مردم این روستای عجیب یک شبه غیب شدند!

۱۸
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
هیچ کدام از اهالی روستا آنجا نبودند ، عجیب‌تر این بود که حتی اثری از مردگان داخل قبرها هم نبود. انگار تمامی اهالی زنده و مرده این روستا باهم ناپدید شده بودند.
روستای عجیب

در یکی از شب‌های زمستانی، روستایی به نام آنجی کوینی در کانادا اتفاقی عجیب را تجربه کرد و به طرز کاملا ناگهانی و وحشتناکی، دیگر هیچ انسان و حیوانی در این روستا دیده نشد. با مجله دلتا همراه باشید تا بیشتر با این روستای عجیب آشنا شوید.

لابل و سفر به این روستای عجیب

“لابل” کسی بود که به دفعات به این روستا سفر می‌کرد و دیده بود که تقریبا بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ نفر در این روستا زندگی می‌کنند. او لحظات خوبی را در کنار این روستاییان سپری کرده بود و همیشه با استقبال گرم آن‌ها روبه رو شده بود اما هم اکنون شاهد حضور هیچ‌کس در آنجا نبود یا بهتر بگوییم شاهد نبود اهالی شد.

او تمام خانه‌های این روستا را بررسی کرد، اموال و آذوقه مردم را در خانه‌هایشان پیدا کرد؛ بدون اینکه هیچ ساکنی در این روستا وجود داشته باشد، جالب است بدانید که او لباس‌های روستاییان را هم پیدا کرد. حتی تفنگ‌های آن‌ها نیز کنار در آویزان شده بود. قابلمه‌هایی را مشاهده کرد که داخل آن‌ها غذا درست شده بود و روی آتش سرد شده، باقی مانده بودند. یعنی آن‌ها تا آخرین لحظه به زندگی معمولی خود ادامه می‌دادند و قصد رفتن به جایی را نداشتند. حتی اسکیموها هم در بیرون درب منزل آن‌ها وجود داشتند اما ردپایی روی برف‌ها دیده نمی‌شد که سرنخی از مسیر به آن‌ها بدهد.

“لابل” به شدت از این موضوع شوکه شد و خودش را به سریع‌ترین تلگراف رساند و پیامی را به پلیس کانادا اعلام کرد و مجدد خودش را به آنجا رساند و کل روستا را با دقت کامل گشت؛ چیزی که متوجه شد بسیار وحشتناک بود. حتی همه قبر‌های موجود در قبرستان این روستا هم خالی بودند. کمی دورتر از این روستا هفت سگ تلف شده را پیدا کرد که زیر برف‌ها دفن شده بودند.

داستان غیب شدن سکنه روستا

ساکنان روستاهای اطراف گزارش کردند که آن‌ها در یک شب، نور آبی را مشاهده کردند که کم کم در تاریکی محو شد. بسیاری از محققان بر روی این موضوع تحقیق کردند و با تحقیقاتی که محققان انجام دادند، به این نتیجه رسیدند دو ماه قبل از این که “جو لابل” به این روستا بیاید، این اتفاق افتاده بود اما هنوز هیچ اثری از ساکنان این روستا یافت نشده است.

البته بعضی از مکاشفات اظهار می کنند که داستان غیب شدن رمز آلود حقیقت ندارد. آن‌ها بر این عقیده هستند که “جو لابل” تازه به این کشور آمده و هرگز در گذشته این روستا را بازدید نکرده است و از تعداد ساکنان خبر ندارد اما اگر این چنین هم باشد، حقیقت غذاهای نصفه کاره و لباس‌ها و تفنگ‌ها در منزل این اسکیمو‌ها را نمی‌توان نادیده گرفت. بنابراین سوالی که همیشه باقی می‌ماند، این است که این افراد کجا رفتند و چرا لوازم‌شان را با خودشان همراه نکردند. این موضوع عجیب هنوز هم جزو داستان‌های کشف نشده است و با تیتر روستای مرموزی که مردمش یک شبه غیب شدند دست به‌ دست می‌چرخد.

پیشنهاد مطالعه: مطلب لبخند زدن چه تاثیری بر مغز دارد؟ را بخوانید.

۱۸ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۰ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۷ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۳ مهر ۱۴۰۰ در ۲:۳۰ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۳۰ ب٫ظ

  5. ناشناس

    ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۰:۵۶ ق٫ظ

    ممکنه لابل دروغ گفته باشه😕

    پاسخ

    • فاطمه یزدیان

      ۱۸ مهر ۱۴۰۰ در ۹:۴۲ ق٫ظ

      طبق تحقیقات پلیس گفته های لابل تایید شده است

      پاسخ

  6. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

  7. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۰۹ ب٫ظ

  8. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۳ ب٫ظ

  9. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۱۰ ب٫ظ

  10. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۳ ق٫ظ

    عجیب، ولی عالی بود.

    پاسخ

  11. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۲۶ ق٫ظ

  12. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۱۱ ق٫ظ

  13. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۷ ق٫ظ

  14. عبدالحمید

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

    خیلی عجیبه یعنی مردم این روستا چی شدن (کجارفتن )

    پاسخ

    • ناشناس

      ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۹:۳۳ ب٫ظ

  15. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۱:۰۱ ق٫ظ

  16. ناشناس

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۰:۵۵ ق٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…