قطع کردن انگشت دست بخاطر شادی روح عزیز از دست رفته!

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
فرض کنید طبق یک رسم باید انگشت خود را قطع کنید!واقعا با عقل جور نیست اما در بسیاری از گروه ها و قبیله های انسانی روی زمین این کار انجام می شود. 
قطع انگشتان دست

آیا می‌دانستید در برخی فرهنگ‌ها و بنا بر آداب و رسوم خود، مردم خودخواسته انگشتان دست خود و یا اطرافیانشان را قطع می‌کنند. در قبیله‌ای در اندونزی برای شادی روح مردگان خود انگشتان دست را قطع می‌کنند. در این مطلب از مجله دلتا قطع انگشتان دست برای عزاداری می‌پردازیم.

قبیله دانی

رسم عجیب یک قبیله در اندونزی؛ اعضای قبیله دانی هنگامی‌که، زن یکی از بستگان خود را از دست می‌دهد، یک بند انگشت او را قطع می‌کنند تا روح فرد درگذشته آرامش پیدا کند.

قطع کردن انگشت ، سنتی عجیب در عزاداری

در بعضی فرهنگ‌ها، نقص عضو نشانه‌ای از عزاداری به شمار می‌رود. به عنوان مثال می‌توان به این قبیله اشاره کرد. افراد این قبیله انگشتان خود را به نشانه‌ی حزن و اندوه در مراسم خاکسپاری عزیزانشان قطع می‌کنند. به غیر از قطع عضو، صورتشان را نیز با خاکستر و گل می‌پوشانند تا ناراحتی شان را نشان بدهند.

جالب است بدانید که اغلب، زن ها به این عمل مبادرت می‌ورزند. به لحاظ اعتقادات مذهبی قبیله، این کار پسندیده است. آنها معتقدند اگر فرد فوت شده در دوران زندگی قدرتمند باشد روحش نیز به همان اندازه قوی خواهد بود. برای دور راندن این ارواح چندین مراسم حیرت‌آور انجام می‌شود. این رسم یکی از رسم و رسوم عجیب دنیا است که در واقع برای راضی نگه داشتن روح از دست رفته ها انجام می‌شود. بسیاری از مردم جهان بر این باور هستند که باید این رسم برای همیشه ریشه کن شود.

قطع انگشتان دست

پیشنهاد مطالعه: مطلب مردم این روستای عجیب یک شبه غیب شدند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۱۷ آبان ۱۴۰۰ در ۹:۱۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۱ مهر ۱۴۰۰ در ۸:۰۰ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۲:۱۲ ب٫ظ

    🤯🤯🤯

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…