تور تابستانی با ون در روزهای پایانی تابستان

۳
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اگر قصد دارید سفری دسته‌جمعی،ارزان و البته جذاب را به همراه خانواده خود تجربه کنید، بهترین انتخاب سفر به دامان کوه، جنگل، دریا همراه با یک ون است.
تور تابستانی با ون

تور تابستانی با ون می‌تواند یکی از خاطره‌انگیزترین و هیجان‌انگیزترین سفرهای شما باشد. اگر قصد داشته باشید به همراه خانواده و یا دوستان خود به مسافرت جاده‌ای بروید استفاده از اتومبیل‌های بزرگ و جادار و مناسب سفر مانند ون‌های مسافرتی بهترین گزینه است. اما هر کسی این نوع اتومبیل را ندارد، ولی خوشبختانه امروزه خدمات اجاره ون‌های مسافرتی به مسافران عزیز در شهرهای گردشگری فراهم شده است.

ما در این بخش از مجله دلتا چند مورد از مزایای استفاده از ون‌های مسافرتی و گذراندن تور تابستانی با ون را هنگام سفر اشاره می‌کنیم.

کاهش هزینه‌های سفر طی تور تابستانی با ون

اگر بخواهید مسافتی طولانی را طی کنید حتما باید قبل از شروع سفر خودرو را به‌طور کامل سرویس نمایید. در صورت مسافرت دسته‌جمعی تمام ماشین‌ها باید سرویس شوند که برای هر خانواده، هزینه‌ای جدا محسوب می‌شود.

سفرهای کوتاه با ون

رعایت پروتکل‌های بهداشتی و کاهش خطر کرونا

نزدیک دو سال است که تمام دنیا با ویروس کرونا دست به گریبان است و این ویروس تمام جنبه‌های زندگی ما را تغییر داده است.
معمولا هنگام تور تابستانی با ون راننده ون نیز همراه شما خواهد بود و موظف است در طول سفر تمام اصول و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کند.

راحتی بیشتر طی گذراندن تور تابستانی با ون

از طرف دیگر اگر تمام افراد هنگام سفر در یک خودرو و در کنار هم باشند سفری جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر خواهند داشت. امکانات صوتی و تصویری بسیاری از ون‌ها می‌تواند وسیله سرگرمی مسافران هنگام سفر باشد. صندلی‌ها و راحتی و امنیت آن‌ها نیز به مدل ونی بستگی دارد که برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند.

گردشگری با ون

مسافرت هدفمند!

رانندگان ون معمولا با منطقه‌ای که شما به آن سفر می‌کنید آشنایی کامل دارند و با تجربه و شناخت کامل از آن محیط می‌توانند علاوه بر راننده، یک راهنمای تور هم برای شما باشند! این افراد با شناخت دنج‌ترین و بکرترین و زیباترین نقاط گردشگری طبیعی و زیبا نیز می‌توانند تجربه شما از سفر را زیباتر کنند.

آیا این سفر بدون همراهی راننده نیز ممکن است؟

رانندگی خودروهایی مانند ون با ظرفیت بالا نیازمند داشتن گواهی‌نامه پایه ۲ است و بسیاری از مردم این گواهی‌نامه را ندارند. همچنین علاوه بر گواهی‌نامه پایه ۲ فرد باید مقداری ودیعه نقدی و یک چک به اندازه ارزش خودرو را به شرکت ارائه دهد. اما اجاره ون همراه با راننده هیچ‌کدام از این شرایط را ندارد و تمام مسئولیت‌های خودرو به عهده راننده ون است.

پیشنهاد مطالعه: برای خواندن مطالب بیشتر چاه خوفناکی که همه‌چیز را سنگ می‌کند! را بخوانید.

۳ دیدگاه

  1. ناشناس

    ۶ دی ۱۴۰۰ در ۲:۵۸ ب٫ظ

  2. ناشناس

    ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در ۱۲:۲۷ ب٫ظ

  3. ناشناس

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ در ۳:۲۰ ب٫ظ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در گردشگری

همچنین بخوانید

مقایسه قیمت خرید ویلا در مازندران و گیلان

دو استان گیلان و مازندران به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای مطبوع خود، همیشه برای افراد…