وحشتناک‌ترین شکنجه‌ها در قرون وسطی!

۴
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
معمولا خلاقیت یکی از بهترین ویژگی‌های بشر است که به کمک ایده‌های موجود در ذهن می‌آید تا بتوانیم چیز‌های زیبا و کاربردی خلق کنیم، اما وحشتناک است که بدانید در گذشته این ایده‌ها برای ابداع شکنجه‌های ترسناک به کار می‌رفته‌اند.
شکنجه های دردناک

قرون وسطی یکی از آن دوران‌های تاریک در تاریخ به شمار می‌رود که تمام ایده‌های بشری برای ظالمانه‌ترین شکنجه‌ها استفاده می‌شده است به طوری که بیشتر شکنجه‌های دردناک شناخته شده به آن دوران باز می‌گردد. با مجله دلتا همراه باشید تا با شکنجه های دردناک آشنا شوید.

در آن زمان مانند دنیای امروزی آزادی عقیده وجود نداشت و هر انسانی که مذهب یا عقیده متفاوتی داشت گناه کار و مجرم شناخته می‌شد و مانند سایر جنایتکاران سر و کارش به شکنجه‌های وحشتناکی می‌افتاد که در نهایت باعث مرگ می‌شدند.

این شکنجه‌ها از آزار‌های جسمی گرفته تا آسیب‌های روحی را شامل می‌شدند و طبق تعریف این واژه، شکنجه به هر عملی گفته می‌شد که باعث آسیب، درد و رنج در فرد شده تا در نهایت به اعتراف گیری منجر شود.

شکنجه های دردناک از نوع سلاخی و کندن پوست

حتی شنیدن اسم این نوع شکنجه به اندازه کافی وحشتناک و غیر واقعی به نظر می‌رسد اما متاسفانه باید به شما بگوییم که واقعیت دارد. در این نوع شکنجه پس از برهنه کردن، دست پای قربانی را به یک تخت می‌بستند و شکنجه گر کارش را شروع می‌کرد.

معمولا شکنجه با جدا کردن پوست صورت قربانی توسط چاقو شروع می‌شد و بعد از آن به ترتیب شکنجه‌گر به سراغ بقیه قسمت‌های بدن می‌رفت. متاسفانه این روش آنقدر دردناک و وحشتناک بود که همیشه قبل از آن که شکنجه‌گر به قسمت میانی و کمر برسد، قربانی جانش را از دست می‌داد.

رنج با وزنه و الاغ اسپانیایی

شاید نام این نوع شکنجه در ابتدا وحشتناک به نظر نرسد اما دردناک تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. الاغ اسپانیایی وسیله فلزی و مثلثی شکل است که در ضلع بالایی و محل نشستن آن، دارای تیغه‌ای برش خورده می‌باشد.

برای شکنجه، شکنجه گر دست و پای قربانی را بسته و مانند الاغ سواری، آن را به صورت برهنه بر روی این وسیله قرار می‌داد. برای دردناک‌تر کردن این شکنجه از وزنه‌های مختلفی استفاده می‌کرده‌اند که به پاهای قربانی، متصل می‌شد.

 پختن قربانی در گاو برنجی

این نوع شکنجه به قدری وحشتناک و دور از ذهن است که شاید برایتان قابل هضم نخواهد بود. در این مدل شکنجه از وسیله‌ای به نام گاو برنجی استفاده می‌شد که درونش به اندازه جثه یک انسان فضای خالی داشت.

شکنجه‌گر قربانی را در این وسیله قرار داده و شروع به حرارت دادن این ظرف می‌کرده تا رنگ آن به زرد تغییر پیدا کند. این کار به طرز وحشتناکی باعث پخته شدن قربانی می‌شده و او جانش را به دردناک‌ترین و ظالمانه‌ترین شکل ممکن از دست می‌داده است.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عجیب و غریب‌ترین خانه‌های دنیا؛ از زندگی در آسمان تا خانه‌ای وسط بزرگراه! را بخوانید.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۴۷ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۱:۵۱ ق٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ در ۶:۰۵ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۳۸ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی ها

همچنین بخوانید

چگونه سرعت اینترنت گوشی اندروید خود را افزایش دهیم؟

سرعت اینترنت گوشی دغدغه بسیاری از افراد است و به دنبال راهکارهای مختلفی برای افزایش آن هست…