ساده‌ترین روش برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۲
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شما می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از ساده‌ترین وسایل و راهکارهایی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم، دکوراسیون و چیدمان آشپزخانه خود را تغییر دهید.
تعویض روکش کابینت‌ ها

یکی از مهم‌ترین فضاهای خانه که قلب هر خانه‌ای است و گاهی احتیاج به تغییر دارد، آشپزخانه است. افراد می‌توانند با تعویض کابینت‌ها این تغییرات را ایجاد کنند. ترمیم و نوسازی کابینت‌ها بهترین راه‌حل برای تغییر دکور آشپزخانه است. بهتر است بدانید تعویض روکش کابینت‌ ها در آشپزخانه هم شامل مواردی است که باید به آن دقت کرد. با مجله دلتا همراه باشید.

قدم اول

در قدم اول باید این نکته را در نظر گرفت که آیا کابینت فعلی با شرایطی که در حال حاضر دارد توانایی تحمل این تغییرات را دارد یا نه؟ اگر بدنه کابینت یا درها از نظر فیزیکی شرایط بدی داشته باشند یا چوب‌های آن به دلیل خیس شدن از بین رفته باشند شاید مجبور شوید کل کابینت‌ها را عوض کنید.

تعویض روکش کابینت‌ ها

چرا تعویض روکش؟

نقطه قوت تعویض روکش کابینت‌ ها در تغییر دکور آشپزخانه این است که باعث کاهش هزینه‌ها و مواد اولیه به مقدار قابل توجهی شده فرایند بازسازی را ساده می‌کند. انتخاب رنگ‌ها فاکتور مهمی در انتخاب‌های شما است. رنگ مسی کابینت که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید یک مکمل آرامش‌بخش با کف چوبی است که در کنار آن رنگ قرمزی که در قسمت اجاق گاز استفاده شده تضاد زیبایی را در فضا ایجاد نموده است.

آیا این راه برای شما مناسب است؟

اگر کابینت‌ها بدنه محکمی دارند تعویض روکش برای شما گزینه مناسبی است. همچنین می‌توانید درها یا دستگیره‌های کابینت را تغییر دهید. می توانید بهترین تغییرات را با صرف کمترین هزینه انجام دهید.

معرفی ایده‌هایی برای آشپزخانه

  • ترکیب رنگ سیاه و سفید یکی از ترکیب رنگ‌هایی است که هیچگاه از مد نمی‌افتد. ترکیب پیشخوان مشکی براق در کنار کابینت‌های سفید ترکیبی بی‌نظیر برای آشپزخانه شما است.

تعویض روکش کابینت‌ ها

بیشتر خانه‌ها به صورت سنتی طراحی شده‌اند. در مورد اینگونه طراحی‌ها بهترین انتخاب کابینت‌های کلاسیک است. در تصویر بالا نیز می‌توانید تغییراتی که با تعویض روکش کابینت‌ها و بدون انجام تغییرات اساسی در آشپزخانه انجام شده ببینید. همانگونه که مشاهده می کنید رنگ قهوه‌ای سوخته استفاده شده در کابینت‌ها گرمی بیشتری به فضا بخشیده است.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

در این تصویر نیز رنگ قهوه‌ای روشن استفاده شده در بدنه کابینت‌ها حس خاص بودن را منتقل می‌کند. همانگونه که مشاهده می‌کنید عناصر اصلی آشپزخانه هنوز سر جای خود هستند. تنها تفاوت این است که درهای کابینت و کشوها با طرح جدیدی جایگزین شده است.

چیدمان آشپزخانه

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه خانه خود را لوکس و شیک نشان دهیم؟ را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۱ آبان ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۶:۴۶ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دکوراسیون

همچنین بخوانید

۸ ترفند عالی برای از بین بردن بوی غذا در خانه

بوی غذا پیچیده توی فضا خانه، از مواردی است که بسیاری از خانم‌ها در طول روز با آن درگیر هست…