سوپر مدل ها چطور آرایش می‌کنند

۵
4
زمان مطالعه: 2 دقیقه
آرایش طبیعی در سال جدید به هنرمندان و میکاپ آرتیست‌ها این امکان را می‌دهد تا ترکیب‌های جدید و خلاقانه‌ای در رنگ‌ و طرح چهره سوپر مدل ها ایجاد کنند.
سوپر مدل

بسیاری از خانم‌ها صرفاً به میکاپ و لوازم‌آرایشی مارک توجه دارند اما نکته اینجاست که حفظ چهره طبیعی با یک آرایش طبیعی امروز، بسیار مورد توجه سوپر مدل ها قرار گرفته است. در این مطلب به شما می‌گوییم چطور یک سوپر مدل باشید.

نکات آرایشی برای داشتن چهره طبیعی

  • به آرایش لب‌ها اهمیت بدهید

درست است که امروز ماسک‌ها لب‌هایتان را پنهان می‌کنند اما این به معنای نادیده گرفتن این بخش مهم از صورت نیست. سوپر مدل ها امسال رنگ‌های نود را انتخاب کرده‌اند. به همین دلیل، رژ لب‌هایی با این قبیل رنگ‌ها بیش از همیشه جذاب به نظر می‌رسند.

بلاگر های معروف

  • آرایش سوپر مدل ها مات است

از آنجا که آرایش سال ۲۰۲۱ طبیعی‌تر از نحوه میکاپ در سال‌های قبل است، استفاده از کرم پودرها و هایلایتر‌ها باید به نوعی باشد که با پایه‌های نچرال و طبیعی هم‌خوانی بیشتری داشته باشد.

خانم‌ها لوازم آرایش براق را کنار بگذارید و نوع نیمه‌مات را انتخاب کنید. این کار شما را زیباتر از همیشه نشان می‌دهد و علاوه بر این، بافت پوست را هم به‌خوبی منعکس می‌کند.

جالب است به شما که سوپر مدل ها را دنبال می‌کنید بگویم کرم پودرها و لوازم آرایش نیمه‌مات، چربی کمتری دارند و آن‌ها را می‌توان برای مدت‌زمان طولانی‌تری طی روز مورد استفاده قرار داد.

آرایش طبیعی

  • و باز هم سایه چشم آبی ۲۰۲۱

اگر فکر می‌کنید استفاده از سایه‌های آبی به همراه رژ لب براق صورتی ترکیب عجیب و غریبی است، پیشنهاد می‌کنیم کمی در این دیدگاه تجدیدنظر کنید؛ چراکه این ترکیب، اتفاقا یکی از همان مدل آرایش جدید و ترندهای آرایشی سال ۲۰۲۱ است!

  • سوپر مدل ها آرایش کلاسیک دارند

درست است که کمتر کسی فکر می‌کرد استایل آرایش دهه شصت میلادی دوباره به صورت دخترهای امروزی بازگردد اما این اتفاق افتاد. آریانا گرانده در بازگشت این میکاپ به قرن ۲۱ تاثیر زیاده داشت. آرایش طبیعی همراه با خط چشم های پهن و کشیده. به همین راحتی.

آریانا گرانده

  • سوپر مدل ها از رنگ نمی‌ترسند

اگر به دنبال ایجاد یک تاثیر چشمگیر و عمیق هستید، هیچ‌ گزینه‌ای بهتر از این نیست که از آرایش چشمی استفاده کنید که در آن رنگ‌هایی از یک طیف به کار رفته باشد. تاثیر این کار زمانی که از رنگ‌های خاکی تا سبز استفاده شود، بیشتر هم می‌شود اما چیزی که باید حتما به آن توجه هم داشته باشید که آرایش طبیعی با رنگ هیچ مخالفتی ندارد.

پیشنهاد مطالعه: فراموش نکنید مطلب استایل سرهمی جین در روزهای پاییزی را برای پاییز طلایی بخوانید.

۵ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۱۳ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۰:۳۴ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۶ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۱ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ در ۷:۳۷ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۱۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…