استایل کژوال مثلاً نوید محمدزاده

۲
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
برخلاف آنچه که اکثر مردم تصور می‌کنند، استایل کژوال به معنای پوشیدن پیژامه در خیابان نیست.
استایل کژوال

استایل کژوال یعنی شما همیشه دَر وَ با لباستان راحت باشید. مثلاً نوید محمدزاده را در نظر بگیرید؛ او یک کژوال پوش حرفه‌ای‌ست. صبر کنید لازم نیست او را کپی کنید. برای داشتن یک تیپ کژوال کافی‌ است این مطلب مجله دلتا را بخوانید.

چرا نوید را انتخاب کردیم؟

چون همیشه انتخاب‌ لباس نویده محمدزاده خاص و ویژه است، مورد توجه عکاسان قرار می‌گیرد و راحتی را القا می کند. خوب این یعنی یک فرم کژوال که خیلی از ما دنبال آن هستیم.

اگرچه در اکثر مواقع انتخاب لباس‌های وی باعث حواشی بسیاری بوده است، اما نویده محمدزاده باز هم بی‌توجه به نظرات دیگران استایل کژوال خود را انتخاب می‌کند.

با اینکه فشن پوشاک‌ها سال‌ها در یک خط ثابت و تکراری لباس‌های فرمال، اداری و رسمی را تحسین می‌کردند اما لباس‌های او از کت و شلوار گرفته تا یک تیشرت معمولی با استفاده از اکسسوری‌های جذاب، همیشه بر مد روزِ استایل کژوال بوده است.

میانی1 2 استایل کژوال مثلاً نوید محمدزاده

استایل کژوال چیست؟

تیپ کژوال یعنی پوشیدن لباس‌های راحت و به مد روز را با سلیقه خودتان ترکیب کنید و استایلتان نزدیک به شخصیت‌تان باشد. و این به هیچ عنوان معنی پوشیدن پیژامه را نمی‌دهد.

برای مثال تیشرت سفید و جین آبی یکی از مرسوم‌ترین لباس‌های استایل کژوال است، نقطه. همین و دیگر هیچ ادامه‌ای هم ندارد. یعنی شما هیچ‌گاه از صنعت مد و فشن خارج نمی‌شوید.

تیپ کژوال روزانه

استایل کژوال روزانه، ترکیبی از لباس‌های راحت در تمام فصول است. معمولا این مدل لباس‌ها را در مراسم‌ و قرارهای غیررسمی به تن می‌کنند.

نوید محمدزاده علاقه خاصی به تیپ کژوال روزانه دارد و در عکس‌هایش فوق سادگی و راحت بودن لباس‌ها کاملاً قابل لمس است. برای مثال یکی از لباس‌های مورد علاقه وی تیشرت سفید ساده است که معمولا این لباس را با شلوار جین یا شلوار مام استایل مردانه سِت می‌کند.

اگر صندل پوش هم هستید و آن را یک کفش زنانه نمی‌دانید، صندل چرم، زیبایی فرم کژوال روزتان را چند برابر می‌کند.

میانی 2 1 استایل کژوال مثلاً نوید محمدزاده

استایل کژوال مردانه مناسب عصر

تیپ کژوال مناسب عصر معمولاً کمی رسمی‌تر از استایل روزانه آن است و معمولاً لباس‌های مناسب تیپ کژوال عصر را در قرارهای دوستانه به تن می‌کنند. مثلاً نوید محمدزاده همیشه سعی می‌کند در مراسمی که عصر برگزار می‌شود، پوشیدن یک اورکت اسپرت را فراموش نمی‌کند.

تیپ کژوال مناسب شب

معمولاً استایل کژوال مناسب شب ساده‌ و تیره است و همچنین آقایان در این زمان از اکسسوری‌های کمتری استفاده می‌کنند. برای مثال عینک دودی جایگاهی در شب ندارد، ولی می‌توانید از ساعت‌‌ مردانه جذاب استفاده کنید.

میانی 3 1 استایل کژوال مثلاً نوید محمدزاده

کت تک گزینه مناسبی برای مراسم نیمه رسمی است که شما می‌توانید این مدل کت را مثل نوید محمد زاده با پیراهن یقه دیپلمات و یا در پاییز و زمستان تنها با یک بلوز یقه‌اسکی تیره بپوشید.

پیشنهاد مطالعه: حتما نمی دانید بستن کراوات را چه کسی مد کرد ، پس مطلب‌ش را بخوانید.

۲ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۱:۱۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۲۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…