می‌کند

انتخاب فرش سیاه و سفید همه را غافلگیر می‌کند. اگر می‌خواهید خانه خود را منحصربه‌فرد کنید، از رنگ سیاه که البته استفاده از آن جسارت می‌خواهد استفاده کنید. رنگ سیاه مخصوصا در سبک روستیک رنگ خنثی به‌حساب می‌آید.

دکوراسیون سیاه و سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب مهم‌ترین نکات در مورد چیدمان آشپزخانه که باید بدانید! را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۶:۲۶ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۴:۵۲ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…