لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله برای مهمانی

۴
3
زمان مطالعه: 3 دقیقه
در این مطلب، شما را با انواع مدل لباس دخترانه شیک برای مهمانی آشنا می‌کنیم. اما لطفاً در خرید چنین لباس‌هایی برای فرزندتان به خواست آنها هم توجه کنید.
لباس دخترانه

در هر زنی، یک دختر کوچک زندگی می‌کند، چه خانمی جاافتاده و چه دختری جوان باشید، همیشه از دیدن پیراهن دخترانه به وجد می‌آیید. حالا اگر شما فرزندی نوجوان هم داشته‌باشید، احتمالاً انتخاب لباس مناسب برای دخترتان، دغدغه شماست. در این مطلب از مجله دلتا، به ارائه چند مدل لباس دخترانه ۱۰ تا ۱۲ ساله شیک برای مهمانی پرداخته‌ایم.

لباس

نکات کلی در خرید لباس دخترانه

یکی از راه‌های ساده این است که به ترندهای روز لباس مجلسی دخترانه توجه کنید. اما در نظر گرفتن مواردی مثل فصلی که در آن قرار داریم یا موقعیتی که میهمانی در آن در حال برگزاری است، می‌تواند کمک بزرگی باشد.

شااااخ 1 لباس دخترانه 10 تا 12 ساله برای مهمانی

خرید انواع پیراهن دخترانه مجلسی

دختربچه‌ها همیشه دوست دارند زودتر بزرگ شوند و برای همین در مواقع زیادی سعی می‌کنند تا شبیه بزرگترهایشان رفتار کنند. برای چنین کاری هم هیچ فرصتی بهتر از انتخاب پیراهن‌های دخترانه‌ مجلسی نیست.

  • پیراهن دخترانه مجلسی کتان

پارچۀ کتان برای پوست گزینۀ مناسبی‌ست و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف نیز در دسترس است. این نوع لباس که بیشتر برای مجالس نیمه‌رسمی مناسب است، به دلیل جنسش امکان پیاده‌سازی طرح‌های مختلف را روی لباس داراست.

دخترانه

  • لباس دخترانه شیک توری برای خانم‌کوچولوها در مهمانی!

یکی از زیباترین انواع لباس‌های دخترانه، مدل لباس‌های توری است که اصلاً نباید آن را نادیده بگیرید. پیراهن‌های مجلسی دخترانه توردار، اغلب حالتی کلاسیک دارند و برای استفاده برای مهمانی‌ها بسیار مناسبند.

  • پیراهن دخترانه بلند

از نظرم پیراهن‌های بلند مجلسی انتخاب خوبی است تا دخترتان جذابیت را مزه کنند.؛ برای مهمانی های رسمی مناسب است و شما می‌توانید این لباس دخترانه بلند را برای کودکتان با اکسسوری‌های مینیمال و مدل موی مجلسی همراه کنید.

میان 2 1 لباس دخترانه 10 تا 12 ساله برای مهمانی

  • پیراهن دخترانه کوتاه

اگر دوست دارید دخترتان همچنان در جمع‌های رسمی هم، طراوت و شیطنت خود را حفظ کند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای لباس به طور قطع لباس‌های کوتاه مجلسی گلدار است. معمولاً جنسی مشابه ابریشم و شیفون دارند و کودکتان در آن کاملاً راحت خواهد بود.

این نوع لباس های دخترانه کوتاه به نوعی سبک بوهو را یادآوری می‌کنند، پر از شور و پر انرژی‌است و برای یک کودک، چه چیزی بهتر از این؟

  • لباس دخترانه گلدوزی شده برای پرنسس کوچک!

دختربچه‌ها عاشق انواع مدل لباس‌ های پرنسسی هستند. این نوع لباس‌ها که بیشتر برای مهمانی‌های رسمی و عروسی‌ها مناسب است، دختر خانم شما را به یک فرشتۀ کوچک تبدیل می‌کند.

پیشنهاد مطالعه: حتماً مطلب شلوار راحتی را بیرون از خانه هم بپوشید برایتان جذاب خواهد بود.

۴ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۴:۱۲ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱:۰۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ در ۱۲:۴۹ ب٫ظ

  4. ناشناس

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ در ۵:۲۷ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرم ضد چروک؛ اکسیر جوانی قرن 22

بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصیت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

بیشتر ببینید در مد و زیبایی

همچنین بخوانید

نکاتی مهم برای آرایش چشم گود

آرایش چشم گود به شما کمک می‌کند زیبایی خاصی را به چهره خود بدهید. چشمان گود به چشمانی گفته…