زنان وحشی ورود آقایان را به این قبیله ممنوع کردند!

0
1
زمان مطالعه: < 1 دقیقه
زنان آمازون بسیار وحشی و جنگجو بوده‌اند و در تمام دنیا زنی مثل زنان قبایل وحشی آمازون یافت نشده است.

آمازون منطقه‌ای جنگلی است که رودخانه آمازون نیز از میان آن می‌گذرد و بخش‌هایی از کشورهای برزیل، اکوادور، گویان، کلمبیا، ونزوئلا، بولیوی، پرو و سورینام را در برمی‌گیرد. در این مطلب از دلتا به زنان قبایل وحشی آمازون می‌پردازیم.

 ویژگی زنان قبایل وحشی آمازون

زنان قبایل آمازون که در این مناطق زندگی می‌کنند از نژادهای مختلفی هستند که گاه برای زنده ماندن و تصاحب زمین، به شیوه قرن‌ها پیش با یکدیگر درگیر شده و می‌جنگند.

در این میان هنوز هم زنانی یافت می‌شوند که به شیوه هزاران سال پیش خود را استتار می‌کنند و کمتر اطلاعی از فناوری‌های روز ندارند. آن‌ها به شیوه‌های بسیار سنتی غذا و دارو تهیه می‌کنند.

کار عجیب زنان آمازون

زنان قبایل وحشی آمازون، قبیله‌‌ای‌ از زنان‌ جنگجوی ترک بودند که‌ هیچ‌ مردی‌ را به‌ قبیله‌ راه‌ نداده و برای‌ خود ملکه‌‌ای‌ جنگجو داشتند که‌ ملکه قدرت‌ سیاسی‌ نظامی‌ قبیله‌ را در اختیار داشت‌.

زنان قبایل آمازون روزگار طولانی‌ در آذربایجان‌ سکونت‌ داشته‌‌اند. آمازون‌ لفظی‌ یونانی‌ و متشکل‌ از دو بخش‌ «آ» و «مازون‌» است‌. «مازون‌» یعنی‌ «پستان‌» و «آ» حرف‌ نفی‌ در زبان‌ یونانی‌ است‌ و معنی‌ آن‌ «بی‌‌پستان‌ها» می‌‌شود.

مطلب پیشنهادی:  ساده‌ترین روش‌های درمان پوست چرب

زنان‌ قبایل آمازون‌ برای‌ اینکه‌ بتوانند بهتر شمشیر زنی‌ و تیراندازی‌ نمایند یکی‌ از پستان‌های خود را می‌بریدند و یکی‌ دیگر را برای‌ شیر دادن‌ نگه‌ می‌داشتند. اکثر نویسندگان‌ معتقدند که‌ آن‌ها پستان‌ سمت‌ راست‌ را می‌‌بریدند ولی‌ فردوسی‌ در شاهنامه‌ معتقد است‌ که‌ آن‌ها پستان‌ سمت‌ چپ‌ را می‌‌بریدند. زنان قبیله وحشی در میان‌ جنگل‌های‌ مخوف‌ برزیل‌ ساکن‌ می‌‌شوند. امید است‌ تحقیقات‌ محققین‌ پرده‌ از دیگر رازهای‌ زندگی‌ این‌ زنان‌ قهرمان‌ آذربایجان‌ بردارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر ببینید در دانستنی

همچنین بخوانید

تقویت مو با این ماسک‌های بی‌نظیر و خانگی

به یاد داشته باشید که حنا خواص بی‌نظیری برای پوست و مو دارد که شما می‌توانید به راحتی با ا…